QUOTE (_ליווש_ @ 15/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 15/01/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 15/01/2007) יווווווווווווווווווווווו מוווושלם!!!
זה בטח טללל!!!!
יאווווווווווווווווווו המשךך!!!!!!!
לווב יוו..
ותודה ליווש ש מאמי...
ובשביל לראות אם אני צודקת את צריכה לקרוא את הפרק הבא
*-*אוהבת*-*
......מירב......
זההוווו..
בגלל זה אני רוצה המשךך 😛
אל תמתחי אותנו יותר מידי 😢
חיחי לווב יווו..
חחחחח...מאמי מבטיחה לך עוד מעט המשך
לאב יו 2
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
QUOTE (סופרמאמי @ 15/01/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 15/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 15/01/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 15/01/2007) יווווווווווווווווווווווו מוווושלם!!!
זה בטח טללל!!!!
יאווווווווווווווווווו המשךך!!!!!!!
לווב יוו..
ותודה ליווש ש מאמי...
ובשביל לראות אם אני צודקת את צריכה לקרוא את הפרק הבא
*-*אוהבת*-*
......מירב......
זההוווו..
בגלל זה אני רוצה המשךך 😛
אל תמתחי אותנו יותר מידי 😢
חיחי לווב יווו..
חחחחח...מאמי מבטיחה לך עוד מעט המשך
לאב יו 2
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
חחחחחחחחחחחח..
ישששששששששששששששש..
😂
ננננווווו יללללדהה רעהההה
אנייי רוצצצההה הממממשששששךךךךךךךך =[[
QUOTE (_ליווש_ @ 15/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 15/01/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 15/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 15/01/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 15/01/2007) יווווווווווווווווווווווו מוווושלם!!!
זה בטח טללל!!!!
יאווווווווווווווווווו המשךך!!!!!!!
לווב יוו..
ותודה ליווש ש מאמי...
ובשביל לראות אם אני צודקת את צריכה לקרוא את הפרק הבא
*-*אוהבת*-*
......מירב......
זההוווו..
בגלל זה אני רוצה המשךך 😛
אל תמתחי אותנו יותר מידי 😢
חיחי לווב יווו..
חחחחח...מאמי מבטיחה לך עוד מעט המשך
לאב יו 2
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
חחחחחחחחחחחח..
ישששששששששששששששש..
😂
חחחחח מאמי הצלחת לעלות לי חיוך על הפנים
אני ימשיך טיפה יותר מאוחר
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/01/2007) נווו אני מסוקרנת... 😛
קארינו'ש המשך מאוחר יותר
*-*אוהבת*-*
....מירב......
QUOTE (מעיין_נאור @ 15/01/2007) ננננווווו יללללדהה רעהההה
אנייי רוצצצההה הממממשששששךךךךךךךך =[[
חחחח
המשך יותר מאוחר
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
יאאאא!...זה טל, זה טל, זה טל , זה טל????????????!!!!.....
וואי איזה פרק מושלללללם! אהבתי!
תמשיכי דחוף! 😛
תבלו'ש מאמי שלי עכשיו אני ממשיכה..
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
דפיקה נשמעה בדלת דביר הלך לפתוח הוא פתח ואני הייתי מופתעת. לא האמנתי למראה עיניי. הסתכלתי עליו כלא מבינה והוא עלי ואז על דביר... כנראה היה בשוק יותר ממני.
"מה אתה עושה פה?" שאלתי
פרק 34
הוא הסתכל עליו "אז אתה הבן זונה?" שאל.
"איך מצאת אותי?" שאלתי.
"אדר מאיפה את מכירה אותו" שאל דביר.
"אתם מכירים?" שאלתי.
"הוא יוצא אם אחות שלי" אמר דביר.
"וואלה חשבתי אתה אחלה גבר אבל מה אני מגלה בסוף שאתה סתם בן זונה..פדופיל מסריח" אמר יריב.
"אהה..יריב אני מציעה לך להרגע" אמרתי.
"מאיפה את מכירה אותו?" שאל דביר.
"הוא אח שלי" אמרתי.
"כוסעמק…גם כן יוצאת אם בחור בן 24..איפה השכל שלך?" שאל יריב.
"יריב אני מציעה לך לשתוק ולעוף מכאן כי זה לא עניינך" אמרתי.
