ואי לידורי ?
שני פרקים מ=ד=ה=י=מ=י=ם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך ...
אוהבת (:
אווווווווווףףףףףףףףףףףף איך פיספסתי את ה100 עמודים?!??!?! 😢 😢 😢 😊
מזל טוב יפה שלייי(:
ואיי פרק אחד -ה-מדהימייים!
יייאייאייייי לידורי זה מושלםםםם
והקליטה האיטית שלי... ממש סלקום נהייתי..
עד שקישרתי בין שני המשפטים..
טוב זה כי אני עיפה מוותתת =\
תודה על כל התגובות :]
אני לא מרגישה טוב וגם אין לי חשק, לא יהיה היום המשך 😢
אוהבת אתכן (:
לווווושי 😊
איך את מרגישה מאמי!? יותר טוב!?
לא רציתי להתקשר כי לא ידעתי אולי את ישנה או עסוקה ולא רציתי להפריע :\\
תרגישי טוב יפתייייי (:
סופשבוע מעולללה =]
האהבה שלללי אלייך!? לא מכירה ת'מילה ס-ו-ף 😘
QUOTE (רוווותמיXD @ 08/02/2007) לווווושי 😊
איך את מרגישה מאמי!? יותר טוב!?
לא רציתי להתקשר כי לא ידעתי אולי את ישנה או עסוקה ולא רציתי להפריע :\\
תרגישי טוב יפתייייי (:
סופשבוע מעולללה =]
האהבה שלללי אלייך!? לא מכירה ת'מילה ס-ו-ף 😘
טושי (:
לא מרגישה כ"כ טוב😢 יום בכלל מעצבן#!
את אף פעם לא מפריעה :]
אוהבת כ"כ שאי אפשר בכלל לתאר 😛
QUOTE (lidorushit @ 08/02/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 08/02/2007) לווווושי 😊
איך את מרגישה מאמי!? יותר טוב!?
לא רציתי להתקשר כי לא ידעתי אולי את ישנה או עסוקה ולא רציתי להפריע :\\
תרגישי טוב יפתייייי (:
סופשבוע מעולללה =]
האהבה שלללי אלייך!? לא מכירה ת'מילה ס-ו-ף 😘
טושי (:
לא מרגישה כ"כ טוב😢 יום בכלל מעצבן#!
את אף פעם לא מפריעה :]
אוהבת כ"כ שאי אפשר בכלל לתאר 😛
תהיי בריאה ב-מ-ה-ר-ה [:
כבר התקשרתי.. אז זה בסדר 😛
QUOTE (רוווותמיXD @ 08/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 08/02/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 08/02/2007) לווווושי 😊
איך את מרגישה מאמי!? יותר טוב!?
לא רציתי להתקשר כי לא ידעתי אולי את ישנה או עסוקה ולא רציתי להפריע :\\
תרגישי טוב יפתייייי (:
סופשבוע מעולללה =]
האהבה שלללי אלייך!? לא מכירה ת'מילה ס-ו-ף 😘
טושי (:
לא מרגישה כ"כ טוב😢 יום בכלל מעצבן#!
את אף פעם לא מפריעה :]
אוהבת כ"כ שאי אפשר בכלל לתאר 😛
תהיי בריאה ב-מ-ה-ר-ה [:
כבר התקשרתי.. אז זה בסדר 😛
בעזרת השם 😊
חח שוב תודה טוש 😉
QUOTE (smallgirl @ 08/02/2007) מדהייים המשךךךך
תודה (:
יאו בייבי זה ממש יפה;]
הממשך
בנות אני לא מרגישה טוב :/
אני ישתדל לכתוב המשך יותר מאוחר (:
עדיין מאמי..!? 😢
תרגישי טווווב ותהיי בריאה!#$%
מחכה [=
שבת שלום [: