יש בעיה קטנה...
שאת היחידה שלא אהבה..
זה מעורר בי רצון להעיף לך סטירה הסיפור שלך פשוט כל כך יפה..
גם אם תנסי להרוס אותו בכוח לא תציליח..
כי הוא מושלםםםםםם 😊
חחחחחחחחחחח ואיך שנשלחה ההודעה כיליתי שאני הפתיחה שלך לעמוד 100.. איזה פתיחה מצוינת.. חחחח 😛 אז מזל טוב..!!!!
קולולולוללולולולולוללולולוללוולווללולולולוולולוללולולולולולו 😂
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 07/02/2007) יש בעיה קטנה...
שאת היחידה שלא אהבה..
זה מעורר בי רצון להעיף לך סטירה הסיפור שלך פשוט כל כך יפה..
גם אם תנסי להרוס אותו בכוח לא תציליח..
כי הוא מושלםםםםםם 😊
תודה קאריני 😁
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 07/02/2007) חחחחחחחחחחח ואיך שנשלחה ההודעה כיליתי שאני הפתיחה שלך לעמוד 100.. איזה פתיחה מצוינת.. חחחח 😛 אז מזל טוב..!!!!
קולולולוללולולולולוללולולוללוולווללולולולוולולוללולולולולולו 😂
באמת פתיחה מצויינת :]
תודה :]
עמוד מאה ישש חח 😛
יאאא 100 עמודיםםםםםםםםםםם :]
מ-ז-ל ט-ו-ב 😛
תעשי לנו המשך ארוך ארוך.. סבבה!? חחח [:
אוהבת אותך אהובתי
הגעת לעמוד 100 לולולולולולולולולו
יאללה שימי המשךךךךךךךךךךךךךך ארוךךךךךךךךךךךךךך לכבוד המספר 100
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
😂 😁 😂 😁 😂 😁 😂 😁
100 עמודיםםםםםםםםםםםםםם
חחח
מאמי שלי מזל טוב נשמתיי..
יאללה עכשיו את שמה פרק ארוךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אבל מזה ארוךךךךךךךךךךךךךך
חח לכבוד חגיגת 100 עמודים..
ושיהיו עוד מליוןןןןןןןןן חח
מואאאאאאאאאאאאאה
אוהבת המוןןן רחלוש =]]
רותמי תודה יפתי, אוהבת מלא אח(ו)ת 😛
אושריתי תודה 😊
רחלוש תודה נדירה שלי :]
המשך יותר מאוחר בעזרת השם 😊
בנות אני הולכת עוד מעט למדצ"ים כשאני אחזור יהיה המשך 😊
ישששששששששש
😊
תחזרייי כבר..
חחח
מאמי הגעעתת לעמוד 100 קולווללולולולו..
כל הכבוד בייב..
מגיע לך 😊
מווכשרתת אחתתת!!
אוהבתת המווןן 3>
תהני בובייי :]
דברי איתי..😊
ממממממממממממממממממממממממזל טוב;]
100 עמודים נדדידידידידידידדידידיייייר;;;];];];];]];];;];];];];;]
יאאאלה חיימשלי שלי הממשך
מזל טוב לידורי על ה-100 עמ' 😊
ראיתי שיש לך, אז לא יכולתי שלא להגיב 😛
חח למרות שאני לא קוראת ת'סיפור..
אני יתחיל לקרוא, כי הוא נראה ממש יפפה !! (:
לאב יו 3>
לידורי?!
מזל טוב על ה-100 עמודים!!
שירבוו עוד 😛
ואני מחכה כבר להמשך שלך יאמג'נונהה...
ושלומיתיי?!
את רצינית שלא קראת?! 😮
זה סיפור כזה מהמםםם
אין את מזה מפסידה אם את לא קוראת אותו 😊
ייאלההההה המשכיי 😛
שלומיתייייי,
אני ממליצה לך לקרוא.. סיפור פשוטטט מדהייייים [:
ואני גם מופיעה בו, אז בכלל..!@# סתם...חח זה לא קשור 😊
אבל באאאמת, כדאי לך לקרוא =]]