פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני שונה-בדיוק כמו כולם

✍️ סופרמאמי 📅 13/12/2006 18:30 👁️ 40,811 צפיות 💬 1,836 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 32 מתוך 123
תודה חני
חולה עלייך

*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מירבבבבבבב אני רוצה המשךךךך
תודה לכולן על התגובות


פרק 32
קמתי בבוקר. לצידו של הגבר שאהבתי. מוכנה לעשות הכל כדי שהוא ישאר שלי. כדי לא לאבד את האושר היחיד שנשאר לי. הסתכלתי עליו הוא עדיין ישן. הוא כזה חמוד שהוא ישן. נישקתי את מצחו. והוא פתח את עיניו לאט לאט. רואה אותי מסתכלת עליו בחיוך. הוא התרומם ונישק אותי על שפתי.
"בוקר טוב נסיך שלי" אמרתי.
"בוקר טוב יפה שלי" אמר וחיבק אותי. ואני החזרתי לו חיבוק חזק…כאילו פחדתי שילך וישאיר אותי לבד.
הוא התנתק ממני. "אתה באמת התכוונת לזה שאמרת שאתה תבוא למסיבת סיום של השנה?" שאלתי אותו.
"כן" אמר דיבר.
"ואתה לא תתחרט ברגע האחרון?" שאלתי.
"אני לא יתחרט" אמר דביר.
"אתה מבטיח?" שאלתי.
"כן" אמר דביר.
"אני אוהבת אותך" אמרתי.
"גם אני" אמר דביר.
הוא קם מהמיטה וגם אני.
"אולי נלך לאנשהו בערב?" שאלתי.
"את יודעת מה? בסדר היום שאני יחזור מעבודה אני יכח אותך לאיזה מסעדה" אמר דביר.
"באמת?" שאלתי וחיוך ענק התפרס על פני.
"כן " אמר דביר.
התארגנתי והלכתי לבית הספר. שמחה שהחיים שלי הפכו סוף סוף ליותר טובים.
"מה זה החיוך הזה?" שאלה ליאת שהתיישבתי לידה
"אני לא רוצה לומר לך כי את תהרסי לי אותו" אמרתי.
"מה פתאום שאני יהרוס לך את המצב רוח" אמרה ליאת.
"זה דביר" אמרתי "הכל כל כך טוב בנינו" אמרתי.
"אני אמרתי לך שלא נראה לי הקטע הזה" אמרה ליאת.
"איזה מעצבנת את לא יכולה לשמוח שסוף סוף קורה לי משהו טוב?" שאלתי "שאחי הזבה זמן שהכל היה רע ומעצבן קורה לי משהו אחד טוב. שיש סוף סוף מישהו שיכול לעלות לי חיוך על הפנים" אמרתי
"אני מצתהרת מאמי אבל זה בשבילך כי אני דואגת לך" אמרה ליאת.
"דואגת להרוס לי את המצב רוח" אמרתי
"זה לא נכון אני לא רוצה שתפגעי ממישהו כי אני חושבת שכבר נפגעת מספיק" אמרה ליאת.
"את יודעת מה אני פשוט לא ידבר איתך יותר על דביר" אמרתי.
"טוב" אמרה ליאת.
המורה נכנסה לכיתה. "בוקר טוב תלמידים" אמרה המורה.
היא התחילה ללמד. וני כהרגלי לא הקשבתי לה.
"אדר את יכולה לענות לי על השאלה?" שאלה המורהשראתה שאני לא מקשיבה.
"לא" אמרתי.
"למה לא?" שאלה המורה
"כי אני לא יודעת מה השאלה" אמרה המורה.
"את מוכנה להגיד לי מתי תתחילי להקשיב סוף סוף בשיעורים שלי?" שאלה המורה.
"אני חושבץ שיכח הרבה זמן עד שזה יקרה אם זה יקרה" אמרתי.
"טוב אין לי כוח לזה על הבוקה צאי מיד מהכיתה תירגעי תחזרי" אמרה המורה.
"בטח שאני ירגע יחזור מה שתגידי" אמרתי ויצאתי מהכיתה.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

טל עמד מחוץ שער בית הספר של אדר. הוא התגעגע אליה מעוד והרגיש שהוא חייב לראות אותה. הוא חשב שאם יראה אותה מרחוק זה יקל עליו. הוא ראה אותה יוצאת מבית הספר ומיהר להתרחק. הוא ראה אותה מחייכת וחשב שאולי כבר התגברה עליו וזה גרם לו הקלה. הוא שמח שהיא שמחה והבין שהוא צריך בדיוק כמוהה להמשיך הלאה. אבל שום בחורה לא הצליחה להדליק אותו כמו שהיא הצליחה.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

