פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צועקים על אהבה ((:

✍️ lidorushit 📅 12/12/2006 15:54 👁️ 41,020 צפיות 💬 1,912 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 98 מתוך 128
QUOTE (שריני @ 05/02/2007) ואי לידור איזה פרק מדההההההההההים !
כל פעם את מפתיעה מחדש!
המשךךךךךךךך =]
יואו קוראת חדשה או סמויה? 😛

שמחה שאהבת 😊

המשך מחר בעזרת השם (:
לידורוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווש
יפיופה שלי ממצב???
תמשיכי נוווווווווווווווו

היום, פליז פליז פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
מתה עלייך נשמתייי

את והסיפור של מ=ד=ה=י=מ=י=ם
ואני?!
ל=א י=כ=ו=ל=ה ב=ל=ע=ד=י=ה=ם !=!=!

חחח
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת אותך המון המון המון המון המוןןן
רחלוש =]]
QUOTE (lidorushit @ 05/02/2007) QUOTE (שריני @ 05/02/2007) ואי לידור איזה פרק מדההההההההההים !
כל פעם את מפתיעה מחדש!
המשךךךךךךךך =]
יואו קוראת חדשה או סמויה? 😛

שמחה שאהבת 😊

המשך מחר בעזרת השם (:
סמויה .. חחח עד עכשיו קראתי את הסיפור אבל מהמשתמש של אילנה ..
עכשיו פתחתי לי משתמש (:

רק שתדעי שהסיפור שלך כל כך מדהים ובחיים לא התחברתי לסיפור כמו שלסיפור הזה ...
במיוחד בהתחלה שההורים מתו וגם לירן
ואי זה שבר אותי חחחחחחח (:
סיפור אלוף ! 😊 😊


מחכה להמשך ! 😊 😊
QUOTE (loisana11 @ 05/02/2007) לידורוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווש
יפיופה שלי ממצב???
תמשיכי נוווווווווווווווו

היום, פליז פליז פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
מתה עלייך נשמתייי

את והסיפור של מ=ד=ה=י=מ=י=ם
ואני?!
ל=א י=כ=ו=ל=ה ב=ל=ע=ד=י=ה=ם !=!=!

חחח
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת אותך המון המון המון המון המוןןן
רחלוש =]]

מי שמדברת על מדהימים (:

אוהבת מלאאאאאאא 😛
QUOTE (שריני @ 05/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 05/02/2007) QUOTE (שריני @ 05/02/2007) ואי לידור איזה פרק מדההההההההההים !
כל פעם את מפתיעה מחדש!
המשךךךךךךךך =]
יואו קוראת חדשה או סמויה? 😛

שמחה שאהבת 😊

המשך מחר בעזרת השם (:
סמויה .. חחח עד עכשיו קראתי את הסיפור אבל מהמשתמש של אילנה ..
עכשיו פתחתי לי משתמש (:

רק שתדעי שהסיפור שלך כל כך מדהים ובחיים לא התחברתי לסיפור כמו שלסיפור הזה ...
במיוחד בהתחלה שההורים מתו וגם לירן
ואי זה שבר אותי חחחחחחח (:
סיפור אלוף ! 😊 😊


מחכה להמשך ! 😊 😊
חח כיף לגלות שיש קוראים סמויים 😊

תודה יפתי 😛 שמחה שאהבת (:

יפותיי רק בשלוש חזרתי מבית הספר :/ויש לי מלא דברים לעשות..

אני אכתוב המשך יותר מאוחר :]
יפה שללללי 3>
ת-מ-ש-י-כ-י :]

לא דיברתי איתך, איך היה הבוחן מאמי? מקווה שהלך לך טוב ;]

ושתדעי?! שלא משנה מה יקרה את תמיד תהיי האח[ו]ת שלללי ואני אוהב אותך הכי הכי שיש.. כי לך!? א=י=ן ולא י=ה=י=ה תחליף ב*ח*י*י*ם!
מתי את עושה לנו המשך? 😊
QUOTE (רוווותמיXD @ 06/02/2007) יפה שללללי 3>
ת-מ-ש-י-כ-י :]

לא דיברתי איתך, איך היה הבוחן מאמי? מקווה שהלך לך טוב ;]

ושתדעי?! שלא משנה מה יקרה את תמיד תהיי האח[ו]ת שלללי ואני אוהב אותך הכי הכי שיש.. כי לך!? א=י=ן ולא י=ה=י=ה תחליף ב*ח*י*י*ם!

טושי (:

היה נחמד..

אוהבת מלא מלא מלא מלא ה=כ=י בעולם..! את החצי השני שלי 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 06/02/2007) מתי את עושה לנו המשך? 😊
בקרוב :]
QUOTE (lidorushit @ 06/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 06/02/2007) מתי את עושה לנו המשך? 😊
בקרוב :]
חחחחח מקווה בשבילך 😛
עדיף שהיא תחשוב שאני גרמתי לתאונה ולא הוא. היא לא יודעת מי הוא הגורם לתאונה האמיתי והיא גם לא תדע, אני לא אבגוד בחבר שלי.