"את יודעת כמה זמן אני מחפש אותך?" שאל יריב "רציתי לומר לך שהגיוס שלי מחר"
"אני יבוא" אמרתי.
"כל עוד יוצאת איתו תיהיי בטוחה שאין לך מה לדבר איתי" אמר יריב.
"אתה יודע מה עדיףף…אני לא צריכה אותך…ומצידי תחנק בצבא שתרצה ממני משהו תשכח ממני" אמרתי.
"אולי אל תריבו בגלל זה יריב תשמע גבר לא ידעתי שהיא אחותך" אמר דביר.
"כוסעמק לך להזדיין…" אמר יריב "אני לא מאמין שאת נותנת לו לנצל אותך ככה"
"יריב אני רוצה שתלך" אמרתי.
"אין בעיה אני ילך"אמר ריבי הוא יצא וטרק את הדלת. כמעט ובכיתי אבל שוב לא נתתי לעצמי. לא רציתי לבכות יותר הייתי בטוחה שבכיתי כבר הרבה.
"מאמי זה כבר לא נראה לי כל הסיפור הזה" אמר דביר.
"מה יש דבירו'ש אתה רואה שקשה…צריך להלחם קצת אתה נשבר…או שכולם צודקים ואני סתם צעצוע זמני בשבילך?" אמרתי.
"אל תוצאי את העצבים שלך אלי אוקי? אני רק אומר לך שהכל מתחיל יותר מידי להסתבך וומש לא בא לי שזה יסתבך יותר אני מקווה שלא עוד כמה אנשים מהמשפחה הזאתי שלך הולכים להערב בסיפור הזה" אמר דביר.
"מי כבר יכול להתערב?" שאלתי.
"לא יודע אולי אמא שלך" אמר דביר.
"אתה לא מכיר את אמא שלי…אכפת לה ממני בדיוק כמו שלי אכפת מנפוליאון" אמרתי.
"טוב" אמר דביר הוא התקרב אלי ונישק אותי.
כל הרבה דברים התרוצצו בראשי. עברתי המון וסבלתי הרבה ורק שאלה אחת נותרה ללא מענה מתי הסוף לכל הסיוט הזה יגיע? ואם הוא בכלל יגיע?.
"טוב אני צריך ללכת" אמר דביר.
"לאן?" שאלתי והסתכלתי עליו.
"לעבודה" אמר דביר.
הוא הלך ואני נשארתי בדירה לבד מרגישה כמה היא ריקה. לא יכולתי יותר אם זה. הבנתי כמה אני שונאת להיות לבד. צלצלתי לליאת ומיכל שיבואו אלי. תוך כמה דקות הן באו. פתחתי את הדלת וחיבקתי אותן.
"מה קרה מאמי?" שאלה מיכל.
"רבתי אם יריב איבדתי עכשיו גם אותו" אמרתי.
"מאמי בואי ספרי לנו הכל מהתחלה" אמרה ליאת.
סיפרתי להן הכל. "וואי איזה סרט" אמרה ליאת.
"וזה העניין אני רוצה לצאת מהסרט הזה ולחיות חיים שקטים וכל מה שיש לי זה עוד סרט ועוד סרט ועוד סרט. אני נשבעת לכן שאני כבר לא יכולה אם זה" אמרתי.
"את רוצה שהכל יהיה שקט ובלי בעיות אבל את נכנסת כל פעם מחדש לבלאגן חדש" אמרה ליאת בצורה הכי עדינה שיכלה.
"היא צודקת…את מחפשת תמיד את הדבר הכי בילתי אפשרי שיש במקום לכחת את הדבר הכי קל שבעצם נמצא לך מול העיניים" אמרה מיכל.
נאנחתי הייתי מיואשת. דפיקה נשמעה בדלת קמתי ופתחתי. "מיכל..ליאת יש סכין במגרה במטבח כחו אותו ותדקרו אותי…כי אני פשוט לא מאמינה למה שאני רואה עכשיו" אמרתי ברגע שראיתי מי עומד מולי.
"למה מה קרה?" שאלה מיכל.
"דקלה מה לעזעלזל את עושה פה?" שאלתי (למי שלא זוכרת אז בתחילת הסיפור הייתה לאדר חברה בשם דיקלה שלכחה לה את החבר מאחורי הגב)
"מה אני עושה כאן? חמודה את יכולה להגיד לי מה את עושה כאן?" שאלה דקלה.
