QUOTE (שוקוהוליסטית @ 31/01/2007) את רוצה שאני אבכה..??
כן תגידי שאת רוצה...
😢😢😢
מאמי מה פתאום תבכי כבר ממשיכה
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (מעיין_נאור @ 31/01/2007) איייייזהההה רעההה =\\
מעינושש..עכשיו ממשיכה
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
QUOTE (chen-daskal @ 31/01/2007) עוד עד עוד עוד המשך
סורי על הנטישה שלי אבל יש לי הרבה מבחנים ועניניים מעצבנים
עכשיו המשך
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
אמא יצאה מהבית של אדר וניגשתי אליה. "השלמתם?" שאלתי.
"כן…הבטחתי לה להפסיק אם הסמים" אמרה אמא
"אני רוצה שתבטיחי גם לי" אמרתי.
"טל אני מבטיחה אבל אתם צריכים להבין אותי אני הייתי ממש מכורה לזה" אמרה אמא
"זה לא תרוץ" אמרתי "למרות שלא היית צריכה להתחיל אם זה" .
"אני יודעת" אמרה אמא "ואני מצטערת על זה"
היא הלכה ואני נשארתי במקום שלי…יד הונחה על כתפי והסתובבתי.
"מי את?" שאלתי כלא מבין מי זאת האישה שעכשיו נמצאת מולי.
"אתה טל?" שאלה האישה.
"כן מי את?" שאלתי.
"אני הגר איישתו של דביר" אמרה
פרק 42
"איישתו?" שאלתי המום "הוא נשואי?"
"כן" אמרה היה בפנים שלה משהו עצוב כאילו תקופה קשה עברה עליה.
"האמת שרציתי לדבר אם הדר אבל גם איתך זה טוב" אמרה הגר.
הלכנו שנינו לשבת בבית כפה כדי שנוכל לדבר.
"לפני כמה זמן חזרתי מחו"ל לפגוש את המשפחה שלי דביר בעלי נשאר בארץ ואני עזבתי" היא התחילה לספר ואני רק הייתי מופתע מהעובדה שלבן זונה הזה יש איישה. היא המשיכה לספר ואני הקשבתי בתשומת לב רבה "שחזרתי הכל היה שונה הרגשתי שהוא מסתיר ממני משהו הוא השתנה והרגשתי שאפילו נמאס לו ממני" אמרה "שמעתי אותו מדבר אם מישהי ממש נסער…ושבדקתי מי זאת ראיתי שקוראים לה אדר בדקתי מה הקשר בניהם ובמשך הרבה זמן חקרתי אותה וכל מי שסבב שביבה סכרתי אפילו בלש."
"את יכולה לשאול מה שאת רוצה אני מבטיח לומר את האמת" אמרתי.
"תגיד לי רק דבר אחד" אמרה הגר "בזמן שלא הייתי הייתה לו מישהי?"
"מאיפה את יודעת שיש לי קשר לכל זה?" שאלתי.
"הבלש שלי גילה שיש לך קשר אליו הוא ראה אותך מדבר אם אח של אותה הבחורה אדר ואחר כך אחיה עלך והרביץ לו ראיתי אתו חוזר הביתה מלא פצעים אפילו שיכור והוא אמר שהנישואים שלנו לא שווים כלום ושהוא רוצה להתגרש" אמרה הגר היא החתילה לבכות.
"הייתה לו מישהי" אמרתי "זאת הייתה….זאת הייתה אחותי…היא התאהבה בו ואפילו עזבה את המשפחה שלה בשבילו אבל הוא שיחק בה היא לא ידעה שהוא נשואי בזה תהיי בטוחה"
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
הסתכלתי על הכלבלב הקטן חושבת איך לקורה לו די נמאס לקורה לחבר הכי טוב של הדם כלב.
"נחשוב על זה אחר כך" מלמלתי לעצמי. החלפתי בגדים ויצאתי מהבית רציתי סתם להסתובב לכיף כזה.
יצאתי מהבית ואכשהו ראיתי את עצמי מול הבית של ליאת. כן כנראה היא ממש חסרה לי לסבית או לא לסבית דו או לא היא עדין חברה טובה שלי ולא משנה מה אני לא יוותר על חברות כמו שלי ושלה. דפקתי על הדלת.
אמא שלה פתחה לי "ליאת בבית?" שאלתי
"כן כנסי" אמרה.
נכנסתי לחדר של ליאת, היא ישבה בחדר על המיה והסתכלה עלי נכנסת. היא הסיטה את ראשה. "אולי תפסיקי להתעלם ממני?" שאלתי.
"מה את רוצה שאני יעשה?" שאלה ליאת
"אז את לסבית מה זה קשור זה לבין זה שאנחנו חברות טובות?" שאלתי.
"אני התאהבתי בחברה הכי טובה שלי עכשיו הבנת?" שאלה ליאת.
"נכון…אבל זה יעבור לך בבקשה ליאת אני צריכה אותך לידי" אמרתי.
"מאוחר מידי" אמרה ליאת "אני לא יכולה להיות חברה שלך אני אוהבת אותך"
"ליאת בבקשה" אמרתי כמעט מתחננת.
