מה?!!?!?!?!??!?!!?!?!!?!?!??!!?!?!?!?
דייידידייייייידיייי
חחחח אני מנסה לחשוב מי חבר של דקל...
לא נתת אפילו רמז כי בהתחלה קטלת ואמרת שכולם אמרו לה להתרחק ממנו..
אווווווף
זה כל כך יפההההההה
מוכשרת שלי.. =]
ווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאוווווווווו =O
איזה מדהיםםםםםםםםם
את מותחת כל פעם מחדששש!!!!
אין בו אפילו קטע אחד משעמם!!
את כותבת מדהיםםםם..
המשךךךךךךךךךךך..
ומהרררר
שמעת?!
😛
QUOTE (loisana11 @ 04/02/2007) עכשיו זה חבר?!?!?!?!?!?!?
מההה???
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
יש לי מלא סימני שאלה יאפה שלייייייייייי
??????????????????????????????????????????????
את עושה את הסיפור הזה יותר מותח ממותח
יותר יפה מ-יפה
יותר מדהים ממדהיםםם
מהממת שליי מתה עלייךך
איזה סיפור מעלףףףףףףףףףףףףףף יש לך!!!
מוכשרת שלי 😁
תמשיכיייייייייייייייייייייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
מחכה להמשך חח
רחלוש =]]
ד"א
שמתי עוד פרקקק 😛
התגובות שלך מעלות בי חיוך כל פעם מחדש 😂
תודה רבה יפתי, אוהבת מלא 😁
QUOTE (רוווותמיXD @ 04/02/2007) יאווו, עכשיו זה החבר שלו?! מה נסגר..!?
חח איזה דימיון יש לך [:
מהמם כמו תמיד יפתי!@
חח כיף לי לקחת את הסיפור אל הדימיון שלי ולמשוך אותו לאן שאני רוצה (:
תודה טושי :]
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 04/02/2007) מה?!!?!?!?!??!?!!?!?!!?!?!??!!?!?!?!?
דייידידייייייידיייי
חחחח אני מנסה לחשוב מי חבר של דקל...
לא נתת אפילו רמז כי בהתחלה קטלת ואמרת שכולם אמרו לה להתרחק ממנו..
אווווווף
זה כל כך יפההההההה
מוכשרת שלי.. =]
😂 😂 😂
את מצחיקה אותי, איזו חמודה :]
תודה קאריני (: (: (:
QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) ווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאוווווווווו =O
איזה מדהיםםםםםםםםם
את מותחת כל פעם מחדששש!!!!
אין בו אפילו קטע אחד משעמם!!
את כותבת מדהיםםםם..
המשךךךךךךךךךךך..
ומהרררר
שמעת?!
😛
חחח תודה ליוש 😛
אוו מישהי רוצה המשך? 😉 היא תחכה למחר וגם זה לא בטוח חח
תהיה מתוחה טיפה לא יקרה כלום 😂
QUOTE (lidorushit @ 04/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) ווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאוווווווווו =O
איזה מדהיםםםםםםםםם
את מותחת כל פעם מחדששש!!!!
אין בו אפילו קטע אחד משעמם!!
את כותבת מדהיםםםם..
המשךךךךךךךךךךך..
ומהרררר
שמעת?!
😛
חחח תודה ליוש 😛
אוו מישהי רוצה המשך? 😉 היא תחכה למחר וגם זה לא בטוח חח
תהיה מתוחה טיפה לא יקרה כלום 😂
יאוו רשעהה 😠
QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 04/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) ווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאוווווווווו =O
איזה מדהיםםםםםםםםם
את מותחת כל פעם מחדששש!!!!
אין בו אפילו קטע אחד משעמם!!
את כותבת מדהיםםםם..
המשךךךךךךךךךךך..
ומהרררר
שמעת?!
😛
חחח תודה ליוש 😛
אוו מישהי רוצה המשך? 😉 היא תחכה למחר וגם זה לא בטוח חח
תהיה מתוחה טיפה לא יקרה כלום 😂
יאוו רשעהה 😠
😢
חחחחח :]
סתם אני חולה עליךךך 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 04/02/2007) חחחחח :]
סתם אני חולה עליךךך 😛
חח גם אני עלייך שמנמנה שלי 😁
תגיבו (:
המשך של היום בעמוד הקודם..
יאלההההההההה תגיבוו לה י'רעותתת!!
מה כ"כ קשה לכן?!
אה? אה? אה? אה? אה? אה? אה?
שמנותתת..
יאו מיזה?
לידור כל פעם אני מחדש מתפעלת בסיפוור..
את כותבת באמת מדהים... סיפור מבלבל אבל בצורה טובה;]
כנסי אלי 306095173