חח מהמם מירוב'ש כמו תמיד
חחח איזה מהממת האדר הזאת פשוט חולה עליה ...
איזה מהמם הסיפור שלך הוא סוחף ואני פשוט ממוגנת למסך
לאב יו
*שרון* 😁
חחחח אני כבר חייבת לדעת מה קורה איתה... המשך..!! =]
תודה על התגובות...
אושריתו'ש-תודה מאמי שמחה שאהבת..הרבה זמן לא הגבת חח
קארינו'ש-תודה מאמי שמחה שאהבת מקווה שאת לא משוגעת כמוהה חח שעושה שטויות והורסת לעצמה את החיים.
חנוש- ממש שמחה שאהבת חח.. לא חשבת באמת שאני הולכת להרוג אותו נכון?
שרוני- נשמה שלי..מתה עלייךךך...חח ולמרות שעשיתי אותה מטורפת גם אני חולה על האדר הזאת חח
אולי קצת יותר מאוחר אני ימשיך
*-*אוהבת*-*
....מירב.....
חחח הכל יכול להיות כמו אצל לידור חשבתי שהיא לא תהרוג אותו אבל היא הרגה
חשבתי גם את קיבלתת דפקה😁
יאאלה מאמוש המשך
QUOTE (chen-daskal @ 06/01/2007) חחח הכל יכול להיות כמו אצל לידור חשבתי שהיא לא תהרוג אותו אבל היא הרגה
חשבתי גם את קיבלתת דפקה😁
יאאלה מאמוש המשך
חנייייייי עד אליי 😠
חולה עלייך 😉
מירבי תמשיכי 😛
QUOTE (lidorushit @ 06/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 06/01/2007) חחח הכל יכול להיות כמו אצל לידור חשבתי שהיא לא תהרוג אותו אבל היא הרגה
חשבתי גם את קיבלתת דפקה😁
יאאלה מאמוש המשך
חנייייייי עד אליי 😠
חולה עלייך 😉
מירבי תמשיכי 😛
חח מאמי...
אבל אצלי אי אפשר לדעת..
אני כמו אורי גרוס (זה שרושם את הטסרית או הבמאי מה שלא יהיה של השיר שלנו)
אי אפשר לדעת אצלי אם מי שמת באמת מת..עד שאין מצבה או שעשו בדיקת דיאנאי
חחח..חולה עליכן...
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
QUOTE (סופרמאמי @ 06/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 06/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 06/01/2007) חחח הכל יכול להיות כמו אצל לידור חשבתי שהיא לא תהרוג אותו אבל היא הרגה
חשבתי גם את קיבלתת דפקה😁
יאאלה מאמוש המשך
חנייייייי עד אליי 😠
חולה עלייך 😉
מירבי תמשיכי 😛
חח מאמי...
אבל אצלי אי אפשר לדעת..
אני כמו אורי גרוס (זה שרושם את הטסרית או הבמאי מה שלא יהיה של השיר שלנו)
אי אפשר לדעת אצלי אם מי שמת באמת מת..עד שאין מצבה או שעשו בדיקת דיאנאי
חחח..חולה עליכן...
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
😮
מה זה אומר?
מירבי עכשיו אני דורשת המשך..!
אורית גרוסית שלי 😊
חח לידורי
בלי פניקה...טל לא הולך למות
בזמן הקרוב חח
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
QUOTE (סופרמאמי @ 06/01/2007)
קארינו'ש-תודה מאמי שמחה שאהבת מקווה שאת לא משוגעת כמוהה חח שעושה שטויות והורסת לעצמה את החיים.
*-*אוהבת*-*
....מירב.....
לגבי עושה שטויות.. אז זהו שכן.. לפעמים...
הורסת לעצמי את החיים..? ממממ לא חשוב... =\
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 06/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 06/01/2007)
קארינו'ש-תודה מאמי שמחה שאהבת מקווה שאת לא משוגעת כמוהה חח שעושה שטויות והורסת לעצמה את החיים.
*-*אוהבת*-*
....מירב.....
