QUOTE (רוווותמיXD @ 09/02/2007) יפפפה שלללי 3>
איזה יפה כתבת.. ש=ל=מ=ו=ת פשוט!@
איך את מרגישה מאמי? [:
מקווה שיותר טוב😊
המשך =דחווווף=
מואאאאאאה! (:
אהובתי (:
תודה רבה 😁
מרגישה קצת יותר טוב ברוך השם 😊
אוהבת מלאמלאמלאמלאמלא 😛
QUOTE (-לירוני- @ 09/02/2007) אה ולידורי? חחח שמתי לב שרק אני שמתי לב לזה שהם יהיו אבא ובת מההתחלה..=]
גאה בך חח 😛
QUOTE (sapiri2006 @ 10/02/2007) איזה מסכנה :\
פרק יפה [;
תודה ספירוש :]
QUOTE (sufipufi @ 10/02/2007) ואואוא יצצצא מעללףף!!
מאמי הממשךך
דחוווווווווווף..
תודה רבה רבה 😁
(:
QUOTE (שלך_תמיד @ 10/02/2007) מושלםם
תמשיכייי
תודה =]
בווובי המממשך מושלם;]
סיפור מושלם? כבר אמרתי
יאאלה המשך
QUOTE (chen-daskal @ 10/02/2007) בווובי המממשך מושלם;]
סיפור מושלם? כבר אמרתי
יאאלה המשך
תודה חני 😁
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😮
שתלך עם יקירר!!!!!
שיבוא איתה..
המשךך יפה שלי...
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😮
שתלך עם יקירר!!!!!
שיבוא איתה..
המשךך יפה שלי...
QUOTE (_ליווש_ @ 10/02/2007) מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😮
שתלך עם יקירר!!!!!
שיבוא איתה..
המשךך יפה שלי...
😁 😁 😁 😁
חח ליוש את תראי כבר בפרק הבא :]
QUOTE (lidorushit @ 10/02/2007) QUOTE (-לירוני- @ 09/02/2007) לידוווררריייייי תגידי מזל טוב...
השלמתי 103 עמודים חח
הסיפור הכי יפה שיש..
מחכה להמשך
אוהבת אותך אחותיי 😁
שבת שלום
לירוני כבר גמרת לקרוא את כל הפרקים? 😮
תודה יפתי 😁
אוהבת מלא 😛
חחח ראית מה זה?
סיפפור כזה לא מפספסים
אוההבת
א=מ=א א=מ=א
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה מתחחחחחחח
אהבתי את הפרק ..
המשךךךךך
אוהבת 3>
דור דוררררררררררררררר
מדהים!!!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!
-יסמיני:]-