יסמיני רוחלוש..תודה נשמות שלי..
חולה עליכןן
*-*אוהבת*-*
......מירב......
יאללה אני ממשיכה
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
פרק 29
"נעים מעוד אני דביר"
"נעים מעוד טל" הציג את עצמו.
לאחר ראיון העבודה אמר לו דביר. "אני יתקשר אלייך יודיע לך אם התקבלת"
"אין בעיה" אמר טל בחיוך. שמח שסוף סוף הוא יכול לפתוח חיים חדשים דף חדש ולמחוק את כל הצרות מהעבר. ואם כבר מדברים על צרות אז..טל הסתכל על בחורה בלונדינית שנכנסה למסעדה. היה לה גוף מושלם וללא ספק הייתה כוסית.
הוא התקרב אליה מוכן להתחיל אייתה במיומנות.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
חיכיתי שדביר יחזור אבל הוא עדיין לא חזר. החלטתי להפסיק לחכות וצלצלתי לליאת.
"הלו" ענתה.
" אני מקווה שאין לך מה לעשות היום" אמרתי.
" תשמעי בראד פיט ממש מתחנן שאני יבוא לעשות ביביסייטר על הילדה שלו….ורן דנקר רוצה שנלך לחור ביחד מפיות לחתונה שלנו" אמרה ליאת.
"אז אני מבינה שאת פנויה" אמרתי.
"את מבינה נכון" אמרה ליאת.
"אני שמחה לשמוע גם אני…א מה את חושבת על ללכת למסיבה?" שאלתי.
"זאת שאלה?" שאלה ליאת "כי אני אומרת ברצון"
"יופי" אמרתי "אז אני עוד מעט אצלך אנ רק יודיע למיכלו'ש"
"טוב" אמרה ליאת ניטקתי.
וצלצלתי למיכל הבייתה. "הלו" ענה לי תומר.
"הלו תומר תביא לי את מיכל" אמרתי.
"לא רוצה מה תעשי לי?" שאל תומר וצחק.
"נו תומר תביא לי אותה…" אמרתי.
"אי אפשר היא לא בבית" אמר תומר.
"איפה היא" שאלתי אותו.
"אצל דודה שלה" אמר תומר.
"אההה מתי היא חוזרת?" שאלתי.
"אים לי מושג" אמר תומר "למה?"
"כי אנחנו הולכים למסיבה היום ורציתי לשאול אותה אם היא רוצה לבוא" אמרתי "רוצה אתה לבוא?"
"אהמ…"
"בלי לחשוב יותר מידי אני צריכה ללכת" אמרתי.
"טוב נו.."
"מזה טוב נו…אף אחד לא מחריך אותך" אמרתי.
"חס וחלילה שיכריחו אותי…טוב אז אני יבוא" אמר תומר.
"תיהיה אצל ליאת שתגמור לאתרגן" אמרתי.
"טוב…ביי" אמר תומר.
צלצלתי לפלא של מיכל אבל היא לא יכולה לבוא חבל…
הלכתי להתלבש. לבשתי גינס של ליי קופר וחולצה ארוכה שחורה. התאפרתי ולכחתי טיק. דביר עדיין לא חזר. השארתי לו פתק ורשמתי לו שאני הלכתי למסיבה אם חברות. ויצאתי הלכתי לעבר הבית של ליאת שהגעתי היא פתחה לי את הדלת וראיתי שתומר כבר אצלה. "שלום לכם" אמרתי.
"שלום גם לך" אמרה ליאת.
הלכנו למסיבה. והתחלנו לרקוד. הרבה זמן לא נהנתי ככה. התגעגעתי לזה. התישבנו אחר ככה בצד. ושתינו קצת. "אדר בלי הרבה שתייה הפעם הקודמת ששתית הרבה לא נגמרה בטוב" אמר תומר.
"כן" אמרתי.
"בפעם הקודמת את הקאת עלי" אמר תומר.
"באמת? אני לא זוכרת" אמרתי "אני זוכרת שביקשתי ממך לשכב איתי" אמרתי.
"את ביקשת ממנו לשכב איתך" שאלה ליאת.
"כן אבל שום מילה למיכל אני לא צריכה שהיא תדע שכמעט שכבתי אם אח שלה" אמרתי.
"חבל תכננתי להרים אליה טלפון ולספר לה איזה רעה את" אמרה ליאת.
"זאת אני ותעלצי להסתדר אם זה" אמרתי.
"טוב בשביל שתסתמו..אם הבלבולי שכל שלכן כחו כמה שאתן רוצות לשתות על חשבוני." אמר תומר.
"יאללה את באה לרושש אותו??" שאלתי את ליאת.
"יאללה" מחקה.
