פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צועקים על אהבה ((:

✍️ lidorushit 📅 12/12/2006 15:54 👁️ 41,023 צפיות 💬 1,912 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 95 מתוך 128
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 03/02/2007) לידורי....
אני לפעמים פשוט קוראת את הסיפור שלך... ואין לי מה להגיד לך..
אני פשוט נשארת חסרת מילים...
מרוב כל היופי שבו.. כל פרק יותר ויותר מדהים...
את כותבת בצורה מדהימה...
פשוט ממכרת..
עוד פרק מדהים.. שנאמר בו משפט חשוב..
לא לסמוך על אף אחד.. =]
קאריני את כ"כ חמודה (:
התגובות שלך מעלות בי חיוך ענקי כזה=> 😁 😁 😁

תודה רבה רבה :]

אוהבת אותך 😛
ואוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
דור דורררררררררר..
המשךךךךךךךךךךך!!!!!!!
הכי מהר שאת יכולההההההההה!!!!!!


-יסמיני:]-
מתי את עושה לנו המשכיי? 😊
יסמיני תודה יפתי :]

ליוש המשך יהיה יותר מאוחר בעזרת השם 😛
אני מחכההה 😛
לידורי יפיופה שלייייייייייייייייייי
אזיה פרקים אלוהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
איזה לא צפוי זה היה!!!

אני עם פה פעור עד עכשיווו
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮

איזה סיפור, איזו מוכשרת את!!!!!!!!!!!!!1
יפה שלי!!!!!!! 😁

ואיי איזה פרקים מהלפים תמשיכי כבר לא יכולה לחכות!!!!
י'מוכשרת שלי מתה עלייךךך
תמשיכי כבררררררררררררררררררררררררררררר

אין לי כבר מה להגיד לך.. הסיפור שלך מעניין ומושך יותר מרגע לרגע..
אי אפשר להפסיק לקרוא!!!
יאללה עוד פרק!!!

מחכהה יפה שלי..
תמשיכי מהרררררררררררררררר 🙄

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת אותך המון המון המון המון המון המון המון אל תשכחי את זה בחיים!! 😛

רחלוש =]]

וד"א
לא עדיין לא החזירו לי את המחשב 😢 אני אצל השכנה.. עושה ביביסיטר..
רחלושש (:

תודה רבה רבה רבה, כולי מסמיקה פה 😁 😁 😁 😁

אני כישרונית? מי שמדברת. תתבונני בעצמך :]

איזה פאדיחות היו לנו היום. ועוד אני הייתי עם המצלמה אז בכלל 😂 😮 אני לא יכולה להסתכל עליו מרוב מבוכה חח

אוהבת מלא מלא מלא מלא מלא 😛

בייביסיטר נעים :]
QUOTE (lidorushit @ 04/02/2007) רחלושש (:

תודה רבה רבה רבה, כולי מסמיקה פה 😁 😁 😁 😁

אני כישרונית? מי שמדברת. תתבונני בעצמך :]

איזה פאדיחות היו לנו היום. ועוד אני הייתי עם המצלמה אז בכלל 😂 😮 אני לא יכולה להסתכל עליו מרוב מבוכה חח

אוהבת מלא מלא מלא מלא מלא 😛

בייביסיטר נעים :]
חחחחחחחחחחחחח 😁
איזה צחוקיםםםםםםםםםםםםםםם

הוא בא מתקרב אלינו ומסתכל במצלמהה חחח
"תעבירי לתמונה הקודמת"

חחח
איזה מזל שצילמת את עמיתתת
איזה פאדיחותתתתתתתתתתתתתת

מתה עלייך נשמה שליייייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה

תמשיכיי 🙄

אוהבת רחלוש =]]
השלמתי מלא פרקים, איזה מושלמים דייי!!!!!!
הסיפור שלך פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש!=]]]
תמשיכי דחוף! 😂
QUOTE (loisana11 @ 04/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 04/02/2007) רחלושש (:

