תודה בנות אוהבת אתכן 😛
לא יהיה היום המשך יש לי להתכונן לבוחן+שיעור פרטי ://
דור דורררררררררררר
המשךךךךךךךךךךך
-יסמיני:]-
לידורייי=\
קראתי היום 8 עמודים חח הגעתי לעמוד 10
אני פשוט לא יודעת מה להגיד לך חוץ מזה שאת כותבת מדהים
והסיפור הזה כל כך יפה ועצוב
כנסי אלייי לאייסי אם את רוצה=]
317048816
ביי מותתק
יפה שללללי 3>
את מודעת לזה שעוד מעט את מגיעה ל-100 עמודים...!? :]
אופיייייייייייייי
אבל שיעור פרטי זה גג שעתיים וללמוד לבוחן גג 3 שעות אולי פחות
אז יהיה לך זמן לעשות לנו 😛
QUOTE (-לירוני- @ 05/02/2007) לידורייי=\
קראתי היום 8 עמודים חח הגעתי לעמוד 10
אני פשוט לא יודעת מה להגיד לך חוץ מזה שאת כותבת מדהים
והסיפור הזה כל כך יפה ועצוב
כנסי אלייי לאייסי אם את רוצה=]
317048816
ביי מותתק
תודה רבה לירוני 😁
QUOTE (רוווותמיXD @ 05/02/2007) יפה שללללי 3>
את מודעת לזה שעוד מעט את מגיעה ל-100 עמודים...!? :]
טושלי את מודעת לכך שאני אוהבת אותך הכי בעולם? 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 05/02/2007) אופיייייייייייייי
אבל שיעור פרטי זה גג שעתיים וללמוד לבוחן גג 3 שעות אולי פחות
אז יהיה לך זמן לעשות לנו 😛
חחח מתכננת לי את הזמן 😂
ליוש? נחשוב עלייך :]
חח סתם אם אני אוכל אני אכתוב😊
QUOTE (lidorushit @ 05/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 05/02/2007) אופיייייייייייייי
אבל שיעור פרטי זה גג שעתיים וללמוד לבוחן גג 3 שעות אולי פחות
אז יהיה לך זמן לעשות לנו 😛
חחח מתכננת לי את הזמן 😂
ליוש? נחשוב עלייך :]
חח סתם אם אני אוכל אני אכתוב😊
יאאאאאאאאאאאא 😊
חחחחחחחחח
יאאאא איזה פרק מדהיםםםםםםםםםםםםם! סיפור פשוט מושלם!
תמשיכי דחוףףףףף! 😂 😊
QUOTE (תוביתות @ 05/02/2007) יאאאא איזה פרק מדהיםםםםםםםםםםםםם! סיפור פשוט מושלם!
תמשיכי דחוףףףףף! 😂 😊
תודה תובלי 😁 😁 😁 😁 😁
הלוואי אמן שכן תוכלי 😊
אני מתתתה להמשך..
איןן איןן את מווכשרתת בטירוףף!!!
הממשךך
דחוףף
אוהבתתת 3>
ואי לידור איזה פרק מדההההההההההים !
כל פעם את מפתיעה מחדש!
המשךךךךךךךך =]
QUOTE (sufipufi @ 05/02/2007) הלוואי אמן שכן תוכלי 😊
אני מתתתה להמשך..
איןן איןן את מווכשרתת בטירוףף!!!
הממשךך
דחוףף
אוהבתתת 3>
תודה 😊 😊 😊
לא יהיה היום המשך אין לי זמן אבל מחר אני ישתדל :]]
אוהבת מלא 😛