"אני עוזבת את בית הספר" אמרה ליאת.
"את לא יכולה לברוח ממי שאת" אמרתי לה.
"למה אני לא יכולה לברוח? מאיפה את יודעת?" שאלה ליאת.
"כי זה מה שאני עשיתי ברחתי מהבעיות שלי במקום להתמודד מולם" אמרתי "ליאת בבקשה על תעזבי"
אבל כל התחננות שלי אליה הייתה לשווא היא הייתה בשלה. יצאתי מביתה והייתי בדרך הביתה.
חושבת כל מיני מחשבות. לא רציתי להיפרד מליאת היא הייתה חלק יותר מידי חשוב בחיי.
"איי אדר" שמעתי מישהו קורה לי נעצרתי וראיתי את תומר.
"אוו היי תומר" אמרתי.
"מה קורה?" שאל
"בסדר מה איתך?" שאלתי.
"נהדר לא תאמיני מה קרה?" אמר תומר.
"דבר אלי" אמרתי.
"אני מתגייס חודש הבא" אמר תומר.
"יפה לך" אמרתי.
"לאן את הולכת?" שאל אותי תומר.
"הביתה" אמרתי.
"הביתה? הבית שלך הוא בכיוון השני" אמר תומר.
שמתי לב שאני ליד הבית של אביב. "וואיי לא שמתי לב" צחקתי.
"חחח..טוב מאמי אני חייב ללכת" אמר תומר. נפרדתי ממנו ועליתי לבית של אביב.
"באת לטיפול?" שאל אביב.
"אפשר במקום לקרה לזה טיפול לקורה לזה שיחה?" שאלתי.
"אפשר הכל" אמר אביב.
"יופי" אמרתי.
"אז מה קרה?" שאל אביב.
"הכל נהיה ממש טוב ואני חושבת שאפילו טוב מידי" אמרתי.
"וזה לא טוב?" שאל אביב.
"זה מצויין אבל אני מרגישה כאילו מישהו מזיז את כל החלקים לכיוון הנכו" אמרתי.
"אני חושב שפשוט הגורל האיר לך פנים זה הכל" אמר אביב.
"כן.." אמרתי "הכל טוב חוץ משהו אחד החברה הכי טובה שלי"
סיפרתי לו הכל על זה שהיא רוצה לעזוב בגלל כל מה שקרה. "אני חושב שאת צריכה לתת לה לעזוב תביני אותה קשה לה אם העובדה שהיא אוהבת את החברה הכי טובה שלה ושהיא צריכה ראות אותה כל בוקר היא צריכה להירגע ואלי אפילו לשכוח ממך שהיא תהייה מוכנה אז אולי תחזרו להיות חברות כמו פעם" אמר אביב.
לא הבנתי אותו. אבל לא המשכתי לדבר על זה. הדלת נפתחה ואני הייתי בשוק.
"תגידו לי שני להוזה" אמרתי "טל?!?1?1"
מ~ד~ה~י~ם~(:
מחכה להמשך מירבי 😛
שבת שלום :]
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
היא ראתה את טל??!?!?!?! יואואוואואוואאואו
חחחח מירבי מ=ד=ה=י=ם
אוףףף עכשיו עד שנה הבאה לפרק הבא..? 😢
בבקשה תמשיכי.. 😊
יאוו מהמהמהמהמהמהמם;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
לאב את הסיפור הזה ואותך בכללללללללל😘
תמשיכי הכי מהר שאת יכולה
QUOTE (lidorushit @ 02/02/2007) מ~ד~ה~י~ם~(:
מחכה להמשך מירבי 😛
שבת שלום :]
לידורי תודה בובי המשך יהיה כנראה ביום שבת
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
יאווווווווווווווווו
היא ראתה אותוווווווווווו =O
אמאאאאאאאא
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/02/2007) 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
היא ראתה את טל??!?!?!?! יואואוואואוואאואו
חחחח מירבי מ=ד=ה=י=ם
אוףףף עכשיו עד שנה הבאה לפרק הבא..? 😢
בבקשה תמשיכי.. 😊
חחח קאריני תודה בובי
וסורי תאמת אם היה לי זמן הייתי ממשיכה של יום אבל אין
לפחות יש למה לחכות 😂
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
QUOTE (chen-daskal @ 03/02/2007) יאוו מהמהמהמהמהמהמם;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
לאב את הסיפור הזה ואותך בכללללללללל😘
תמשיכי הכי מהר שאת יכולה
חןן תודה מאמי
מאוהבת בך חח
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
QUOTE (_ליווש_ @ 03/02/2007) יאווווווווווווווווו
היא ראתה אותוווווווווווו =O
אמאאאאאאאא
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ליושש בובי שלי
תודה מאמי
חחח..מתישהו היא הייתה צריכה לראות אותו חח
*-*אוהבת*-*
......מירב......
דייייייייי!!!!!
וואווו איזה פרק מווושלםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!! ממש ממש ממש ממש ממש אהבתי!
תמשיכי דחוף! 😂
המשך?!?!?!
פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז