QUOTE (קורלוש_14 @ 13/01/2007) מוששששששששששלם
פשוט פרפקטטט
תמשיכי דחופפפפ:][:
לאאאב
😁 תודה קורלוש...
אני ימשיך אולי בערב
או מחר תלוי
בתגובות ואם יהיה לי זמן
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
QUOTE (oshritsa @ 13/01/2007) מירב אני רוצה להגיד לך שזה פשוט מהמםםםםםםם ושונה
אהבתי תשילוב שהיא מתגוררת אצל בן אדם בן 24.
מחכה להמשךךךךךךךךךך
חחח תודה אושריתו'ש
שמחה שאהבת....מאמי..
ודרך אגב את צריכה להמשיך את הסיפור שלך טיפה
יותר מהר את מייבשת אותי וזה ממש לא הוגן 😠
חולה עלייך
*-*אוהבת*-*
....מירב....
QUOTE (loisana11 @ 13/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 13/01/2007) רחלוש תודה וצודקת באמת אין על אתמול..אה והסיפור לא מתחיל מתחילת השנה הוא מתחיל מהאמצה בגלל זה היא גומרת מהר יא
לידורו'ש תודה מאמי...מקווה שהבנת מה את צריכה לעשות.כנל לגבייך רחלו'ש
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
חחחחחחחחח
מירבו'שש
אני את ההבטחה כבר קיימתי..
שמתי עוד פרק..
לידורוש ==> חח עכשיו תורךךך
מואאאאאאאה
מתה על שניכןןןן 😛
חח כן צודקת עכשיו תורה של לידורוש להמשיךך..
תגידי לה שאני דורשת המשךך
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
חחחח אני בדיוק ממשיכה אותו אני יודעת שהבטחתי אתמול אבל נרדמתי מוקדםםםם
QUOTE (oshritsa @ 13/01/2007) חחחח אני בדיוק ממשיכה אותו אני יודעת שהבטחתי אתמול אבל נרדמתי מוקדםםםם
תודה לאללללל...
סוף סוף המשך
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
יפה תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יא איזה פרק מושלם!..אהבתי 😛
איזה הומו הדביר הזה!..
תמשיכי דחוף! 😊 3>
תודה תובי אני כבר ממשיכה..
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
יאההההההההההההה מהמם יפה שלי
תמשיכי עכשיו !
[SIZE=7]
דחוף
תודה כבר ממשיכה
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
הממשך;]
ממדהימה שלי את כותבת ממש יפה ומרתק
הממשך;]
ממדהימה שלי את כותבת ממש יפה ומרתק
הממשך;]
ממדהימה שלי את כותבת ממש יפה ומרתק