QUOTE (רוווותמיXD @ 29/01/2007) לושייי =]
לאן נעלמת? דואגים לך!@#
חחח סתם;]
פרק מ,ה,מ,ם 😊
תמשיכי ד-ח-ו-ף PP:
את? ה כ ל :]
מואאאאה 😘
טוש
לוש (:
נעלמתי? 😕 אופססס
תודה יפתי 😁
אוהבת מ-ל-א-מ-ל-א-מ-ל-א-מ-ל-א-😛
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 29/01/2007) יואוווו לא לא לא את לא עושה את זה 😮
פרק מדהיים[:
תודה מוריי 🙄
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 29/01/2007) זה היה ברור שזה לא דור.. 😛
חחחח דייייי הסקרנות תהרוג גם אותי..
חחח לידורי מ=ו=ש=ל=ם..! =]
תודה קאריני 😁
קצת סקנות לא תזיקק 😁 😉
חיפשתי אותה יחדיו עם אבי, חיפשנו אותה במעון, בגנים ציבוריים בכל מקום שעלה במוחנו אך תוצאה לא עלתה מחיפושינו.
~ * ~ 50 ~ * ~
המשך=>>
לאחר כשעתיים של חיפושים ללא כל תוצאה נשמע צלצול הפלאפון של אבי כאשר היינו בדרכנו חזרה אל בית החולים. הודיעו לאבי שמצאו את לידור והיא בבית החולים כרגע. ירדה לי אבן מהלב, הייתי שרוי בכל כך הרבה לחץ רק רציתי להתבונן ביופייה ולהיות לצידה, לא צריך יותר מזה. הבנתי שגם בחושך תמיד יש אור והאור הזה יגיע מתישהו. לידור היא האור שלי, פשוט כך. הגענו אל בית החולים וראינו את סבה וסבתה של לידור בכניסה לבית החולים מדברים עם הרופא שלה. אבא ניגש אליהם ואני לבינתיים עליתי אל חדרה של לידור,רציתי לשמוע ולהאזין ללידור, רציתי שהיא תפתח בפניי את ליבה ותגלה לי את סיבת היעלמותה.
התקרבתי לחדרה, באתי להיכנס אך הדחף לשמוע את שיחתה עם מוכר הקניון וחברה שלה היה גדול מדי. ידעתי שזו הייתה טעות אך לא ידעתי באותו עת למה זה יגרום. התיישבתי בכסא ליד דלת חדרה אשר הייתה פתוחה והאזנתי לשיחתם.
לידור: "כשבאתי לצאת בחזרה אל בית החולים מבית העלמין, שמעתי רעש מן השיחים והבנתי שיש שם מישהו ואכן היה." שמעתי את קולה והצטמררתי רק מלהאזין לה.
הבן: " חתול?" שאל בצחוק ושמעתי את צחוקה המתגלגל של לידור כאשר שמעה את משפטו.
הנערה: "יקיר תן לה לדבר ותהיה רציני אני רוצה לשמוע." אמרה כאשר רק רצתה שתדבר ,בדיוק כמוני.
לידור: "התחלתי לרוץ הבנתי שמישהו עוקב אחריי. שמעתי צעדים רצים אחריי שהלכו וגברו עם ריצתי, הסתובבתי וראיתי את שני. הייתי בהלם, לא ציפיתי לראותה . הבנתי שיש לה מטרות אחרות שבגללן היא עקבה אחריי. מטרות נסתרות שלא ידעתי מה הן באותו עת. שאלתי אותה מה היא עושה והיא התחמקה, המשכתי ללכת והחלטתי שהפעם אני אתחבא ואנסה להבין מדוע היא עקבה אחריי. פניתי בשביל ימינה והתחבאתי מאחורי שיח. הפלאפון שלה צלצל ושמעתי את השיחה."
נערה: "מה היא אמרה?"
יקיר: "תני לה לדבר אני רוצה לשמוע." חזר אחרי המילים הקודמות שלה.
לידור: " היא דיברה עם מישהו, כנראה עם הרוצח. היא שותפה לפשע,אתם קולטים? היא אמרה לו שבלעתי את הפיתיון שדור הוא הרוצח ושאני אפילו לא חושדת."
נערה: "ל.." היא ניסתה להשחיל משפט בין דבריה של לידור אך לידור המשיכה לדבר וקטעה את דיבורה.
לידור: "שמעתי את שיחתה ומרוב ההלם שהייתי שרויה בו נפלתי על אבן אשר הייתה ליד השיח. הרעש שהנפילה גרמה היה עצום ושני החלה לפסוע בצעדים איטיים לעברי. הרגל שלי דיממה ושני רק הלכה והתקרבה אליי. דפיקות ליבי הלכו והתעצמו וכאביי רק גברו מן המכה אשר קיבלתי. לפתע הגיחה מן השיח שלידי חתולה אשר התחילה ליילל, היא הצילה אותי. שני שמעה אותה וכנראה חשבה שהיא גרמה לרעש והחלה להתקדם ליציאה מבית העלמין. בכל אותו עת שכבתי על הרצפה והדימום לא חדל. לא זזתי ממקומי מפני שהדימום לא פסק ,הכאבים התעצמו והתקשיתי להזיז את הרגל. שכבתי שם ללא תנועה, ללא להוציא הגה מפי, חדורת פחד. שוכבת בבית העלמין עם החושך האפל, שוכבת עם הרוחות.
לאחר זמן לא מבוטל שמעתי שוב רעש, שמעתי צעדים מתקרבים ומתקרבים לעברי, ראיתי שזו יובל. היא אמרה לי שכולם מחפשים אותי ודואגים לי. חיוך עלה על פניי, שמחתי כל כך לדעת שלמישהו באמת אכפת ממני ולא רק מתנהג לידי עם קליפה אשר משמשת הסוואה מעל אופיו. היא עזרה לי לקום ואחזה בי בהליכתי כדי שאני לא אפול עד שנכבוש את הרגל ונטפל במכה. ואז הגענו אל בית החולים ופגשתי אתכם."
נערה: "דור דור שלי."
לידור: "רותמי זה בסדר גם אני הייתי בהלם ששמעתי על כך." אמרה וגרמה לה להרגיש יותר בנוח.
יקיר: "אחותי אנחנו נעזור לך לתפוס את הרוצח, בשביל זה אנו פה כדי להיות איתך בטוב וברע." אמר ויכלתי להישבע באותו עת שהיא מחייכת חיוך ענקי.
כל כך רציתי שהיא תיפתח בפניי את ליבה בדיוק כמו שהיא פתחה בפניהם, רציתי שהיא תסמוך עליי, רציתי להיות לצידה.
לפתע ראיתי את שני מתקדמת במסדרון, הולכת בהתנשאות משאריה את חותמה. החלטתי להתעמת איתה, כמה שטעיתי.
קודם כל זה מדהים.. חחח חשבתי שיהיה גם חלק מנקודת המבט של לידור אבל זה לא משנה איך כל עוד את כותבת את זה.. זה תמיד יהיה מושלם ומהמם...
דבר שני מזל טוב לפרק היובל שלך..!!! 😊
ודבר שלישי סתם בא לי להגיד לך שאת חמודה.. =]
דור דורררררררררר...
נעלמת לי=[
הסיפור מדהים!!!!!!!!!
ואני?!
מחכה להמשךךךךךךךךך
אוהבת המוווווון
-יסמיני:]-
השלמתי 2 פרקים ,
איזה מדהים [;
וואווווו פרק מווושלללםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( 2 פרקים את האמת! חח..)מהמם, מדהים! אהבתי! חח.. את ממש ממש ממש מוכשרת! אין אני מאוהבת בסיפור שלך! תמשיכי דחוף! 😊)))
QUOTE (lidorushit @ 29/01/2007) QUOTE (alexaa @ 29/01/2007) הסיפור הזה כ"כ מדהים ,
אני לא אוהבת לקרוא אבל את הסיפור הזה אני קוראת כבר כמה ימים ...
הוא פשוט מ-ד-ה-י-ם : ]
תמשיכי , ( :
ד"א -
את כותבת ממש ממש יפה ( :
קראת את כל הפרקים? 😮
תודה רבה רבה רבה 😁
ד"א נעים להכיר 😛
המשך יותר מאוחר (:
כן ( :
קראתי את כ-ל הפרקים [ ;
וגמלי נעים להכיר [ ;
הסיפור הזה כ"כ מדהים , את כותבת מעולה .
כל הכבוד = ]
3>
י'מוכשרתתתתתתתתתתת!!
כמה אפשר להגיד את זה?!?!
חחחחחחחח..
זה פשוט מדהיםםםםם!!
יאאלה מחכה להמשךךך 😛
חולעליךךךך..
מוווווווואהה..
קצר שוב😢
המשך הכי יפה בארץ