"לא להגזים בנות…אין לי כסף לבננה" אמר תומר.
"כמה נחמד שאנחנו לא קונות בננה" צחקתי.
"כן נחמד מעוד" אמרה ליאת.
"טוב יש לי רעיון יותר טוב שתיה חופשית על חשבונכן" אמר תומר.
"יאללה לא צריך טובות שלך קמצן" אמרנו שנינו יחד. תומר שם את ידיו על הכתפיים של שנינו "אני מרגיש מבוקש" אמר תומר.
"אל תחמיא לעצמך" אמרנו והורדנו את ידו מכתפנו. הזמנו לשתות. "בשלוק אחד" אמרתי ושתינו ביחד בשלוק. והתחלנו לצחוק. לאחר כמה כוסות ההינו כבר לגמרי שיכורים יצאנו מהמועדון החוצה. "יאללה זאת מסיבה" אמר תומר שיכור.
"אתה שיכור" אמרתי.
"גם את" אמר תומר.
"גם אני" אמרה ליאת וצחקנו כמו מפגרים. "אמא שלי תמיד אמרה לי כל הגברים אותו דבר.." הפלא שלי צלצל.
"יאאא יונתן שפירא" אמרה ליאת.
"את מפגרת" אמרתי.
"תודה גם את" אמרה ליאת.
הסתכלתי בצג "זה דביר" אמרתי. הפלאפון שלי נפל ויצאה לו הבטריה. חיברתי אותו. "מי זה דביר?" שאל תומר.
"חבר שלי" אמרתי.
"בן 24" אמרה ליאת.
"24?!!!?!!?!!" זה לא היה תומר זה היה….
"יריב?" שאלתי
יא פרק הבא 30...
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
יאואואואואואווא את לא עושה לי את זה
המשך מיייד;]
מוכשרת ששלי
יאאא תודה לכולןןןן
חולה עליכן...המשך? אולי יותר מאוחר
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
למרות שלא הגיבו הרבה אני ממשיכה
*-*אוהבת*-*
......מירב......
חיחי חנוש חולה עלייך
סורי על העיכוב הייתי צריכה ללכת....
עוד מעט המשך
*-*אוהבת*-*
......מירב....
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ואיי איזה מהמם זהה..
אבל את צריכה לגרום להפ להפסיק לשתות ככה..
זה יהרוס להם את הכבד.. [חח.. עשו לנו סדנה על אלוכהול וסמים..]
איזה פרק מהמם מאמייייייי
תמשיכי אני מחכהההההההההה
כן אני פה..
.......................
עדיין..
אני מחכהההההההההההההההההה...
כןן..
אני לא זזה מפה עד שאת לא מעדכנת..
....................................................
אני עוד פה..
וגם עכשיו..
ועכשיו..
ו.. נו חלאססססססססס כמה אפשר עוד לחכותתת אני רוצה עוד פרק..
פליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזפליזזזזזזזזזזזזזזז
אם לא אני אפתח גם פה עצומה!!! וזה לא יהיה טובבב..
[תשאלי את לידור חיחיחי]
מתה עליך מירבוששש ותכתבי עוד פרקק
פליזזזז
אני מחכההה...בקוצר רוח..בקור הכלבים הזה אני עוד מחכה..
באמת..
מואאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
ותעדכנייייייייייי
רחלוש אני ממשיכה עכשיו
כדי שלא תקררי חחח
חולה עלייך
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
יאא פרק 30
ולכבודו פרק טיפי יותר ארוךךךך
.........................................
הפלאפון שלי נפל ויצאה לו הבטריה. חיברתי אותו. "מי זה דביר?" שאל תומר.
"חבר שלי" אמרתי.
"בן 24" אמרה ליאת.
"24?!!!?!!?!!" זה לא היה תומר זה היה….
"יריב?" שאלתי
פרק 30
"אז מה?? בחור בן 24?" שאל יריב.
""כן למה יש לך בעיה אם זהה?" שאלתי
"לא למה שתיהיה לי? את רק אחותי הקטנה" אמר יריב
"דבר ראשון אני כבר לא קטנה ורק חצי אחות אם שכחת" אמרתי.
"יחסיית לגיל 24 את נחשבת לקטנה…קטנה מעוד חשוב לומר" אמר יריב מתעלם מהעובדה השנייה.
"יופי אני יסתדר אם זה" אמרתי "עכשיו אם תסלח לי אני.."
"אדר אני לא מבין אותך כאילו אתת מש רוצה להרוס את מה שכבר לא הרוס אולי תלכי לאבא תתנצלי ואולי תצילי את השרידים של החיים שלא נהרסו לו" אמר יריב.
"אני לא הורסת לעצמי את החיים אני מצילה אותם" אמרתי "אני מואשרת ואם לך קשה לשמוח שאני מאושרת זאת ממש לא בעיה שלי"
"זה לא שיש לי בעיה שאת מאושרת יש לי בעיה אם זה שאני רואה אותך נהרסת" אמר יריב. והסתכל עלי במבט מתחנן.
"אל תדאג יריבו'ש אם החיים של משהו יהרסו אז כנראה שטעית בבחורה כי אלו לא החיים שלי" אמרתי לו.
נכנסתי שוב למסיבה ביחד אם ליאת ותומר. השיר התחלף לשיר סלאוו. ליאת תפסה לה איזה רוקר. ואני נעמדתי בצד. לא ידעתי למה יש כאלה שנהנים מסלואוו להתחבק ולנוע בתנועות קטנות של המוזיקה. תומר נעמד לידי.
"הנרקוד?" שאל וקד קידה צחקתי.
"אהמ..לא נראה לי חפש לך משהי אחרת" אמרתי לו.
"למה לא?" שאל תומר.
"כי אני לא אוהבת סלואו" אמרתי.
"את אוהבת אל תעבדי עליי" אמר תומר.
"תומר יש מה מישהי לבד אולי תרקוד איתה אולי יא לא הכי משהו אבל עדיף על לבד" אמרתי.
"מפגרת זה בן" אמר תומר.
"מה? יו הוא נראה כמו בת" אמרתי.
"טוב את באה?" שאל תומר.
"לא" אמרתי
"לא שאלתי בוא" אמר.
הוא גרר אותי והתחלנו לרקוד. "אחח" אמר שדרכתי עליו.
"מה דרכתי עלייך?" שאלתי.
"כן"
"אני מאמינה שתסתדר" אמרתי.
"אמרו לך פעם שאת רוקדת גרוע?" שאל תומר.
"אמרו לך פעם שאתה מנייאק ואני מתה שתחנק עכשיו" אמרתי.
"את יודעת מה? אני יודע מה את צריכה" אמר תומר.
"שתייה על חשבונך" אמרתי.
"נראה לך? אין לי גרוש על התחת" אמר תומר.
"למה שיהיה לך גרוש על התחת…? מי שם שמה כסף? אל תגיד לי שאתה חושב שאם כך נוד בא שקל" אמרתי.
"אמרו לך פעם שהנסיון העלוב שלך להצחיק הוא עלוב?" שאל תומר.
"לא" אמרתי.
"אז אני יגיד לך" אמר תומר ולפני שהספיק לומר משהו אמרתי.
"אתה יודע מה אם תה לא רוצה לא צריך למי אתה חושב שאתה עושה טובות אני ישתה לי בכיף ואת לא כי אין לך גרוש" אמרתי. והוצאתי לו לשון.
"שתי דברים הראשון הוא את כבר שיכרוה" אמר תומר "דבר שני אין לי גורש כדי לקנות לך יש בלשבילי" אמר תומר.
"אתה כזה קמצן…"אמרתי
"הלו..אני לא קמצן אני חסכן" אמר תומר.
"אתה יודע זה כזה כואב שאחותך יותר מוצלחת ממך ויותר נדיבה ממך…ואתה סתם קמצן מחורבן" אמרתי.
"חיים קשיים את יודעת" אמר תומר.
"גם יש לי ידיד קמצן…וכולם נגדי ונגד חבר שלי" אמרתי לו.
"רואה סיבה טובה לשתות" אמר ושנינו כמו מפגרים רמנו אל הבר שמחים לקבל עוד מנה של אלכוהול.
"את יודעת שאת מפגת" אמר תומר.
"אני אתה מפגר" אמרתי.
"למה אני מפגר?" שאל תומר.
"כי תה פשוט כזה..למה אני מפגרת בדיוק?" שאלתי.
"כי כאן זה בחינם" אמר תומר.
"אז????" שאלתי.
"לא יודע" אמר תומר…הזמנו בירה. ושתינו. ליאת הצתרפה. "אז מה את את מתיחדת אם הבירה?" שאלה ליאת.
"כה.. עכשיו אני מנהלת אייתה שיחה מעוד אינטימית" אמרתי.
"על מה?" שאלה לית.
"ברגע זה אני מספרת לה שאני אוהבת אותה וממש לא יודעת מה איתי עושה בלעדיה" אמרתי.
"אני יודע מה היית עושה" אמר תומר "היית עוברת לוודקה"
"צודק" אמרת.
"אני יודע" אמר במין גאווה ושלושתנו צחקנו כמו מפגרים.
"אתה כזה גאון נראה לי אם לא היה לי חבר הייתי מתחתנת איתך" אמרתי.
"אם כבר מזכירים את חבר שלך מה הבעיה בדיוק שיש לך חבר בן 24 זה בכלל לא גדול" אמר תומר.
