QUOTE (sufipufi @ 06/02/2007) אני אהבתי 😊
מאמי את הכי מוכשרת שיש..
אני אוהבת אותךך...3>
😁
אוהבת מלא (:
QUOTE (רוווותמיXD @ 06/02/2007) נכון, גמאני לא אהבתי :\\
סתם יפה שללללי זה הכי יפה שיכול להיות בובי ואהבתי מאאאוד ;]
חמוד סיון =]] [חעחע 😊]
מתה עללללייך אהובתי 😛
חח גם אני לא אהבתי :]
סיון? הכי חמוד שיש 😊
אוהבת אותך יפתי 😛
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 06/02/2007) אהבתתי[:
המשך דאחוףף! 😊
מורי? סתמי 😉
חח תודה יפתי (:
QUOTE (lidorushit @ 06/02/2007) QUOTE (מורי_הנסיכע @ 06/02/2007) אהבתתי[:
המשך דאחוףף! 😊
מורי? סתמי 😉
חח תודה יפתי (:
ששששששששששששששP:
וזה כן פרק מדהיים[:
ווואוווווו איזה פרק מוווושששלללםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!
בטח אמא שלו או משהו 😛
תמשיכי דחווףףף! 😂
מ-ד-ה-י-ם!!!
כ"כ יפהההההההה
המשךך...
QUOTE (תוביתות @ 06/02/2007) ווואוווווו איזה פרק מוווושששלללםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!
בטח אמא שלו או משהו 😛
תמשיכי דחווףףף! 😂
חח תודה תובלוש 😊
QUOTE (_ליווש_ @ 06/02/2007) מ-ד-ה-י-ם!!!
כ"כ יפהההההההה
המשךך...
תודה ליוש😛
כל פעם שאת שולחת פרק אני מגיבה לך באייסי.
סיפור מספר 1.
לידוריייייייייייייייייייייי את מתקרבת לעמוד 100 לולולולולולולולולולו.....
QUOTE (oshritsa @ 06/02/2007) כל פעם שאת שולחת פרק אני מגיבה לך באייסי.
סיפור מספר 1.
לידוריייייייייייייייייייייי את מתקרבת לעמוד 100 לולולולולולולולולולו.....
תודה אושריתי (:
וכן חח 😊
לידורווווווווווווווווווווווווווווווווווווווש
איזה פרק מהמם יפה שלי..
חחח
אני דווקא כן אהבתי אותווווווווווווו 😛
פרק מ-ו-ש-ל-ם
מתה עלייך נשמתי..
[איזה כיף לי אני מתחילה ב- 10 נה נה בננה חחח]
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת אותך המון אהובתיי...
רחלוש =]]
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 🙄
אלל'ק לא אהבת..
אחד הפרקים;]]]
איזה חמודה היא באלווהים שככה היא מתנהגת לכולם בנחמדות
אין הרבה כאלה..
QUOTE (loisana11 @ 07/02/2007) לידורווווווווווווווווווווווווווווווווווווווש
איזה פרק מהמם יפה שלי..
חחח
אני דווקא כן אהבתי אותווווווווווווו 😛
פרק מ-ו-ש-ל-ם
מתה עלייך נשמתי..
[איזה כיף לי אני מתחילה ב- 10 נה נה בננה חחח]
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת אותך המון אהובתיי...
רחלוש =]]
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 🙄
חח בקטנה, שבוע הבא אני גומרת ב 11:40 😛 😛
תודה רבה 😁
QUOTE (chen-daskal @ 07/02/2007) אלל'ק לא אהבת..
אחד הפרקים;]]]
איזה חמודה היא באלווהים שככה היא מתנהגת לכולם בנחמדות
אין הרבה כאלה..
חחח תודה חנוש :]