היא אמרה שהיא תכתוב בערך פרק בשבוע...
אוףףףףף
נצטרך להתרגל לזה... 😢
מ ו ש ל ם =]
מחכה להמשך =/
QUOTE (lidorushit @ 27/01/2007) אהההה אני רוצה המשך 😊
מדהיםםם 😛
תודה מאמי....
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (chen-daskal @ 27/01/2007) יאו איזה יפה;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
חמודה שסלחה לאמא שלה חחע😁
המשך
חניי תודה נשמה..
בא לי לשנות אותה טיפה לעשות אותה פחות אנטי כזאתי
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
QUOTE (loisana11 @ 27/01/2007) 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
מה?!?!?!?!?!?!?!?!
הוא נשוי?!?!?!
- טוב נעבור נושאאאאאאא -
איזה חמוד אח שלה!! הוא קנה לה כלבבב
איזה חמווווווווד
😁
איך בא לי עוד כלב..!!!
חחח
פרק מדהים כרגיללל!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
מחכה להמשךךך 😛
רחלו'ששש תודה מאמי
וכמו שאת רואה כנראה שהוא נשואי תראי מה יש עוד בהמשך חח
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (_ליווש_ @ 27/01/2007) מדהיםםםםם (:
המשךך מאמי...
ליווש תודה מדהימה שלי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (תוביתות @ 28/01/2007) יאא מירבי איזה ברק מוושלללםםםם! =]]] אהבתי!
תמשיכי דחוף!😊
תובלו'ש תודה מאמי =]
😉
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (chen-daskal @ 28/01/2007) בווובי לאן נעלמת😢
חןן סורי מאמי אבל אין לי ממש זמן להמשיך אותו
אז יהיה המשך בערך פעם בשבוע
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 28/01/2007) היא אמרה שהיא תכתוב בערך פרק בשבוע...
אוףףףףף
נצטרך להתרגל לזה... 😢
=[
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (oshritsa @ 29/01/2007) המשך?
לא יהיה היום המשך
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
המשך כנראה יהיה ביום שבת
כי היום אני עייפה וביום רבעי וחמישי אין לי זמן..אז או שישי או שבת
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
את רוצה שאני אבכה..??
כן תגידי שאת רוצה...
😢😢😢