הערב הגיעה ודביר חזר. "יאללה תתארגני הלכים"
לבשתי מיני שחורה וסריג שחור. סידרתי את שערי צחצחתי שיניים ושמתי נעליים. הוא שיים להתארגן וביחד נסענו למסעדה. התיישבנו וראיתי כמה מסתכלים עלינו. חלק בוודאי חשבו שאנחנו אחים ושראו שאנחנו מתנשקים הופתעו.
הפלא שלי רטט לי בכיס על הצג היה רשום עומר.
"מאמי הלכתי לשרותים" אמרתי.
נכנסתי לשרותים. ועניתי.
"הלו?"
"מאמי מה קורה? הרבה זמן לא דיברנו" אמר עומר.
"כן יכח זמן עד ששוב נדבר" אמרתי לו.
"מה זאת אומרת מה קרה?" שאל עומר.
"זאת אומרת שעכשיו אין יותר סקס ביני לבינך" אמרתי.
"למה?" שאל עומר מאוכזב.
"כי..ככה כי יש לי חבר" אמרתי.
"נמאס לי מזה שמתי שבא לך את קופצת אלי למיטה ושיש לך מישהו אחר את זורקת אותי לכלבים" אמר עומר
"עומר מאמי שכחת שזה כל הקטע ביזיזות שלנו?" שאלתי
"טוב אל תבואי אחר כך אלי להתבכיין"אמר עומר
"ברור" אמרתי ניטקתי.
חזרתי לדביר והזמנו לאכול. "לא חשבתי שתיכח אותי למסעדה"אמרתי
"אני החלטתי לשים זין על כולם מה אכפת לי מהם לי יש חברה יפה וסקסית לא להם" אמר דביר.
"חחחח…ככה צריך" אמרתי לו.
הוא התקרב אלי ונישק אותי והרגשתי את כל הרגשות עוברות בגופי בסערת רגשות. אבל ידעתי שזה לא כמו אם טל את טל אהבתי. אותו הייתי צריכה. הרחקתי את שפתי משלו.
"אדר" שמעתי מישהו אומר.
הסתכלתי והופתיעתי
"אבא.." מלמלתי.




*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
😮 אין לי מיליםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
זה כל כך יפהההההההההההההההההההההה
המשךךךךךךךךך
אושריתו'ש תודה יפה שלי
😁 חולה עלייך נשמה שלי

*-*אוהבת*-*
....מירב.....
מ~~ו~~כ~~ש~~ר~~ת~~😛

המשך ((:
😁 תודה...
חולה עלייך מאמי

*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
QUOTE (oshritsa @ 13/01/2007) 😮 אין לי מיליםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
זה כל כך יפהההההההההההההההההההההה
המשךךךךךךךךך

את יודעת לפני כמה זמן
חשבתי שנמאס לך מהסיפור שלךי חח

*-*אוהבת*-*
......מירב.....
יפה
תמשיכי
מירבי מהסיפור שלך לא התייאשתי,ואם אני לא מגיבה זה לא סימן שאני לא קוראת.
אבל מהסיפור שלי כן ,כי אין תגובות.
ואם חשבת ככה אז סליחה
QUOTE (oshritsa @ 13/01/2007) מירבי מהסיפור שלך לא התייאשתי,ואם אני לא מגיבה זה לא סימן שאני לא קוראת.
אבל מהסיפור שלי כן ,כי אין תגובות.
ואם חשבת ככה אז סליחה

הסיפור שלך הוא אחד מהסיפורים הכי יפים בפורום הזה..
מבטיחה לך שעוד יגיבו הרבה

*-*אוהבת*-*
.....מירב....
יאוווווווווווווו אמא 2 פרקים מווושלמיםםםםםםםם!!
איזה מניאק דביר הזה!! בעע עליוו!!
ואאיזוו מסכנה היאאאא!!

המשך מאמייי..
ללוב יוו..מואהה..
תודה ליווש
איזה מאמי את...המשך מחר..ושמחה שאהבת..
צודקת באמת מסכנה..חח

*-*אוהבת*-*
......מירב.....
יאאא איזה פרק מדהיםםםםם!!! אהבתי! =]
איזה סיפור מושלם יא מוכשרת אחת! 😛
תמשיכי דחוף!
אוהבת , תובלוש! 😊 3>
QUOTE (סופרמאמי @ 13/01/2007) QUOTE (oshritsa @ 13/01/2007) מירבי מהסיפור שלך לא התייאשתי,ואם אני לא מגיבה זה לא סימן שאני לא קוראת.
אבל מהסיפור שלי כן ,כי אין תגובות.
ואם חשבת ככה אז סליחה

הסיפור שלך הוא אחד מהסיפורים הכי יפים בפורום הזה..
מבטיחה לך שעוד יגיבו הרבה

*-*אוהבת*-*
.....מירב....
מסכימה עם מירבוש!
אני קוראת את הסיפור שלך והוא מדהים! אל תעזי להתייאש! תכתבי בישביל עצמך ותכתבי הכי טוב שאת יכולה ואז את תראי איך יתחילו להיות מלא תגובות! (לפי דעתי גם ככה יש לך מלא תגובות אבל לא משנה..חח..)


מירב , סיפור מדהים!
המשל דחוף! 😂

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך