שמת לב ל..??? ל..??
יואאואיאויואיעאעאעאעואועאועואוא ימסקרנת אחת
את הורגת אותי כל פעם מחדש..
את כותבת יפה מדי.. זה ממכר...
יואוווו איתך.. אני בלחץ עכשיו
נו נו כתבי המשך...
עכשיו עכשיו עכשיווווו
QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) ממממהההההההמממממממממם ((:
המשך 😛
וווואי תודה לידורוייייייייי
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/01/2007) שמת לב ל..??? ל..??
יואאואיאויואיעאעאעאעואועאועואוא ימסקרנת אחת
את הורגת אותי כל פעם מחדש..
את כותבת יפה מדי.. זה ממכר...
יואוווו איתך.. אני בלחץ עכשיו
נו נו כתבי המשך...
עכשיו עכשיו עכשיווווו
וואיי מאמי סורי שהרגתי אותך 😯
תודה קראיני....אבל סורי המשך לא יהיה היום.. 😂
יו מחר אני מקבלת תעודה היא הולכת להיות פשוט גרועה... 😢
טוב לא משנה על הזין שלי
QUOTE (סופרמאמי @ 18/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/01/2007) שמת לב ל..??? ל..??
יואאואיאויואיעאעאעאעואועאועואוא ימסקרנת אחת
את הורגת אותי כל פעם מחדש..
את כותבת יפה מדי.. זה ממכר...
יואוווו איתך.. אני בלחץ עכשיו
נו נו כתבי המשך...
עכשיו עכשיו עכשיווווו
וואיי מאמי סורי שהרגתי אותך 😯
תודה קראיני....אבל סורי המשך לא יהיה היום.. 😂
יו מחר אני מקבלת תעודה היא הולכת להיות פשוט גרועה... 😢
טוב לא משנה על הזין שלי
חפיףףףףףףףףףףףףףף חחחח אני מאמינה שיהיה טוב...
אווףףף אני רוצה המשך.. 😢😢😢
על הזין שלך..? מה יש לך..? עזבי נדפקתי קצת... =\
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 18/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/01/2007) שמת לב ל..??? ל..??
יואאואיאויואיעאעאעאעואועאועואוא ימסקרנת אחת
את הורגת אותי כל פעם מחדש..
את כותבת יפה מדי.. זה ממכר...
יואוווו איתך.. אני בלחץ עכשיו
נו נו כתבי המשך...
עכשיו עכשיו עכשיווווו
וואיי מאמי סורי שהרגתי אותך 😯
תודה קראיני....אבל סורי המשך לא יהיה היום.. 😂
יו מחר אני מקבלת תעודה היא הולכת להיות פשוט גרועה... 😢
טוב לא משנה על הזין שלי
חפיףףףףףףףףףףףףףף חחחח אני מאמינה שיהיה טוב...
אווףףף אני רוצה המשך.. 😢😢😢
על הזין שלך..? מה יש לך..? עזבי נדפקתי קצת... =\
בטח שיש לי מה לא ידעת חחח
סתם מאמי סורי....חוץ מזה הרגע המשכתי חחח
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
דיי זה פשוטטטט מדהיםםםם!!
זה יהיה טל?
המשךךך 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 18/01/2007) דיי זה פשוטטטט מדהיםםםם!!
זה יהיה טל?
המשךךך 😛
ליוווש את בעצמךךך מדהימה יפה שלי
ואם זה טל????
יש סיכוי נחייה ונראה
לאב יו מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
אין מירבי זה פשוט מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אני בטוחה שזה טל או סתם חתול מעצבן
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
אושריתו'ש תודה מאמיייי
חחח...ואולי זה טל או שזה חתול מעצבן או מישהו אחר..
תראי בפרק הבא
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
מדהים מאמי שלי
כמו תמיד
המשךך דחוףףףףףףףףףףףףףף
לוב יו
*שרון* 😁
QUOTE (שרוני110 @ 19/01/2007) מדהים מאמי שלי
כמו תמיד
המשךך דחוףףףףףףףףףףףףףף
לוב יו
*שרון* 😁
תודה מאמי
כמו תמיד את מעלה לי חיוך ענק כזה על הפניים
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
QUOTE (שרוטה-מהאהבה @ 19/01/2007) אללה מה עם המשך?..
כבר ממשיכה
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (לילהלוPX @ 19/01/2007) יפה תמשיכיייייי ומהררררר
תודה מאמי כבר ממשיכה
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......