לגבי עושה שטויות.. אז זהו שכן.. לפעמים...
הורסת לעצמי את החיים..? ממממ לא חשוב... =\
לא להדאיג אותי..
חח יש לי צד פולני...
עושה שטויות כמוהה...אמל'ה
סתם קראינו'ש חולה עלייך מאמי
*-*אוהבת*-*
...מירב.....
אני עוד מעט ממשיכה..חח
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
התעצבנתי. "בא לי להרוס לי את החיים..זה החיים שלי ואם בא לי אני יהרוס אותם בכל דרך שאני רוצה או יבחר" אמרתי. "ואם אכפת לך אין לי כוח אלייך"
"גם לי אין כוח אלייך..אני לא יכול איתך יותר כל הזמן אני צריך לדאוג לך..שלא תעשי שתויות" אמר אבא
"נכון אין מה לעשות" אמרתי "בא לי לדפוק לי את החיים…ואם לא בא לך אתה לא חייב לדאוג לי בכל שנייה.." אמרתי.
"את יודעת ה? נראה לי שזה מה שאני יעשה בזה הרגע את יכולה לדפוק את החיים שלך ולהרוס אותם כמה שבא לך…" אמר אבא.
"אין בעיה" אמרתי "כי זה משעיתי כל הזמן..ואם אתה חושב שאתה יודע עלי הכל אתה לא יודע חלק ממה שקורה לי בחיים"
"זה כבר לא מעניין אותי" צעק "את כבר לא מעניינת אותי"
שתקתי…לא ידעתי איך כל זה קרה אבל לא יכולתי לשנות את זה ולחזור אחורה.
פרק 27
אבא יצא ומאותו הרגע הכל נהפך לסיוט. אם לפני כמה זמן חשבתי שהחיים שלי נוראים לא ידעתי מה מצפה לי.
לכחתי מזוודה והתחלתי להכניס בגדים לתוכה. יריב שמע את הריב ידעתי שכל אותו הזמן שאני ואבא רבנו הוא עמד מאחורי הדלת. "מה את עושה?" שאל.
"אני עוזבת" אמרתי.
"הוא לא התכוון לזה" אמר יריב.
"הוא לא אבל אני לא..אני חושבת שהכי טוב שאני יתרחק מהבית" אמרתי.
"ואיפה תגורי?" שאל יריב.
"אני ימצא יפה" אמרתי.
"את תהרסי לעצמך את החיים" אמר יריב.
"יותר ממה שהם נהרסו? לא נראה לי" אמרתי.
יריב הסתכל עלי ודמעה איימה לצאת מעיניו. "די יריבו'ש אל תבכה אתה יודע שאני לא אוהבת שאתה בוכה" אמרתי.
"אני לא רוצה שתעזבי" אמר יריב.
"יריב זה מאוחר מידי" אמרתי "נמאס לי כבר אמבא..אנחנו ניפגש עוד מבטיחה אתה לא טיפתר ממני בכזאת קלות..אני יבוא איתך לבקו"ם אפילו"
הוא שתק. וידעתי הוא עצוב ואפילו מאוכזב ממני. ידעתי שהוא חושב שאני עושה טעות אבל ידעתי שהוא לא יוכל להבין. חשבתי שעכשיו אני יכולה לשלוט על החיים שלי. ושהכל עכשיו יכול יהפוך לטובה בלי לדעת כמה אני טועה. כמה זה בכלל לא נכון. וכמה בעצם אני צריכה את המשפחה שלי. אבל את זה כמובן גיליתי רק אחרי כמה זמן…אחרי שהכל נהנפך לסיוט.
באתי לחבק את יריב אבל הוא אצר אותי "אל תכעס עלי" מלמלתי
. ירדתי למטה ואבא ראה אותי הולכת אם המזוודה. הוא לא אמר כלום. נאצרתי והסתכלתי על אבא אני בעיניו והוא בעיני הוא הסיט את מבטו 'להתראות' אמרתי ממש בלי קול. ויצאתי מהבית.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
"תחזור בך" אמר לו יריב.
