יצצצא
מדהייייייייייייים 😊
איןן איןן אמרתי לך שאתת הכי מוכשרת שיש 😊
אהבתתי..
אוהבת אותך 3>..
שירני תודה יפתי, א-מ-ן-😊
רותמיי אני עקשנית ואין מה לעשות חח ,אוהבת אותך אחות 😛
תובלי תודה רבה רבה 😁
אושריתי תודה, לשיר קוראים "אחלום לנצח."
ליוש שמנמנה שלי תודה ופרקים הבאים את תביני (:
LoVe_AnGeL תודה =]
מירבוש, תודה (: ואולי זה יתפתח לסיפור אהבה 😉
סופה תודה יפתי, אוהבת אותך מלא מלא 😁
אחוותת שליי=]
קודם כל מזל טווב..😁
די מי הרוצחח?=\
= אוהבתת =
QUOTE (-לירוני- @ 12/02/2007) אחוותת שליי=]
קודם כל מזל טווב..😁
די מי הרוצחח?=\
= אוהבתת =
לירוני :]]
חח תודה (:
הרוצח?תדעי כבר בהמשך..
==אוהבת אותך =]=]
QUOTE (_ליווש_ @ 12/02/2007) מתי את שמה לנו המשך?! =]
יפה שלי אין לי זמן 😢
מחר אני צריכה להתכונן לבוחן באזרחות.
ביום רביעי לבוחן ענקי במתמטיקה+יש לי מדצ"ים
ובנסף יש לי 2 עבודות גדולות..
מקווה לרשום המשך באמצע אם אני אספיק..
אוהבת אותך שמנה שלי (:
QUOTE (chen-daskal @ 12/02/2007) מדהייייייייייייים
המשך
תודה :]
QUOTE (lidorushit @ 12/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 12/02/2007) מתי את שמה לנו המשך?! =]
יפה שלי אין לי זמן 😢
מחר אני צריכה להתכונן לבוחן באזרחות.
ביום רביעי לבוחן ענקי במתמטיקה+יש לי מדצ"ים
ובנסף יש לי 2 עבודות גדולות..
מקווה לרשום המשך באמצע אם אני אספיק..
אוהבת אותך שמנה שלי (:
וואו זה המווווווווון 😕
שיהיה לך בהצלחה שמנמנה אחת :]
מתה עליךךךךךךך
QUOTE (lidorushit @ 12/02/2007)
מירבוש, תודה (: ואולי זה יתפתח לסיפור אהבה 😉
רגעע זה רמז להמשך הסיפור???
כי אם כן אני ישמח לקבל עוד רמזים חמודים להמשך
וגם השמח מעוד לקבל המשך ולגלות מי זה הרצוח כו אמא שלו 😉
עד שאני לא מגלה מי הרוצח אני לא יאצור לרגע מובן?!
😂
*-*אוהבת*-*
......מירב......
לידורושית יפיופה שלייייייייייייייייייייי
חחח 😂
איזה פרק אלוהיםםםםםםםםםם
כמה מתח בסיפור אחד?! אני לא מאמינה סיפור מושלם!!!! 😁
י'מוכשרת אחת אין אין על הסיפור שלך!!! 🙄
אוהבת אותך המון יפתייייייייייייי 😛
תמשיכייייייייייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (_ליווש_ @ 12/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/02/2007) QUOTE (_ליווש_ @ 12/02/2007) מתי את שמה לנו המשך?! =]
יפה שלי אין לי זמן 😢
מחר אני צריכה להתכונן לבוחן באזרחות.
ביום רביעי לבוחן ענקי במתמטיקה+יש לי מדצ"ים
ובנסף יש לי 2 עבודות גדולות..
מקווה לרשום המשך באמצע אם אני אספיק..
אוהבת אותך שמנה שלי (:
וואו זה המווווווווון 😕
שיהיה לך בהצלחה שמנמנה אחת :]
מתה עליךךךךךךך
לצערי :/ אבל נעבור גם את זה :]
תודה יפה שלי (:
3>
QUOTE (סופרמאמי @ 12/02/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/02/2007)
מירבוש, תודה (: ואולי זה יתפתח לסיפור אהבה 😉
רגעע זה רמז להמשך הסיפור???
כי אם כן אני ישמח לקבל עוד רמזים חמודים להמשך
וגם השמח מעוד לקבל המשך ולגלות מי זה הרצוח כו אמא שלו 😉
עד שאני לא מגלה מי הרוצח אני לא יאצור לרגע מובן?!
😂
*-*אוהבת*-*
......מירב......
חח תצטרכי להתאפק טיפהה (:
ונראה כבר לאן הסיפור יתפתח חח 😛
QUOTE (loisana11 @ 12/02/2007) לידורושית יפיופה שלייייייייייייייייייייי
חחח 😂
איזה פרק אלוהיםםםםםםםםםם
כמה מתח בסיפור אחד?! אני לא מאמינה סיפור מושלם!!!! 😁
י'מוכשרת אחת אין אין על הסיפור שלך!!! 🙄
אוהבת אותך המון יפתייייייייייייי 😛
תמשיכייייייייייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
רחלושלי (:
תודה רבה רבה רבה 😁
אוהבת אותך 😛