וואי גרמתם לי להסמיק...
ואני לא מסמיקה הרבה חח
לידורי ממש תודה..
ורחלו'ש כפרה עלייך מזה העלת לי חיוך על הפנים
חיוך כזה דבילי שנראה כאילו הדביקו אותו לאוזנים שלי
חחח
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
QUOTE (Guest @ 03/01/2007) וואהה איזה יאאפהההה
יאאואואוו
תמשיכיייייייייי
תודה מאמי....
המשך היום בערב אני חושבת...
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
תגידי לי את נורמלית..???
מה את משאירה אותי במתח ככה..? חחח נונונו למה הוא חי..?
טוב בעצם מזה חשוב העיקר שהוא חי..
בקיצור מירביי סיפור מ=ה=מ=ם.. כל פעם מחדש.. לא יכולה כבר לחכות להמשך..
תודה מאמי..
אני נורמלית? את כל הזמן משאירה אותי במתח
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מירבו'ש יפה שלי יפה מעלף מהמם
כמו תמיד כמה כיף לקרוא את הסיפור שלך
מחכה להמשך
😊
תודה שרוני מהממת שלי...
😂
חולה עלייך נשמה שלי...
*-*אוהבת*-*
....מירב......
תודה לכולן אני מיד ממשיכה..
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
אני רוצה להגיד ממש תודה לכולן..על זה שאתן קוראות את הסיפור שלי..
ומגיבות לו..אתן מצליחות לעלות לי חיוך כזה על הפנים..
(טוב וגם בא לי קצת למתוח אותכן..חחח..)
המשך---->
"אז אני מבינה שזה הזמן שאני הולכת להבין בו מה קרה בדיוק באותו הערב" אמרה רונית.
"נכון ואני עכשיו מתכוון לומר לך" אמר טל. הוא לקח נשימה והתחיל לספר ,אז ככה.." פרק 25
"נו תספר כבר" אמרה רונית "אתה יודע מה אל תמהר העיקר אתה חיי..טוב בכל זאת אני רוצה לדעת מה הסיבה כי רק לפני רגע הייתי בטוחה שאתה חי אבל אני בכל זאת חושבת ש…"
"אמא..את יכולה לאצור רגע את שינוי הדעות המהיר לגמרי שלך ולתת לי לספר לך למה בעצם אני לא מת כמו שחשבת" אמר טל.
"בס.." באה לומר אבל הטלפון בביתה צלצל.
"לטלפון הזה יש זמן לא טוב" אמרה רונית וניגשה אליו.
"הלו" ענתה.
"רונית..אדר אולי אצלך?" שאל יגאל בהיסוס (אבא של אדר)
"לא..למה אתה לא מוצא אותה?" שאלה רונית.
יגאל לא רצה להדאיג אותה…
"לא..אנחנו פשוט רוצים לבדוק שהיא לא הברזה מבית הספר" אמר יגאל.
*~*~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
כל הלילה הסתובבתי ראיתי אנשים ונערים מפוקפקים נהנים מחומר עסיסי ומפוקפק.
ואחד הציע לי אבל אני התעלמתי מכל מה שראו עיני וחשבתי על אמא שלי שהיא גם חלק מכל הסיפור הזה..ועל טל שהוא בעצם אחי. השמש כבר זרחה לפני כמה שעות אבל אני המשכתי ללכת ישר.
ידעתי שאבא שלי דואג לי ושאני יחזור הבייתה אני יהיה בצרות. ושוב יהיו ויכוחים אבל זה לא עניין אותי.
*~*~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
רונית ניטקה את הטלפון וחזרה לשבת מול טל.
"נו אז אתה מתכוון להסביר לי?" שאלה רונית.
"כן" אמר טל.
"אז ככה.."
טל בא לעלות על המטוס…
אבל אז הוא ראה את אדר. הוא הסתכל עליה מחפשת אותו בעניה ורגע שראתה אותו סיבב את ראשה ועלה על המטוס.
הוא התיישב במקומו. ולידו התישבו זוג מאוהב. הם התנשקו. הוא לא יכל לראות את זה.
הוא בא לקום אבל נטקע במישהו "תזהר קצת" צעק נער בגילו.
"לא בא לי מה תעשה?" שאל טל. הוא היה עצבני.
"יפרק לך את הצורה" אמר הנער.
"אני בטוח שכלך רק דיבורים" אמר טל.
הנער דחף אותו וטל לא היסס והחזיר לו.
"אני דורשת שתפסיקו אתם מעקבים כאן את כולם" אמרה הדיילת.
"להפסיק?" שאל הנער "אני רק התחלתי"
אמר והחטיף לטל אגרוף. טל נתן לו גם.
"מצתהרת אבל תעלצו לרדת מהמטוס" אמרה הדיילת.
"אני לא יכול אני שילמתי על כרטיס" אמר הנער.
"אתה יודע מה? גם אני שילמתי" אמר טל "אבל שום דבר לא יהיה יותר טוב מלהשאר בארץ"
טל ירד מהמטוס והלך להעביר את הלילה אצל חבר שלו. הוא ראה בחדשות על התרסקות המטוס. וידע שאחרי כזאת התרסקות לו תיהיה לאדר שום הוכחה שהוא חיי. הוא חייך.
"אתה מטרוף" אמרה לו רונית ששים לספר.
"אני הבן שלך" אמר.
"איי למה אתה רומז?" שאלה.
"להזכיר לך מה את עושה?" שאל ופניו הרצינו.
"אל תזכיר לי..אני כבר על הטעות שלי שילמתי" אמרה ונזכרה בירב שהיה לה אם ביתה.
*~*~*~*~*~**~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
נכנסתי לבר. והזמנתי וויסקי כפול.
הברמן היא לי "תודה" אמרתי. ושתיתי.
לידי עמד גבר..שנראה לי בסביבות הגיל 24. חתייך עיניו ירוקות חומות שערו שחור.
וגופו שרירי.
"מה יום רע?" שאל.
"לא רק רע גם נורא" אמרתי. והזמנתי עוד אחד.
"תביא גם לי" אמר.
"מה? בא לך לשתות איתי?" שאלתי.
"את יודעת. לא שותים לבד" אמר.
"אני דווקא כן" אמרתי. וגמרתי את הכוס.
"עוד אחד?" שאל הברמן.
"לא..בא לי בירה" אמרתי.
הוא הביא לי בקבוק.
"לחייך" אמר.
"כן לחיי" אמרתי.
"אני דביר ואת?" שאל.
"אדר" אמרתי.
"נעים מעוד" אמר.
"כן נעים…" אמרתי.
"בא לך לספר מה קרה לך?" שאל דביר.
"אני יגיד לך מה הולך לקרות. אני הולכת להגיד לך שאני לא רוצה לספר. אבל אז אני ישתכר. אתה תשחק את עצמך מבין אותי. בגלל שאני שיכורה ומרגישה נורא. וגם כי באותו רגע יחשוב שאתה הבן אדם שהכי מבין אותי ישכב איתך" אמרתי.
"ממש מגדת עתידות" אמר דביר
ביקשתי עוד בקבוק.
"אז בוא נכסוך את הכל ונלך לדירה שלך..מקווה שיש משהו ששוה לשתות" אמרתי.
ואי ואי
היא דפווווווווווווווווווקה?#@
המשך
וואי מאמי איזה יפה
חח כמו תמיד
[אבל קצר לא פייר אני דורשת המשכים
א-ר-ו-כ-י-ם
לאב יו מוכשרת שלי 😊
חנוש אפשר לומר שהיא דפוקה..
אבל היא גם נואשת..ותראי בהמשך למה היא עושה את זה
שרוני שלי תודה מאמי אני פעם הבאה ירשום פרק יותר ארוך..
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
יאאאאאווו את כותבתת כזההה מושששלםםם!!!
אנייי רוווצהה המששששששששךך עככככשייייייווווווו =[
חווווולה עליייךךךך
מעייינוווש 😊
וואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו 😮
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאא
זה כזה מושלםםםםםםםםםםםםםםם
השלמתי עכשיו איזה 10000 פרקיםםםםם!!
את כל כך מוכשרת!!!!!
מחכה להמשךךךךךךךךך!!!
ברור לך?! חיחיי..
לווובב יוווו..מוווואה..