פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

אני שונה-בדיוק כמו כולם

✍️ סופרמאמי 📅 13/12/2006 18:30 👁️ 40,798 צפיות 💬 1,836 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 27 מתוך 123
QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) מוכשרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ואיייא יזו מוכשרת את!!!

פרק מהמם!!!
איזו מסכנה היא, את מתעללת בדמויות שלך!!! 😕
חחח

אבל ככה זה הרבה יותר כיףףף 😛

מתה עליייך, כמה התגעגעתי לסיפור שלךךך 😊
תמשיכייי
מחכה.. 🙄

מואאאאאאאאאאאאאאה רחלוש =]]
חיחי רחלוש נשמה..
תודה מאי
אני לא יודעת למה אבל כיף להרוס להם את החיים חחח
סתם...
שמחה שאהבת

*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
אני לא יודעת אם להמשיך את הסיפור הזה או את השני..

*-*אוהבת*-*
......מירב.....
לאחר ההתלבטות קשה.
חבר השופטים (כלומר אני) החליט שמחר אני ימשיך את שניהם

*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
יאייי 🙄
חיחי חמודה

*-*אוהבת*-*
....מירב.....
את ממשיכה?!
גמלי לא עושה טוב לחכות!!!

אני מרגישה כמו בננה מיובשתת, בננה שחסר לה ריגושיים!!
חחח
בננה שחסר לה סיפור יפה לפני השינההה
חחחח

יאללה תמשיכייייייייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה

[אני מחכהההה 🙄 ]

רחלוש=]]

חחח
שמת לב שנדבקתי ל- חחח וכמעט כל שורה שלי יש בה חחח
חחח
אני חייבת להפסיק עם זההה
חחחחח
חח מאמי אני ממשיכה מחר
ולגבי ה-חחח
אולי נפתח מוסד התגמלות חח

*-*אוהבת*-*
.....מירב......
פרק 28
"אז אתה עוזב?" שאלה רונית את בנה.
"כן..אני לא רוצה שאדר תראה אותי..אני יתגעגע אלייך אמא" אמר טל.
"גם אני טל.." אמרה וחייך.
הוא נתן לרונית נשיקה ויצא מביטה. 'התחנה הבאה ראשון' אמר לעצמו. בראשון גר חבר שלו יונתן. שניהם היו חברים עוד מהגן ועד היום. פעם היו חושבים שהם אפילו אחים. טל נכנס למכונית שלו ונסע לעבר ביתו של יוני. שהיגיע הוא עלה אליו הביתה ודפק בדלת. "איי גבר" אמר יוני.
"היי אח שלי" אמר וחייך.
"מה איתך? חשבתי אתה מת נכנסתי לאבל.חח…אתה לא עולה יותר למטוס בחיים שלך" אמר יוני.
"גם אני חושב שאני לא יעלה על מטוס בזמן הקרוב…אתה קלט שניצלתי ממוות?" אמר טל והתיישב על הספא אצלו בסלון.
"לא בא לך למות מה?" שאל יוני.
"למה לך בא שאני ימות?" שאל טל.
"נראה לך?" שאל יוני והם צחקו.
"לא..תביא לי בירה" אמר טל.
"כח לבד" אמר יוני.
"אבל אני אורח" אמר טל.
"לא אתה לא…אתה גר כאן שכחת?" שאל יוני.
טל קם ולכך בירה. הוא פתח אותה ושתה "אני חייב עבודה" אמר טל.
"וואלה אח שלי יש לו מסעדה…צריך עזרה." אמר יוני.
"באמת?" שאל טל "הצלת אותי"
"אני יכח אותך היום אליו לראיון עבודה" אמר יוני.