"אוי לא…את אחות של דביר?" שאלתי פתאום קולטת הכל.
כן את יכולה להגיד לי מה את עושה כאן?" שאלה דקלה.
"איך יכול להיות שלדביר יצעה אחות כמוך…אתם אפילו לא דומים בלסת התחתונה" אמרתי.
"את מתכוונת לענות לי מה עושה כאן?" שאלה דקלה.
"דקלה?" שמעתי את דביר מאחורי דקלה.
"דבירוש מה הפרחה הכךבה הזאת עושה כאן?" שאל דביר.
"טוב אנחנו מיותרות פה" אמרה מיכל.
"לא אני יבוא איתכן פשוט בה לי להקיא" אמרתי.
ובדרך שיצאתי לחשתי לדביר בלי שאחרים ישמעו "דביר אני מקווה שאתה תגיד לה את האמת"
"מי זאת?" שאלה ליאת.
"הכלבה הזונה האת היא גנבת חברים בוגדנית זה מה שהיא" אמרתי עצבנית.
"חזרי אחורה ספרי מההתחלה" אמרה מיכל.
"לפני שאני עברתי לפה היא הייתה חברה שלי והכל היה בסדר עד שגיליתי שלהיות חברה שלה זה כמו להיות שהצייד יהיה החבר של הציד הציד בחיים לא יכול לסמוך על הצייד ואני בחיים לא יוכל לסמוך עליה" אמרתי.
"ובפרוט" אמרה ליאת.
"שעה אחרי שאני וחבר שלי נפרדנו הם התחילו לצאת מה שהתברר לי זה שהיא ניצלנ את הרגע הראשון שנפרדנו כדי לכחת לי אותו" אמרתי.
"כלבה" אמרה ליאת
"עזבי את זה היא יוצאת אם אח שלי" אמרתי.
"אוי וויי מה עוד יכול לקרות לך?" שאלה מיכל.
"אני יודעת טל בעצם חיי והוא קשור איך שהוא לדביר" אמרה ליאת. לא צחקתי פתאום הבנתי כמה אני צריכה את טל. ואם כמה שאכםת לי מדביר אני לא אוהבת אותו כמו שאני אוהבת את טל.
"אויי סליחה לא התכוונתי להזכיר אותו" אמרה ליאת.
"זה בסדר" אמרתי.
שחזרתי הבייתה דקלה כבר הלכה "מה אמרת לה?" שאלתי.
"אמרתי לך שאני מורה פרטי שלך באנגלית" אמר דביר.
"אני לא מאמינה" אמרתי.
"מה את לא מאמינה?" שאל דביר.
"אתה יודע מה נמאס לי לשקר מה הבעיה שכולם ידעו שאני איתך?" שאלתי.
"תגידי את שומעת את עצמך? את בת 16 אני 24 זה פאקינג 8 שניים" אמר דביר "ואם את לא מסכימה לקבל את זה אז אני נעלץ להגיד לך שאנחנו נפרדים"
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מ=ד=ה=י=ם=😮
היא הורסת לעצמה את החיים =/
המשךךךךךךךךך 😛
חחח כההה
לא נורא העיקר אוהבים את הסיפור...
והעיקר יש קצת עקשן
תודה לידורי מאמי שלי
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
מירבייייי זה יפההההההההההההההה..!!!
אוף איתה.. שתעזוב כבר את הטיפש הזה.. חחחח זה פסדר לא רק היא סתומה.. גמני בגיל שלה הייתי סתומה.. 😛 😊
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/01/2007) מירבייייי זה יפההההההההההההההה..!!!
אוף איתה.. שתעזוב כבר את הטיפש הזה.. חחחח זה פסדר לא רק היא סתומה.. גמני בגיל שלה הייתי סתומה.. 😛 😊
חחחחחח....
תודה מאמי....
כולם בגיל שלה סתומים אבל לא נראה לי שכולם
הולכים לגור אצל בן אדם בן 24
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
יאאאוו הסיפורר שלךך הכייי הכייי נדייייירר !
אנייייי כברר רוצצצה המשששששששששך =[[[
כפרוווות תנסיי כמה שיותרר מהרר
ממממתתתתתתתתתתה עליייייךךךךךךךךךךך
מעיינוששששש