~ * ~ 56 ~ * ~

המשך=>>

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

אני: "איך זה קרה?" צעקתי עליו מצפה לתשובתו כאשר איבדתי את עשתונותיי. לא מספיק הוא גרם להרג הוריי הוא לא רוצה להגיד לי כיצד זה קרה? למה הוא עשה את זה בעצם? הוא לא רצה לשתף אותי. כעסתי עליו וראיתי בפניו את הפתעתו לאחר צעקתי. הוא לא פצה את פיו רק הביט בי ושתק. הבטתי בעיניו התכולות כמעט שוקעת בתוכן אך עצרתי את עצמי מלשבות בקסמיו. קמתי ממצב ישיבתי לצידו והתחלתי ללכת ,לא מביטה אחורנית,הולכת לדרכי.
"אל תלכי." שמעתי אותו צועק לעברי כאשר כבר התרחקתי אך אני המשכתי בדרכי, במחשבותיי לא פונה אחורנית, הולכת עם עקרונותיי. העקרונות של אמירת האמת ולא השקר, העקרונות שההורים שלי חינכו אותי אליהם, ההורים שהוא גרם להריגתם.
הגעתי אל הבית לאחר הליכה איטית של כחצי שעה, זרקתי את התיק בכניסה לבית והתקדמתי לעבר הסלון. ראיתי את סבתא יושבת וקוראת עיתון, לפתע היא הבחינה בי והתבוננה בי במבט מודאג. הבנתי שהיא יודעת, כנראה שלי התקשרה אליה וסיפרה לה הכל.
התקרבתי לעברה וחיבקתי אותה, חיבוק שכל כך הייתי זקוקה לו, חיבוק חם ואוהב. היא קירבה אותי אליה ונשקה לי על הלחי.
סבתא: "יהיה בסדר." היא אמרה לי בחיוך ובקול ששידר אופטימיות.
אני: "בעזרת השם סבתא." אמרתי והשתחררתי מאחיזתי ופניתי אל חדרי.
סבתא: "עדן היה פה, הוא חיפש אותך." היא אמרה לי כאשר התרחקתי במעט.
נכנסתי אל החדר ,נשכבתי על המיטה בעייפות רבה והדלקתי את האם פי אשר היה שרוי על הספרייה. השיר הראשון שהיה כאשר פתחתי אותו היה "צועקים על אהבה." שמעתי את הפזמון, מתחברת אל המילים, מרגישה כאילו השיר נכתב כביכול עליי.
" צועקים על אהבה
מנסים וזה נורא קשה
הדמעות כבר נגמרות
התקוות סימנו תקוות, שלנו"
אני? התייאשתי כבר מן האהבה. נמאס לי כל פעם להתייאש ממנה שוב ושוב מה הטעם בה אם כל הזמן אני חווה רק אכזבות? הכל משמיים, מה שצריך לקרות יקרה ,נמאס לי כבר לצעוק על האהבה, על האהבה שתגיע בבוא העת אם היא כבר לא כאן.

