😢 לא אהבתם?
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מוכששששררתת שלייייי אניי אוווההבבבתת אווותךך
המששששךךךךךךך דחחחוווווווווווווף @!
נאורייייי אניי מאווווהבתת בךךךךךךךךךךךךך מלאךךךךך שליייי =]]
מעינו'ש תודה מאמי לאב יו
תגיבווווו
*-*אוהבת*-*
....מירב....
נוו....למה לא מגיבים???
*-*אוהבת*-*
...מירב...
נו..מה לא מגיבים
*-*אוהבת*-*
....מירב.....
ווואווווווווו =O
מדהיםםםםםםםםם!!!
כמה שלמות יש בסיפורר!!
אה?!! 😛
המשך מאמיי..
חוולה על הסיפור הזה!! ועליךך 😛
מוואעההה..
יאאא תודה ליווש חח..
מאמי שלי...
גם אני חולה עלייך
עוד משהו כל מי שרוצה
יש לי עוד סיפור חדש קוראים לו 'החלום שלה'
אתן מוזמנות לקרוא
*-*אוהבת*-*
.....מירב.......
מה רק 3 תגובות מאתמול????
למה לא מגבים לא אהבתם??
*-*אוהבת*-*
......מירב......
מאמי שלי כמה שזה מדהחים
כולם להגיב למירב מה הסיפור הנכי יפה בארץ
😁 לאב יו
*שרון*
שרוני יא מושלמת שלי
תודה מאמי..
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מירבי מצטערת שלא הגבתי עד עכשיו.. בעע לא ראיתי.. הסיפור שלך מדהיםםםםםםםםםם כמו תמיד.. מצפה להמשך כבר.. למה הפרקים כ"כ קצרים..? =\
ולגבי שטויות שלי חחח אל תדאגי לא יותר מדי.. =]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 07/01/2007) מירבי מצטערת שלא הגבתי עד עכשיו.. בעע לא ראיתי.. הסיפור שלך מדהיםםםםםםםםםם כמו תמיד.. מצפה להמשך כבר.. למה הפרקים כ"כ קצרים..? =\
ולגבי שטויות שלי חחח אל תדאגי לא יותר מדי.. =]
תודה אני ישתדל לעשות פרקים יותר ארוכים
והרגעת אותי..חח
אהה ועוד משהו יש לי עוד סיפור כאן קוראים לו החלום שלה את מוזמנת לקרוא יש קישור שחתימה
*-*אוהבת*-*
.......מירב......
מוכשרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ואיייא יזו מוכשרת את!!!
פרק מהמם!!!
איזו מסכנה היא, את מתעללת בדמויות שלך!!! 😕
חחח
אבל ככה זה הרבה יותר כיףףף 😛
מתה עליייך, כמה התגעגעתי לסיפור שלךךך 😊
תמשיכייי
מחכה.. 🙄
מואאאאאאאאאאאאאאה רחלוש =]]
ואיי השלמתי מלא פרקים..מושלמים פשוטטט! אהבתי!
יש לה את תומר המתוק הז מול הפרצוף אבל היא תמיד מחפשת את הבילתי אפשרי! חח..
סיפור נדיר! תמשיכי דחוף!.. 😛
תודה תובלייי
איזה חמודה...חיחי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....