QUOTE (תוביתות @ 12/01/2007) יאאאאא !....שלושה פרקים מווווושלמים!!!!!!...
אהבתי ממש!
סיפור פשוט מדהים!
תמשיכי דחוף! 3>
תודה תובלי
אני עכשיו ממשיכה ... לאב יו
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
לכבוד השלושים עמודים אני דורשת המשך 😛
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) לכבוד השלושים עמודים אני דורשת המשך 😛
חיחי לידורי...
אני ממשיכה..יאא כבר 30 עמודים
איזה מהר אני זוכרת שהייתי רק בעמוד הראשון...טוב נכנסתי לנוסטולגיה חח
טוב כבר המשך
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מריבוש הרגת אותייי
חחחח
הרגת אותי בסיפור של לידורוששששששש
חחחחחחחחחחח
מתה עלייךךך
ותעדכני
פליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליז
מחכהההההההה 😁
QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מריבוש הרגת אותייי
חחחח
הרגת אותי בסיפור של לידורוששששששש
חחחחחחחחחחח
מתה עלייךךך
ותעדכני
פליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליז
מחכהההההההה 😁
חחח רחולוש מאמי עכשיו ממשיכה...
ולעומת הרבה ילדים פו בפורום דוגמה לידור שרון חן תובלי ואת
ועוד הרבה שלא אמרתי אני לא מייבשת
*-*אוהבת*-*
....מירב....
וואי כואבת לי הבטן
כבר ממשיכה....סורי על העיכוב פשוט..
שמרתי חצי והמחשב נסגר לי והייתי צריכה לרשום שוב...
טוב אין בעיה לחכות קצת נכון אין לחץ?
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
פרק 31
שבוע עבר מאז הריב ביני לבין דביר…ביני לבין דביר היה מתח מוזר כזה ואני לא מתכוונת למתח מיני.
פתאום היה קל לי להרגיש כל חיסו שלו ולכחת את זה באופון אישי. "מה יש לך?" שאל דביר שראה אותי מסתכלת עלו במבט מוזר.
"הרבה..היית צריך לשאול מה אין לי" אמרתי לו.
"אז מה אין לך?" שאל דביר.
"פרסינג בגבה" אמרתי לו.
"את יכולה להפסיק להתנהג כמו ילדה?" שאל דביר.
"ממא לא" אמרתי "אני ילדה שכחת"
"עוד פעם העניין הזה?" שאל דביר.
"מה פתאום זה כבר עניין אחר" אמרתי.
"אז מה העניין?" שאל דביר.
"בקרוב יש לי מסיבת סוף שנה…ואתה יודע מה הכי נפלא שאתה!!! לא תוכל לבוא" אמרתי.
"אני מצתהר אבל מה אני יכול לעשות?" שאל דביר.
"להפסיק אם השטויות ולבוא" אמרתי "גם ככה חוץ מאח שלי אף אחד לא יבוא כי אבא שלי כועס עלי ואני כועסת על האמא המסוממת שלי"
"אני מצתהר אבל אין מה לעשות" אמר דביר.
"טוב אתה יודע מה לא חשוב…" אמרתי כועסת.
"אני מצתהר…" אמר דביר.
"כן ברור שאתה מצתהר" אמרתי.
"אני לא מבין אות.."
"טוב טוב בסדר הבנתי אותך כבר" אמרתי.
"את לפעמים באמת מתנהגת כמו ילדה קטנה"
"אין מה לעשות זה מה שאני…תסתדר" אמרתי עצבנית.
"כמו תינוקת" אמר דביר.
"אמרת את זה כבר" צעקתי. הוא עצבן אותי…חושב שאני לא יודעת שהוא מתבייש בי. בתבייש בזה יש לו חברה בת 16..זה לא קשור לזה שזה הפרש גדול. או כל מיני שטויות.
"טוב אני צריך ללכת לעבודה..אני מקווה שאני יחזור תתנהגי לפחות נורמלי" אמר דביר.
"יופי לגלות שאני לא בסדר" אמרתי. הוא יצא מהבית בטריקת דלת.
והרגשתי חרטה אולי הייתי צריכה לנסות להבין אותו?
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
טל ראה את דביר נכנס למסעדה…
"קרה משהו?" שאל טל.
"לא.." אמר דביר.
"טוב לא באלך לומר לא צריך" אמר טל. והגיש לבחורה אחת את העוגה שהיא ביקשה.
"סתם רבתי אם מישהו" אמר דביר.
"יש לי תחושה שזה לא מישהו שזאת מישהי אני טועה?" שאל טל.
"אתה גאון אמרו לך??" שאל דביר.
"תאמין לי אני יכול לזהות בקלות מתי יש בעיות אם נשים" אמר טל.
"למה אתה מסובך קשה אם נשים?" שאל דביר. שכבר חיבב את הבחור. וידע שהם יוכלו להיות חברים טובים.
"אפשר לומר שלא ממזמן היה לי משהו ממש נורא אם בחורה אחת…ואני פשוט הבנתי איך אפשר לזהות בעיות כאלה" אמר טל.
"טוב עזוב אין לי כוח להכנס לזה" אמר דביר.
"איך שבא לך" אמר טל. והמשיך לעבוד.
"נשים זה עם מסובך" אמר דביר.
"כןן אפשר לומר" אמר טל.
"אתה יודע מה? תגמור לעבוד נלך לשתות בירה" אמר דביר.
,היום אני לא יכול יש לי דייט" אמר טל "אבל פעם אחרת"
"בכיףף" אמר דביר.