התעוררתי בבוקר, התבוננתי בשעון ,השעה הייתה שבע וחצי, נרדמתי אתמול עם בגדיי מרוב עייפותי. בנוסף שכחתי ללכת אל עדן, כבר פעם שנייה שאני מבריזה לו. קיוויתי שהוא יבין. נכנסתי אל השירותים, שטפתי פנים וצחצחתי שניים וחזרתי אל החדר. לבשתי מכנס חום עד הברך וגופייה לבנה עם נעליים תנכיות. לאחר חצי שעה של ארגונים של הבוקר יצאתי אל בית הספר נטולת אנרגיות וללא כוח. רותמי התקשרה אליי ואמרה שלא תגיע לבית הספר מפני שהיא נוסעת לבקר את דודים שלה בכפר סבא. לא ידעתי איך אני אשרוד את היום הזה בלעדיה עם כל האנשים ששונאים אותי או לפחות לא מחבבים אותי בבית הספר.
הגעתי אל השער וראיתי את חיים יושב וקורא עיתון בעיון רב.
אני: "בוקר אור חיים." אמרתי בחיוך כאשר התקרבתי אליו.
חיים: "בוקר טוב ילדתי." אמר בחיוך גם כן והמשכתי בדרכי.
הגעתי אל הכיתה , הפעם ללא סיבוכים וראיתי את דולבי יושב ליד דקל עם גבו מופנה אליי. רצתי לעברו וקפצתי על גבו תוך כדי שנשקתי על לחיו.
דולב: "דור דור מה את עושה פה?" שאל כאשר היה מופתע לראותי.
אני: "לומדת?" שאלתי כאשר לא הבנתי את כוונתו.
דולב: "יש לנו שעתיים לשון ואם אני לא טועה את עשית את הבגרות בשנה שעברה לא ?היית אמורה להתחיל בעשר." התבוננתי בדקל והוא בי, הוא בחן אותי מכף רגל עד ראש. הסטתי מיד את מבטי ועניתי לדולב.
אני: "לא נורא, נמצא מה לעשות." עניתי בחיוך ויצאתי מן הכיתה מחפשת תעסוקה לשעתיים הבאות. ירדתי במדרגות והלכתי במסדרון המוביל אל היציאה מן מבנה בית הספר. לפתע ראיתי מישהו שלהערכתי היה בסביבות גיל העשרים. הוא היה דתי ,היה לו זקן ופאות. את ראשו עיטרה כיפה לבנה. כל ספריו אשר הוא החזיק נפלו בבת אחת כאשר שני התנגשה בו.היא אפילו לא עצרה לעזור לו אלא רק זרקה הערה גזענית בגלל אמונתו והמשיכה בדרכה. הלכתי לעברו ומיד עזרתי לו להרים את ספריו הרבים אשר הוא סחב.
הוא: "תודה רבה." אמר בקול עדין ובחיוך שעשה לי את כל היום.
אני: "אין על מה, אתה עובד פה?" שאלתי תוהה מה הוא עושה פה כעת.
הוא: "אני מלמד כאן מספר ילדים אשר מתקשים אבל כרגע יש לי שעתיים חופשיות. את לא אמורה להיות בשיעור?"
אני: "גם לי יש שעתיים חופשיות." עניתי לו בחיוך, הוא נראה לי אדם מקסים מהרגע הראשון והא אכן היה כזה.
הוא: "סיון." אמר לי והציג את עצמו. כל האנשים שהכרתי בשם סיון היו בנות,זה מיוחד לקרוא לבן סיון, מיוחד כמוהו.
אני: "לידור."
סיון: " בא לך ליהנות טיפה?" שאל.
במשך השעתיים שלאחר מכן העברנו בגלגולים על הדשא והמון כיף והנאה.
סיון: "איך המורים פה עד עכשיו?" שאל בהתעניינות.
אני: "הכרתי רק את גילה מפני שהלכתי אתמול מוקדם לביתי."
סיון: "מההיכרות שלי איתה היא מאוד נחמדה." אמר ואני הופתעתי.
אני: "נחמדה? הגעתי אתמול באיחור בגלל שהסתבכתי במציאת הכיתה והיא לא נתנה לי לנמק ולנסות להסביר את סיבת האיחור שלי. היא דיברה אליי בהתנשאות וישר שלחה אותי להירשם." אמרתי בטון גבוה מן הרגל כאשר נזכרתי באתמול.
סיון: "אני לא מכיר אותך ככה. את תלמדי להכיר אותה ואת תביני.היא לא מתחברת אל כולם וכך גם אני. אני אספר לך משהו? עד היום שום ילד בבית הספר אפילו שלום לא אמר לי ואת פתאום הגעת ואפילו לא היססת להתקרב אליי."ריחמתי עליו.
אני: "כולם פה צבועים גם אליי מתייחסים לא יפה אבל אלו הם החיים. " אמרתי.
סיון: "השיעור התחיל לפני כמה דקות ואת מאחרת." אמר לי בפתאומיות לאחר דממה של כחמש דקות ויש קיפצתי ממקומי.
אני: "איזה יופי של התחלה, פשוט התחלתי את השנה ברגל ימין."אמרתי בציניות.
סיון: "יהיה בסדר." ענה לי בחיוך רגוע בעודו שלו.
דפקתי על דלת הכיתה כאשר הגעתי אליה יחדיו עם סיון.
..: ""פתוח." ענו לי מתוך הכיתה. פתחתי את הדלת וראיתי את גילה.
"מה את מסתובבת איתו?" ,"עוד דוס לא מפותח." צעקו לי ילדים מתוך הכיתה.
אני: "אתם אגואיסטים פשוט כך. לא יודעים לקבל את השונה אלא רק את הדומה. אולי אתם חושבים שאתם יותר יפים ממנו בחיצוניות למרות שזה לא כך אך בפנימיות? הייתם מתים שיהיה לכם אופי כמו שלו." התנפלתי עליהם וכולם היו בהלם. עיניה של גילה ברוקו ונצצו כאשר ראתה אותי יחדיו עם סיון ופניה הראו הפתעה.
אני: "אתה רוצה לספר לי משהו?" לחשתי לסיון באוזנו כאשר גילה רק חייכה אלינו ,פשוט חייכה ולא עשתה כלום מעבר לכך.


לא אהבתי 😢
ערב טוב 😛
אני אהבתי 😊
מאמי את הכי מוכשרת שיש..
אני אוהבת אותךך...3>
נכון, גמאני לא אהבתי :\\


סתם יפה שללללי זה הכי יפה שיכול להיות בובי ואהבתי מאאאוד ;]
חמוד סיון =]] [חעחע 😊]

מתה עללללייך אהובתי 😛
אהבתתי[:
המשך דאחוףף! 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך