QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/01/2007) מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
שלא תוותר עליו..
בבקשה שלא תוותר.. 😢
כן כן שתוותר עליו
אני רוצה שהיא תהיה עם יקיר נו חחח D:
לושיייי 3>,
זה מ=ה=מ=ם.. איזה פרק יפה 😊
א-ה-ב-ת-י 😛
תמשיכי, אני במתח :|
אוהבת ;]
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 30/01/2007) המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף 😂 😁
מחר בעזרת השם 😊
QUOTE (sapiri2006 @ 30/01/2007) כ"כ יפה [[;
😁
QUOTE (תוביתות @ 30/01/2007) יאאא איזה פרק מושלםםםם!! את כותבת פשוט מדהים! איזה כישרון!😛 אהבתי ממש...=]
תמשיכי דחוף!😊
תודה תובלי ((:
😉
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/01/2007) מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
שלא תוותר עליו..
בבקשה שלא תוותר.. 😢
😯 😕 😊 🙄 😉
נראה מה יהיה חח
QUOTE (TooTi_13 @ 30/01/2007) מדההים :]
תודה 😊
QUOTE (TooTi_13 @ 30/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 30/01/2007) מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
שלא תוותר עליו..
בבקשה שלא תוותר.. 😢
כן כן שתוותר עליו
אני רוצה שהיא תהיה עם יקיר נו חחח D:
חחחח עד עכשיו אני צוחקת 😁
הזכרת לי משהו שהיה לפני שבועיים 😂
הדמות של יקיר מבוססת על דמות אמיתית, יש לי באמת אח שקוראים לו יקיר.
לפני שבועיים היינו במסעדה-אולם באירוע. למעטה זה מסעדה ולמעלה אולם אירועים..
האנשים במסעדה חשבו שאנחנו יוצאים בגלל שהוא חיבק אותי 😁
חפרתי 😁
QUOTE (רוווותמיXD @ 30/01/2007) לושיייי 3>,
זה מ=ה=מ=ם.. איזה פרק יפה 😊
א-ה-ב-ת-י 😛
תמשיכי, אני במתח :|
אוהבת ;]
תודה טושלי 😛
אוהבת מלאמלאמלא (:
ווואייי מהממם השלמתי עכשיו פרקים
אני חייבת לדעת מי הרוצח עוד שנייה
אני ירצח מישהו....יאללה לידור תמישיכיייייייי מאמי
לפני שאני לא יודעת מה אני יעשה
*-*אוהבת*-*
......מירב........
מאמי
פשוט
מדהים!!!
המשךך
דחוףף!
דור דוררררררררררררררררררררררררר
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מ=י=ד=!!!!!!!!!!!!!!!!
-יסמיני:]-
היא?#@!
מדהייייייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםם
בסוף הוא יהיה הרצח באמא שלי הסיפור שלך הכי מפתיע
ואני אוהבת את זה;]
המשך נשמה שלי