"הבחורה הזאת שאתה מדבר עלייה אתה אוהב אותה?" שאל טל. שראה שאין לקוחות באותו הרגע.
"לא יודע" אמר דביר "זה יותר בשביל הכיף"
"וואלה אז מה הבעיה אם נמאס לך אתה זורק" אמר טל.
"עזוב זה יותר מסובך" אמר דביר.
"נו דבר…אין פה גם ככה שום לקוח" אמר טל.
"טוב…אז…" הוא סיפר לו איך הכל התחיל בניהם. ואיך אמרה לו שהיא עזבה את הבית והכל וביקשה לגור אצלו. איך הכל התגלגל לזוגיות. ועכשיו הוא בכלל חושב שהוא לא אוהב אותה.
"זה מזכיר לי מישהי" אמר טל "אבל לא חשוב"
"מי?" שאל דביר
"אתה לא מכיר עזוב" אמר טל "אז למה אתה אייתה אם אתה לא אוהב אותה והכל נהפך לכל כך רציני?"
"לא יודע למה" אמר דביר
"אני חושב שאני יודע" אמר טל.
"אז תגיד לי למה" אמר דביר.
"זה נראה לך כיף להיות אם מישהי תוססת פלפלית כזאת..אחת שתתשנה לך את החיים מקצה לקצה" אמר טל.
"אתה ממש פסיכולוג" אמר דביר.
"נו ברור אבא שלי פסיכולוג" אמר טל.
"ואמא שלך פסיכיאטרית?" שאל דביר.
"לא היא צריכה פסיכלוג" אמר טל "פסיכופטית..אבל אין עלייה אמא נדירה"
"חחחח…טוב תחזור לעבודה יש לך לקוח" אמ דביר.
"טוב אין בעיה" אמר טל וחזר לעבוד.
דביר חשב על זה והבין שהוא צודק. והבין גם שהוא לא מפסיד כלום הוא תכנן להתפייס אם אדר שהוא חוזר
ולהעביר איתה עוד לילה סוער. כמו שהוא אהב. הרי הכל משחק… אין לו מה להפסיק חוץ מכיף..
הוא נכנס למכונית שלו ונסעל עבר ביתו.
*;*~*~*~*~*~*~*~*~*
דביר חזר…התקרבתי אליו ופחדתי שיעזוב אותי לא רציתי להיות לבד לא ידעתי איפה יגור. והרגשתי שאם יהיה לבד זה לא יגמר טוב בחיים שלי לא הרגשתי כל כך תלותית בגבר. בחיים שלי לא חשבתי שנאי ירצה להיות שייכת כל כך לגבר. ואף פעם לא פחדתי שמישהו יעזוב אותי.
דביר הסתכל עלי בחיוך "אני מצתהרת" אמרתי הוא נישק אותי. וביחד העברנו לילה של סקס סוער ומצונזר.
קמנו בוקר והוא הסתכל עלי.
"אולי אני כן יבוא למסיבת סיום" אמר דביר ונישק אוץי.
"ברצינות?" שאלתי.
"כן ברצינות…נראה לך שאני יפסיד אותך מסיימת כיתה יא?" שאל דביר.
"אני אוהבת אותך" אמרתי.
"גם אני" אמר דביר. וכמובן שבאותו הרגע לגמרי האמנתי לו. ובטחתי בו שהוא אוהב אותי. ולא מחפש מישהי שתהפוך לו את הלילה ללילה סוער. לילה שלעולם לו היה לו. הייתי בטוחה שהוא אהב אותי. אבל עד שגיליתי שכל זה שקר עבר הרבה זמן.
תגובות????
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
ואיי איזה פרק יאפה מירבוששששששששששששש
רק חבל שהוא קצררר
קצר קצר אבל מדהיםםםםםםםםם
חחחחחחחחח
תמייכייייייי..
ואיי איזה מהר היא מסיימת י'א..
חחח
אבל פרק מדהיםםםםםםםםם
מחכההה 😊 😊
מואאאאאאאאאה
רחלוש =]]
אהה..
אין פשוט אין על אתמול..
כל הצחוקים שהיו בסיפור של לידור, אין חחח פשוט נקרעתי מצחוקק..
חחח
מתה עלייך מירבוששש
מירבי זה מ=ד=ה=י=ם= 😮
שבת שלום 😊
רחלוש תודה וצודקת באמת אין על אתמול..אה והסיפור לא מתחיל מתחילת השנה הוא מתחיל מהאמצה בגלל זה היא גומרת מהר יא
לידורו'ש תודה מאמי...מקווה שהבנת מה את צריכה לעשות.כנל לגבייך רחלו'ש
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
מוששששששששששלם
פשוט פרפקטטט
תמשיכי דחופפפפ:][:
לאאאב
מירב אני רוצה להגיד לך שזה פשוט מהמםםםםםםם ושונה
אהבתי תשילוב שהיא מתגוררת אצל בן אדם בן 24.
מחכה להמשךךךךךךךךךך
QUOTE (סופרמאמי @ 13/01/2007) רחלוש תודה וצודקת באמת אין על אתמול..אה והסיפור לא מתחיל מתחילת השנה הוא מתחיל מהאמצה בגלל זה היא גומרת מהר יא
לידורו'ש תודה מאמי...מקווה שהבנת מה את צריכה לעשות.כנל לגבייך רחלו'ש
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
חחחחחחחחח
מירבו'שש
אני את ההבטחה כבר קיימתי..
שמתי עוד פרק..
לידורוש ==> חח עכשיו תורךךך
מואאאאאאאה
מתה על שניכןןןן 😛