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

קמתי בבוקר. דביר לא היה ליעדי הוא היה בעבודה.
התלבשתי והלכתי לבית הספר. "אינה את לאן נעלמת אתמולולפני אתמול?" שאלה ליאת שנכנסתי לשאר בית הספר.
"אני יספר לך אחר כך אין לי כוח להכנס לשטויות" אמרתי.
"לא נראה לי זה ממש שטויות" אמרה מיכל.
"כיי זה לא" אמרתי
"אני יודעת שלא כי את אמרת לי" אמרה מיכל.
סיפרתי לליאת מה קרה אם טל. "יריב אמר לי שאת עזבת את הבית" אמרה ליאת.
"נכון" אמרתי.
"את מטורפת..את יודעת? הורסת לעצמך את החיי…"
"אני יודעת..אמרו לי את זה כבר.."אצרתי את ליאת "אבל אני חושבת שעכשיו הכל יהיה טוב"
"אני חושבת שאת עושה שטויות אבל ממתי את מקשיבה לי?" שאלה מיכל.
"די אתן יכולות להפסיק להטיף לי?" שאלתי.
"אני לא מסכימה איתך אבל עזבי" אמרה ליאת.
"בסדר ליאת..כולם יודעים שאנחנו לא חיבות להסכים בהכל אבל בסופו של דבר אלו הטעויות שלי וגם החיים שלי" אמרתי.
"הסדר..אבל אני דואגת לך" אמרה ליאת.
"גם אני דואגת" אמרה מיכל.
"אתן כאלה מתוקות" אמרתי וחיבקתי אותן.
נכנסנו לכיתה באיחור.
"על ליאת ואדר אני לא מתפלא אלב מיכללל?" אמרה המורה שנכנסנו.
"מצתהרת המורה זה חד פעמי" אמרה מיכל.
"טוב בגלל שזאת פעם ראשונה את יכולה להכנס אתן לכו להרשם" אמרה המורה.
"מה זה הפליות?" שאלה ליאת.
"תמיד אמרתי את זה דופקים את השחורים" אמרתי
והכיתה צחקה "דרי את ממש כושית…עוד יחשבו שאת מאפריקה" אמר רן.
"משיהו אמר שלא באתי משמה?" שאלתי.
"מה באת משמה?" שאל רן.
"לא" אמרתי.
"אדר ליאת לכו להרשם מידדדדדדדדדדד" צעקה המורה.
"בסדר,בסדר קרעת לי את עור הטוף" אמרתי. ובהזדמנות זאת הברזנו אני וליאת משיעור היסטוריה והלכנול קפיטריה.
"אני רעבה" אמרה ליאת.
הסתכלתי עלייה כאילו אמרה שפילים הולכים על מאדים.
"מה???" שאלה.
"אז את יכולה להיות רעבה" אמרתי.
"להה לא ידעתי" אמרה ליאת.
"זה פשוט לא נראה ככה" אמרתי.
"אוי שמנה שלי….את אוכלת יותר מידי" אמרה ליאת.
"יותר ממך זה בדוק" אמרתי.
התחלנו להסתובב בבית הספר. ושמעתי את תומר קורה לי "מה קורה?" שאל תומר.
"בסדר מה איתך?" שאלתי.
"בסדר..אני רואה שהשתנה לך המצב רוח" אמר תומר.
"כהה…הבנתי שהחיים ממשיכים" אמרה אדר.
"וכמה נחמד שאפשר להרוס אותם" לחשה לה ליאת כל כך בשקט שרק אדר הצליחה לשמוע.
"אני שמח שאת בסדר דאגתי לך" אמר תומר
"אווו איזה חמוד..אני מקנא במיכל שאתה אח שלה" אמרתי ומין חיוך עלה על פני. מבינה אולי בפעם הראשונה בחיים שלי שיש באמת כאלה שאכפת להם ממני אולי הם לא הכי מבינים אותי אבל אכפת.
"חח.כהה טוב אני צריך ללכת לשיעור" אמר תומר. הוא הלך וליאת הסתכלה עלי במבט מוזר כזה.
"מה?!" שאלתי.
"הוא חולה לך על הישבן הסקסי שלך" אמרה ליאת.
"את באמת חושבת שיש לי תחת סקסי כלומר הוא לא גדול מידי?" שאלתי בטור ניסיון לגמרי נואש ובילתי אפשרי להתחמק מהשיחה שהולכת לבוא עכשיו.
"נו..אני רצינית הוא אוהב אותך ואת במקום להתנפל על היצור החמוד הזה בנשיקות הולכת לבחור בן 24" אמרה ליאת.
"אויש נו…גם אם זה נכון וגם אם לא אני לא בשבילו" אמרתי.
"למה לא?" שאלה ליאת.
"כי אחותו היא אחת מהחברות הכי טובות שלי" אמרתי.
"ו..?" שאלה ליאת.
"ואם אני יפגע בו יש לי תחושה ששום דבר לא יחזור לקדמותו" אמרתי.
"טוב את יודעת מה תעשי מה שאת רוצה" אמרה ליאת.
"ליאתו'ש שכחת שזה מה שאני עושה כל הזמן?" שאלתי
אחרי בית ספר חזרתי הביתה..לבית שלי ושל דביר…הלכתי לחזר להחליף בגדים. על המיטה היה ורד אם פתק

