חני תודה מאמי ואין מה לעשות תצרתכי לחכות ולראות
אושריתוש מקווה שהכל יותר טוב אצלך ותודה מאמי...יש מצב ואת צודקת ויש מצב שלא חכי ותראי
לידורו'ש מי אוהב אותך יותר ממני...תודה ממני בהצלחה בבוחןן
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
תגובות??
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
מירבי.. גם אותך בדיוק כמו את כולן לא נטשתי... חחח אני סתם לפעמים בלי מצב רוח נוטשת ליומיים-שלושה ואז באה להשלים פרקים...
נראה לך שאני באמת אנטוש את הסיפור המהממםםםם שלך..? אין מצב..!!
אז כן.. חזרתי.. אני מקווה לא לנטוש בכללל
ואני אוהבת אותך המוןןןןןןן המוןןן 😊 😊 😂 😉
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/01/2007) מירבי.. גם אותך בדיוק כמו את כולן לא נטשתי... חחח אני סתם לפעמים בלי מצב רוח נוטשת ליומיים-שלושה ואז באה להשלים פרקים...
נראה לך שאני באמת אנטוש את הסיפור המהממםםםם שלך..? אין מצב..!!
אז כן.. חזרתי.. אני מקווה לא לנטוש בכללל
ואני אוהבת אותך המוןןןןןןן המוןןן 😊 😊 😂 😉
קאריני תודה מאמי התגעגעתי המון המון
ולמה לא היה מצב רוח קרה משהו...
אם את צריכה משהו את יכולה להכנס לאיסי שלי 304310798
אני ידאג שיהיה לך המון מצב רוח
*-*אוהבת*-*
.......מירב.....
יווווווווווווווווווווווו מוווושלם!!!
זה בטח טללל!!!!
יאווווווווווווווווווו המשךך!!!!!!!
לווב יוו..
QUOTE (סופרמאמי @ 14/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/01/2007) מירבי.. גם אותך בדיוק כמו את כולן לא נטשתי... חחח אני סתם לפעמים בלי מצב רוח נוטשת ליומיים-שלושה ואז באה להשלים פרקים...
נראה לך שאני באמת אנטוש את הסיפור המהממםםםם שלך..? אין מצב..!!
אז כן.. חזרתי.. אני מקווה לא לנטוש בכללל
ואני אוהבת אותך המוןןןןןןן המוןןן 😊 😊 😂 😉
קאריני תודה מאמי התגעגעתי המון המון
ולמה לא היה מצב רוח קרה משהו...
אם את צריכה משהו את יכולה להכנס לאיסי שלי 304310798
אני ידאג שיהיה לך המון מצב רוח
*-*אוהבת*-*
.......מירב.....
אל תדאגי אני די מאושרת כרגע.. בקרוב יראו את ההשפעה בסיפור אני בטוחה.. =] חחחחח
אממ ואני סתם מוסיפה אותך בלי שום סיבה.. 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 15/01/2007) יווווווווווווווווווווווו מוווושלם!!!
זה בטח טללל!!!!
יאווווווווווווווווווו המשךך!!!!!!!
לווב יוו..
ותודה ליווש ש מאמי...
ובשביל לראות אם אני צודקת את צריכה לקרוא את הפרק הבא
*-*אוהבת*-*
......מירב......
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 14/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/01/2007) מירבי.. גם אותך בדיוק כמו את כולן לא נטשתי... חחח אני סתם לפעמים בלי מצב רוח נוטשת ליומיים-שלושה ואז באה להשלים פרקים...
נראה לך שאני באמת אנטוש את הסיפור המהממםםםם שלך..? אין מצב..!!
אז כן.. חזרתי.. אני מקווה לא לנטוש בכללל
ואני אוהבת אותך המוןןןןןןן המוןןן 😊 😊 😂 😉
קאריני תודה מאמי התגעגעתי המון המון
ולמה לא היה מצב רוח קרה משהו...
אם את צריכה משהו את יכולה להכנס לאיסי שלי 304310798
אני ידאג שיהיה לך המון מצב רוח
*-*אוהבת*-*
.......מירב.....
אל תדאגי אני די מאושרת כרגע.. בקרוב יראו את ההשפעה בסיפור אני בטוחה.. =] חחחחח
אממ ואני סתם מוסיפה אותך בלי שום סיבה.. 😛
חחח אני יודעת אני מדברת איתך עכשיו
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מהמממם
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חח מיליון אחוז זה טל
רק בגלל שגילנו תעשי משהו אחר מכירה אותך
חח טוב יאללה נשמה חולה עלייך
..*שרון*
QUOTE (שרוני110 @ 15/01/2007) חח מיליון אחוז זה טל
רק בגלל שגילנו תעשי משהו אחר מכירה אותך
חח טוב יאללה נשמה חולה עלייך
..*שרון*
איך ידעתי שהרוב יחשבו שזה טלטולה....
ושרון הפרק שלי כבר מוכן ומבטיחה לך שמי שזה לא יהיה לא שיניתי
כי זה היה מתוכנן
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
QUOTE (סופרמאמי @ 15/01/2007) QUOTE (שרוני110 @ 15/01/2007) חח מיליון אחוז זה טל
רק בגלל שגילנו תעשי משהו אחר מכירה אותך
חח טוב יאללה נשמה חולה עלייך
..*שרון*
איך ידעתי שהרוב יחשבו שזה טלטולה....
ושרון הפרק שלי כבר מוכן ומבטיחה לך שמי שזה לא יהיה לא שיניתי
כי זה היה מתוכנן
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
חחחחחח דווקא אני חושבת דברים לא צפויים... =]
ככה זה אצלי.. כמו עם השומר.. חחחחח זה היה מצחיק.. 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 15/01/2007) QUOTE (שרוני110 @ 15/01/2007) חח מיליון אחוז זה טל
רק בגלל שגילנו תעשי משהו אחר מכירה אותך
חח טוב יאללה נשמה חולה עלייך
..*שרון*
איך ידעתי שהרוב יחשבו שזה טלטולה....
ושרון הפרק שלי כבר מוכן ומבטיחה לך שמי שזה לא יהיה לא שיניתי
כי זה היה מתוכנן
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
חחחחחח דווקא אני חושבת דברים לא צפויים... =]
ככה זה אצלי.. כמו עם השומר.. חחחחח זה היה מצחיק.. 😛
חח חחחחח
אז את שונה..למרות שהפעם עשיתי את זה פחות לא צפוי
יא אלו לי כמה רעיונות מגניבים לנמשך הסיפור..
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מירבוש אני מחכה להמשך ((:
QUOTE (סופרמאמי @ 15/01/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 15/01/2007) יווווווווווווווווווווווו מוווושלם!!!
זה בטח טללל!!!!
יאווווווווווווווווווו המשךך!!!!!!!
לווב יוו..
ותודה ליווש ש מאמי...
ובשביל לראות אם אני צודקת את צריכה לקרוא את הפרק הבא
*-*אוהבת*-*
......מירב......
זההוווו..
בגלל זה אני רוצה המשךך 😛
אל תמתחי אותנו יותר מידי 😢
חיחי לווב יווו..