"אני לגמרי מסכימה איתך" אמרתי ואז צעקתי "מישהו מוכן להגיד לי למה לעזעלזל בחורה בת 16 לא יכולה לצאת אם מישהו בן 24 מה הבעיה?"
חלק הסתכלו עלי כאילו אני חייזר שנפל מחללית ואכל בננה מרוסקת.
הם סובבו את הראשים שלהם ואנחנו צחקנו. "את מפגרת" אמרתה ליאת.
"אתם מורידים לי את הביטחון העצמי" אמרתי והתחלתי לצחוק.
"אויששש מסכנה שלי" אמרה ליאת וחיבקה אותי.
"אני יודעת שאני מסכנה ולאף אחד לא אכםת ממני" אמרתי ומחקתי קפצתי לרחבת הריקודים והתחלנו לרקוד כמו שלישית מסוממים. חזרתי הבייתה ממש מאוחר וחצי מעולפת ונכנסתי למיטה אפילו לא שמתי לב שדביר לא נמצא לידי.
קמתי בבוקר..מעולפת ועוד שנייה לוקחת רובה ויורה לי כדור הישר אל הרקע הימנית. כאב לי הראש משהו למות ממנו ולקום שוב לתחייה. בדקתי אם היד שלי אם דביר לידי והרגשתי שהוא כן. הוא ישן. קמתי על הרגלים שלי ונכנבסתי למלקחת שוטפת את הפה מהריח המסריח של האלכוהול שנדף לי מהפה. להשתכר יכולתי בכיך..אבל את הריח לא יכולתי לסבול…דביר קם גם והסתכל עלי. "בוקר טוב מתוקה שלי" אמר דביר.
"בוקר טוב" אמרתי.
איזה בוקר טוב אני מרגישה כאילו טרקטור נוסע בראש שלי. "איפה היית אתמול שמתי לב שחזרת מאוחר" אמרתי.
"צלצלתי אלייך אבל לא ענית רציתי לומר לך שאני הולך למיבה של חברים שלי" אמר.
"חבל שלא אמרת לי הייתי באה איתך" אמרתי.
"אדר…אני לא חושב שהייתי מזמין אותך לבוא" אמר דביר.
"למה לא?" שאלתי.
"כי את בת 16" אמר דביר.
"אז מה?" שאלתי "מה זה קשור?"
"זה לא יראה טוב אם ישמעו שאני יוצא אם בחורה בת 16" אמר דביר.
"מה?!?!?!" שאלתי מופתעת.
"תביני אני בן.."
"בסדר כבר שמעתי על זה מספיק" אמרתי "תגיד אתה מתבייש בזב שאתה יוצא אם בחורה בת 16?"
"לא אבל.."
"אבל מה?" שאלתי כועסת.
"זה רק יצור בלגן אני חושב שעדיף שנסתיר את זה" אמר דביר.
"נסתיר?" שאלתי "אולי אתה לא מספיר מכיר אותי העולם יתהפך לא מעניין אותי אני אוהבת אתך אתה אותי והעולם יכול להמחק אני לא צריכה להסתיר מאף אחד אם אני יוצאת אם מישהו בן 24 או בן 10 אפיל מובן?"
"תנסי להבין את הצד שלי" אמר דביר.
"לא רוצה" צעקתי ונכנסתי לחדר. טרקתי את הדלת. והתחלתי להבין שכל דבר שנראה לי טוב נהרס לי פתאום.
"תפתחי את הדלת אדר" שמעתי אותו צועק.
"לא רוצה" אמרתי "לך לעזעזל דביר"
"נו אל תיהיי ילדה" אמר דביר פתחתי את הדלת.
"אבל אני ילדה שכחת?" שאלתי.
"אולי בגיל אבל את לא כמו כולם את שונה" אמר דביר.
"אז למה אתה לא רוצה שידעו?" שאלתי "מה כבר יקרה?"
"הרבה…תביני אם הרבה ידעו על הזוגיות שלנו זה יהפוך אותה לבלתי אפשרית" אמר דביר.
"מצתהרת אבל אני ממש לא מבינה אותך" אמרתי "ולא מסכימה"
"אני אוהב אותך" אמר דביר "בואי ר לתקוםה לאט לאט עד שהכל יהיה מספיק בטוח כדי שכולם ידעו שאני ואת ביחד"
לא רציתי והייתי מוכנה לעשות הכל בשביל שידעו גם אם הוא לא יאוהב את זה.
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
המהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהם;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
המשךךךךךך מיד
בונא היא דפוקה רצחח חחח
מממממממממממממממממממדדדדדדדדדדדדדההההההההההההיייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךך!!!
בייווש מוווואה 😛