לדרי שלי
לא נולד האדם שירצה להאניק לך אהבה כמוני
מדביר שלך


'הוא כזה חמוד' חשבתי על השולחן היה פתק שהיה רשום בו שהוא חזר אבל הוא היה חייב ללכת. איזה מאמי מודיע לי שהוא הולך חוזר. אני כל כך אוהבת אותו.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

טל נכנס לתוך המסעדה הקטנה.
יוני קרא לאחיו. ובנאתיים טל הסתובב שמה.
הוא נאנח..הוא כל כך התגעגע אליה רצה לראות אותה שוב אבל ידע שזה לא הולך לקרוה בזמן הקרוב אם בכלל.
ההחלטה הזאת הכי טובה לשניהם הוא היה בטוח בזה שהם יהיו רחוקים הכל יהיה יותר טוב.
אבל הוא לא ידע כמה הוא טועה. הוא לא ידע שברגע זה אדר הורסת לה את החיים. בלי לדעת אפילו.
יוני חזר ביחד אם אחיו. 'די צעיר בשביל לפתוח לעצמו מסעדה משלו' חשב טל.
אחיו של יוני הגיש את ידו ואמר "נעים מעוד אני.."


*-*אוהבת*-*
......מירב.....
מירבי זה יפהייפה ((((:


ה~~מ~~ש~~ך~~😛
קוראת חדשה..
וכבר מחורה את קולטת שקראתי 28 פרקים בלי הפסקה?
תמשיכי מאמי
😉
לידורי תודה מאמי חולה עליייךךךךךך

לילהלו תודה ושמחה שאהבת....ברוכה הבאה לאתר

*-*אוהבת*-*
.....מירב....
אוי'ש מירב אן לי מילים שמספיקות לתאר את הכישרון שלך
אבל יש לי מילה אחת שמספיקה לתאר את הצרכים שלי
תמשיכיייייייייייייי
😁
לאב יו
*שרון*
חחחח...תודה שרנו'ש
חולה עלייך אני ימשיך אולי בערב

*-*אוהבת*-*
......מירב.....
אני........
אני.............
אני.....................

נו מי?!
חחח
למרות שזה לא נראה לי משנה כל כך..אלא אם כן הוא.. לעעעעעעעע

מאמי מתה עלייךךך
יאללה תמשכיי.., וזה שאדר הורסת לה את החיים?! אני בטוחה שהיא לא יודעת אבל היא מתכוונת..
חח לא הבנת?? נכון?!

עזבי אני לא מובנת היום..
מתה עליייך
ו...
ת...
מ..
ש..
י..
כ..
י..
!!!...

==> תמשיכי!!!!

מואאאאאאאה
רחלוש =]]
איזה יפהההההה
תמשיכי

-יסמיני:]-

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך