QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) המהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהם;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
המשךךךךךך מיד
בונא היא דפוקה רצחח חחח
תודה..
ואת עוד לא יודעת כמה היא תפוקה...תראי בהמשך 😂
*-*אוהבת*-*
....מירב.....
QUOTE (_ליווש_ @ 11/01/2007) מממממממממממממממממממדדדדדדדדדדדדדההההההההההההיייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךך!!!
בייווש מוווואה 😛
😁 יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
תודה....ליווש נשמה שלי..
חולה עלייך המשך מחר או כל זמן אחר שאני יוכללל
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
QUOTE (סופרמאמי @ 11/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) המהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהם;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
המשךךךךךך מיד
בונא היא דפוקה רצחח חחח
תודה..
ואת עוד לא יודעת כמה היא תפוקה...תראי בהמשך 😂
*-*אוהבת*-*
....מירב.....
מחכה לראות כבר😛
אממאמא אני רומזת להמשך
QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 11/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) המהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהם;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
המשךךךךךך מיד
בונא היא דפוקה רצחח חחח
תודה..
ואת עוד לא יודעת כמה היא תפוקה...תראי בהמשך 😂
*-*אוהבת*-*
....מירב.....
מחכה לראות כבר😛
אממאמא אני רומזת להמשך
אני נעלצת לומר לך בלי רמזים
שהמשך יהיה אולי וזה שוב נשאר בגדר אולי מחר בערב
חיחי סתם...אבל זה לא בטוח כי אולי מחר אני יצא ולא יהיה לי זמן..
אבל אני ממש ממש יתשדל להמשיך לפחות אני ישתדל
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
מהמםםםםםםםםםםםםם
פרק יאפההה..
חחחח
אמרתי לך כבר שהיא דפוקה האדר הזאתי..
חבל על הזמן..
כי אם לא אמרתי עכשיו אני אומרת..
היא כל כך מסכנה.. 😢
אבל לא נוראאאאאאאאאאאאאאאאא
כי הסיפור כתוב בצורה מהממתתתתתתתת ובכלללל הוא מדהיםםםםםםםםם
מתה עלייךךך מואאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
פרק יאפההה..
חחחח
אמרתי לך כבר שהיא דפוקה האדר הזאתי..
חבל על הזמן..
כי אם לא אמרתי עכשיו אני אומרת..
היא כל כך מסכנה.. 😢
אבל לא נוראאאאאאאאאאאאאאאאא
כי הסיפור כתוב בצורה מהממתתתתתתתת ובכלללל הוא מדהיםםםםםםםםם
מתה עלייךךך מואאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
רחלו'ש תודה מאמי
תפוקה תפוקה אבל זה מה שמביא את כל האקשן בסיפור הזה חיחיחי
חולה עלייך מאמי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
QUOTE (כרמית+אלעד @ 12/01/2007) מהמם!!
😉
תודה כרמיתוש
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מירבי זה מהמממממממממםםם ((:
שבת שלום יפתי 😛
תודה ושבת שלום מאמי
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
יאה מהמהת שלי זה מדהים
והיא ממש דפוקה אה לא מבינה מה הבעיה ...
לא מוכשרת ובבקשה בבקשה תמשיכי
אני לא עומדת בזהההההההה
לאב יו
*שרון*
😁 😁 😂 😛
שרוניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יאפה שלי חולה עלייך מאמי אין איין אין עלייךך
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
יותר מאוחר המשךךךךךךךך
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
יאאאאא !....שלושה פרקים מווווושלמים!!!!!!...
אהבתי ממש!
סיפור פשוט מדהים!
תמשיכי דחוף! 3>