"היא בחרה בזה..אז שתסתדר אם מה שבחרה" אמר יגאל.
"אתה כזה עקשן זאת הבת שלך…ואתה חושב על הכבוד שלך" אמר יריב.
"יריב יש דברים שלא תצליח להבין" אמר יגאל "היא תבין מה הטעות שלה ותחזור בסוף אבל כנראה שהיא צריכה להבין לבד שהיא לא יכולה להרוס את החיים שלה..ושהיא לא יוכלה להסתדר לבד"
"ואם היא תבין שהיא טועה אולי זאת תיהיה טעות יותר מידי גדולה..שאלוי היא תאלץ לשלם בחייה?" שאל יריב.
"היא אמרה בעצמה אלו החיים שלה" אמר יגאל.
יריב הסתכל עליו מנסה להבין מה עובר בראשו "היא באמת צדקה..אתה לא מבין אותה בגרוש חשבת שאם תשלח אותה לפסיכולוג אז זה מה שיפתור לך את הבעיות..אבל טעית אז ויתרת…אתה אדם קשה" אמר יריב.
יגאל התעלם ממה שיריב אמר ועלה לחדרו.
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
הלכתי לכיוון הבית של דביר הייתה לי הרגשה. שהוא יכול לעזור לי. דפקתי בדלת של הבית שלו לא פתחו. נזכרתי במפתח שבארון חשמל.
לכחתי אותו ופתחתי. התיישבתי על הספא. מקווה שהוא באמת יוכל לעזור לי ויתן לי לישון כאן כמה ימים עד שאני יסתדר. כעבור כמה זמן דלת הבית נפתחה וראיתי את דביר נכנס.
"מה עדיין לא הלכת?" שאל דביר.
"הלכתי אבל חזרתי…עזבתי את הבית" אמרתי.
"למה?" שאל דביר.
סיפרתי לו את הסיבה. "וואייי מסכנה…למה לא סיפרת לו על מה שקרה?" שאל דביר.
"כבר מאוחר מידי" אמרתי לו.
"את יודעת מה איןבעיה את יכולה לגור כאן" אמר דביר.
"באמת?" שאלתי וחייכתי.
"שאני יסרב לבחורה יפה כמוך?" שאל דביר.
"תודה…אתה עוזר לי מעור דביר..בלעדיך הייתי עכשיו ברחוב" אמרתי.
הוא התקרב אלי והעביר את ידו על ראשי "נראה לך שאני יתן לך לחיות ברחוב?" שאל.
"לא יודעת תגיד לי אתה" אמרתי.
הוא חייך וקירב את שפתיו לשלי. והתנשקנו.
הוא העביר את ידו על גבי ואני טפסתי את חולצתו ובאתי להוריד לו אותה.
"את בטוחה?" שאל.
"אני לא יודעת..אני כבר לא בטוחה בכלום" אמרתי.
הוא חיבק אותי. "את יודעת שאני לא הפסקתי לחשוב עלייך כל היום" אמר דביר.
"לא, אני לא יודעת" אמרתי.
"אז עכשיו את יודעת אני חושב שאני אוהב אותך" אמר דביר.
שתקתי "ב..באמת?" שאלתי מהססת. מפחדת עכשיו להתמסר ולגלות שגם אהבה הזאת בלתי אפשרתי.
"כן" השיב
"אני חושבת שגם אני אוהבת אותך" אמרתי.
הוא נישק אותי ושנינו העברנו לילה סוער סוחף רגשות.אחרי זה ששנינו שכבנו במיטה. הרגשתי שוב כמה כיף זה להיות מאוהבת. להתמסר אליו. ולרצות להיות איתו כמה שיותר. אבל האם האהבה כזאת של הפרש של כל כך הרבה שנים יכולה להיות אפשרית?
-------------
מקווה שתואהבו...חח..
ותגיבו... 😂
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
איך אפשר לא לאהוב סיפור מושלם כזה של כישרונית מדהימה כמוך.?
מ~~ו~~ש~~ל~~ם~~!
היא הורסת לעמה את החיים =//
המשך 😛
תודה לידורייי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....