תודה רבה רבה רבה, כולי מסמיקה פה 😁 😁 😁 😁

אני כישרונית? מי שמדברת. תתבונני בעצמך :]

איזה פאדיחות היו לנו היום. ועוד אני הייתי עם המצלמה אז בכלל  😂  😮 אני לא יכולה להסתכל עליו מרוב מבוכה חח

אוהבת מלא מלא מלא מלא מלא 😛

בייביסיטר נעים :]
חחחחחחחחחחחחח 😁
איזה צחוקיםםםםםםםםםםםםםםם

הוא בא מתקרב אלינו ומסתכל במצלמהה חחח
"תעבירי לתמונה הקודמת"

חחח
איזה מזל שצילמת את עמיתתת
איזה פאדיחותתתתתתתתתתתתתת

מתה עלייך נשמה שליייייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה

תמשיכיי 🙄

אוהבת רחלוש =]]
אני הייתי עם המצלמה, פדיחה בשבילי 😁 😁
QUOTE (תוביתות @ 04/02/2007) השלמתי מלא פרקים, איזה מושלמים דייי!!!!!!
הסיפור שלך פשוט מדהים אותי כל פעם מחדש!=]]]
תמשיכי דחוף! 😂
תודה רבה תובלי 😁 את כ"כ מתוקה :]

עוד מעט המשך 😊
לידוריייייייייייי תמשיכיייייייייייייי 😊 😁
~ * ~ 55 ~ * ~

המשך=>>

הוא תפס בידי, שחררתי את אחיזת ידי מידו והמשכתי ללכת אך הוא אחז בה שוב.
אני: "מה אתה רוצה?" שאלתי בעוד הבטתי בעיניו התכולות,שוקעת בתוכן וביופיין.
דקל: "להסביר לך, תני לי שתי דקות." אמר בקול מתחנן.
אני: "אני לא מוכנה לזה נפשית כרגע, נדבר בהזדמנות." אמרתי והמשכתי ללכת. הבטתי אחורנית וראיתי אותו עומד, מביט בי ולא מסית את עיניו. מביט ולא אומר כל מילה נוספת. הוא סיקרן אותי אך לא הרשיתי לעצמי להתאהב בו. אני מאוהבת בלירן או שבעצם אני רק חושבת שאני אוהבת אותו? חוץ מזה דקל ה-ר-ג את ההורים שלי. אני פשוט לא יכולה לבגוד בהם כך.
פתחתי את השער אשר היה סגור והתחלתי לצעוד לעבר הבית אשר היה קרוב אל בית הספר. לאחר הליכה של כחמש דקות החלטתי לשנות את יעדי, החלטתי ללכת אל הים. רק רציתי להירגע מן היום המפתיע והמאכזב הזה, רק רציתי לחשוב.
הגעתי אל הים אשר היה ריק מבני אדם, הייתי בין הבודדים אשא שהו בו. התיישבתי על החול החם, מביטה אל האופק הרחב, מביטה על הגלים מתנפצים בדיוק כמו חיי הסוערים.

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

התנשקתי עם שני בחצר בית הספר, אני אוהב את לידור באמת שכן אבל בשני יש משהו אחר. היא לא תמימה כמוה, היא שונה וזה בעצם מה שמשך אותי כל כך אליה. בהתחלה באמת רציתי לעזור ללידור למצוא את הרוצח אשר רצח את אחיה, רציתי לעזור לה מתוך אהבה והענקת עזרה. אך כל הטעם אבד ממזמן, אבד מאז שהתחלתי להידלק על שני, אבד מהשנייה ששני התחילה להשפיע על דעותיי ומעשיי.
שני: "לירני אתה אוהב אותי?" שאלה לפתע שני בקול מתנשא שאני כל כך אוהב בזמן האחרון, קול שרציתי לשמוע לעד.
אני: "את מפקפקת באהבתי אלייך?" שאלתי בקול מצחיק והיא התחילה להתגלגל מצחוק. תשובתי לא הייתה אמיתית אל שני יש לי רק משיכה ולא יותר מזה עם לידור יש לי קסם ואהבה. לא ידעתי מה אני רוצה מעצמי, לא ידעתי את מי אני בעצם אוהב, לא הבנתי כלום מהחיים שלי.
שני: "אתה לא אוהב את לידור?" שאלה וראיתי שהיא לא בטוחה ברגשותיי אליה.
לא אמרתי כלום, פשוט נישקתי אותה. נשיקה כל כך סוערת, לשוננו התחככו אחת בשנייה. נוגעות לא נוגעות, הרגשתי צמרמורת שלא רציתי שתיגמר לעולם.
התנתקנו אחד מן השנייה ועל פני התפשט בהדרגה חיוך גדול וכך גם על פניה. עכשיו ידעתי בוודאות לידור? הייתה רק אהבה חולפת. שני היא אהבת חיי,גם אם אני אצטרך לשמור בליבי את זהות הרוצח, גם אם אני אצטרך להיות שותף לפשע. אני אעשה הכל לטובת שני, האהבה שלי. הצלצול לשיעור השלישי נשמע ושני נפרדה ממני בחיבוק ונשיקה קטנטנה והלכה לכיתתה וכך גם אני. לפתע מישהו סובב אותי מהכתף לכיווני בחוזקה רבה, ראיתי את דולב עומד מולי , פניו הראו כעס שהצטבר.
חיבקתי אותו חיבוק של חברים אך הוא לא החזיר לי גם, הבטתי בו וראיתי שהוא עצבני יותר מן הרגיל, הבנתי את מניעיו.
דולב: "אני לא מקנא בך אם אתה תפגע בבת דודה שלי." אמר לי בקול קשוח.
אני: "למה שאני אפגע?" שאלתי ושיניתי את הבעת פניי לתמים שלא מבין את דבריו אך בלב.? הבנתי טוב מאוד ואף ידעתי שלבסוף זה אכן יקרה.
דולב: "אל תשחק אותה תמים, שנינו יודעים שלא חסר לך וגם לידור מתחילה להבין את זה. אתה מעדיף את השני הזו עליה? אתה לא מבין כלום מהחיים שלך."
אני: "אני עושה את זה בדביל לידור ולמענה." אמרתי מנסה לשכנע את דולב ודרכו גם את עצמי, מנסה להבין בעצם מה אני עושה.
דולב: "מתנשק עם מישהי אחרת למענה? אם זו הדרך שלך להראות לה את גילויי האהבה כלפיה אני לא רוצה לדעת מהי שנאה בשבילך." אמר לי והמשיך לדרכו.
התיישבתי על הרצפה, נשען על הקיר חושב על דבריו של דולב.
ראיתי את המורה שלי עוברת וקמתי אחריה, זו הייתה גילה המורה לתנ"ך. חיבבתי אותה, היא הייתה נחמד אליי. תמיד הייתי מתחנף אליה, זה הדבר שהיא הכי אהבה חנופה. למרות שזה נראה להרבה ילדים אגואיסטי זה לא שינה לי כזה אני ואת זה ?אף אחד לא יוכל לשנות. גם לא לידור.

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

לאחר שחזרתי מן בית הספר לקחתי את הרכב מן ההורים, זו הפעם הראשונה מאז התאונה המצערת שהם מסכימים לי לקחת את אותו וגם זה לאחר שכנועים והבטחות שנמשכו במשך תקופה ארוכה וממושכת. נזכרתי במלותיהם של אמא ואבא לאחר התאונה.

~ * ~ * ~ * ~
אמא: "אני לא מאמינה, הבן שלי גרם למותם של הורים, גרם לילדיהם להיות יתומים, להישאר בודדים בעולם, נטולים הוריהם."
אבא: "ככה אתה גומל לנו לאחר כל השנים שבהם גידלנו אותך והשרשנו בך אהבה? כל האהבה שהענקנו לך שווה לאפס מבחינתי משום שאתה? לא למדת כלום. אתה מבין את ההשלכות של המעשה שלך? אתה מבין מה עשית? אתה מבין משהו מהחיים שלך?"
אני: "תעזבו אותי כבר, נמאס לי מכם. לא אכפת לכם ממני בכלל, הדבר היחידי שאכפת לכם ממנו הוא מה יחשבו עליכם ואיך אתם תראו בפני החברה. שום דבר אחר מעבר לכך לא. עשיתי טעות ואני מודע לה אבל די כמה אפשר? על טעויות משלמים ואני משלם על כך. תאמינו לי שאני לא צריך גם אתכם על הראש שלי,מספיק!" אמרתי בכעס רב שהצטבר בתוכי, הם התבוננו בי בהלם, לא ציפו לתקיפה שלי כלפיהם.

~ * ~ * ~ * ~
מאותו מקרה הם למדו להכיר אותי מחדש, להכיר ולסמוך. הם היו לצידי וראו מקרוב את השינוי שחל בי, השינוי שנבע מהתאונה ששינתה את חיי באופן ניכר.
התנעתי את המכונית והתחלתי לנסוע, לא ידעתי לאן אך הייתי זקוק לאוויר לנשימה לאחר התקופה הארוכה והמייגעת שעדיין נמשכת. הגעתי אל הים, טרקתי את דלת המכונית ונעלתי אותה. התחלתי לצעוד לעבר הים, לפתע ראיתי ילדה אשר מכופפת
בתוך עצמה יושבת על החול ובוכה. התיישבתי לידה, הרגשתי צורך עז להיות ולמוך בה למרות שלא הכרתי אותה. הרמתי את ראשה המורכן וראיתי את לידור. היא הביטה בי בהלם וכך גם אני הבטתי בה.
אני: "לידורי אני מצטער." אמרתי לה כאשר חשתי שאני אחדש מהגורמים שבגללם היא בוכה, הרגשתי א-ש-ם.
לידור : "למה עשית את זה? הרסת לי את החיים." היא אמרה בעוד היא מחתה וניגבה את דמעותיה אשר המשיכו לזלוג ולזלוג ללא הפסקה.
אני: "אני מצטער." אמרתי לה שוב והתחמקתי משאלתה. היא לא הוציאה יותר הגה מפיה, הייתה סגורה בתוך עצמה. חיבקתי אותה אליי והיא לא התנגדה, כל גופי בער מחום לידה, הייתי מאושר לצידה.
לידור: "למה עשית את זה?" היא שאלה אותי שוב והתנתקה מחיבוקי. הפעם אני לא עניתי לה, לא רציתי לשקר לה. לא רציתי להגיד שעשיתי זאת כי אני לא. זה שהמכונית רשומה על שמי זה לא אומר שאני נהגתי בה, זה לא אומר שאני גרמתי להרג הוריה. עדיף שהיא תחשוב שאני גרמתי לתאונה ולא הוא. היא לא יודעת מי הוא הגורם לתאונה האמיתי והיא גם לא תדע, אני לא אבגוד בחבר שלי.


ערב מקסים 😛
עכשיו זה חבר?!?!?!?!?!?!?
מההה???

😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮

יש לי מלא סימני שאלה יאפה שלייייייייייי

??????????????????????????????????????????????

את עושה את הסיפור הזה יותר מותח ממותח
יותר יפה מ-יפה
יותר מדהים ממדהיםםם

מהממת שליי מתה עלייךך
איזה סיפור מעלףףףףףףףףףףףףףף יש לך!!!
מוכשרת שלי 😁
תמשיכיייייייייייייייייייייי

מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
מחכה להמשך חח

רחלוש =]]

ד"א
שמתי עוד פרקקק 😛
יאווו, עכשיו זה החבר שלו?! מה נסגר..!?
חח איזה דימיון יש לך [:
מהמם כמו תמיד יפתי!@

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך