הסיפור הזה כ"כ מדהים ,
אני לא אוהבת לקרוא אבל את הסיפור הזה אני קוראת כבר כמה ימים ...
הוא פשוט מ-ד-ה-י-ם : ]
תמשיכי , ( :
ד"א -
את כותבת ממש ממש יפה ( :
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 28/01/2007) אוףףףףףףף רק מחר..?
טוב רק כי סלחת לי אני סולחת לך.. אבל מחר..!! 😊
חח תודה על סליחתך 😉
QUOTE (תוביתות @ 28/01/2007) אמלאאאאאא!!!!!!....יא אני במתח!
וואוו איזה פרק מוושללםםם! אהבתי ממש=]]
תמשיכי דחוףףף! 😂
תודה תובלי 😊
QUOTE (alexaa @ 29/01/2007) הסיפור הזה כ"כ מדהים ,
אני לא אוהבת לקרוא אבל את הסיפור הזה אני קוראת כבר כמה ימים ...
הוא פשוט מ-ד-ה-י-ם : ]
תמשיכי , ( :
ד"א -
את כותבת ממש ממש יפה ( :
קראת את כל הפרקים? 😮
תודה רבה רבה רבה 😁
ד"א נעים להכיר 😛
המשך יותר מאוחר (:
שמעתי צעדים רצים אחריי, הבנתי שמישהו עקב ועדיין עוקב אחריי. התבוננתי אחורה במטרה לראות מי זה וראיתי את...
~ * ~ 49 ~ * ~
המשך =>>
ראיתי את שני, עכשיו היא גם עוקבת אחריי? מה היא רוצה מהחיים שלי? רק לפני מספר שעות היא אמרה לי שהיא לא סובלת אותי, אני מתחילה לחשוב שהיא קשורה לרצח. היא התקדמה לעברי במבט מופתע ,מבט שלא הייתי רגילה אליו. לא הבנתי מה עובר עליה, לא הבנתי מה תכלית מעשיה. צבטתי את עצמי כדי לראות אם אני לא חולמת או הוזה ואכן ראיתי אותה. היא עמדה לצידי והחלה לדבר.
שני: "מה את עושה פה?" שאלה בהפתעה משחקת אותה מופתעת, שכביכול אני לא יודעת שהיא פה רק בגללי, לא מבינה עדיין מה היא עושה פה.
אני: "מה אני עושה פה? משחקת מחבואים. מה נראה לך שאני עושה פה? באתי לבקר את משפחתי. מותר לי או שאני זקוקה גם לאישור ממך? השאלה היא למה את עוקבת אחריי?"
שני: "למה נראה לך שאני עוקבת אחרייך?" שאלה בזלזול ובמבט מתנשא.
אני: " לא סתם בא לאנשים להסתובב בבית העלמין ולהעביר את הזמן שלהם נכון?" שאלתי בציניות מחכה לתשובתה, היא כל כך עיצבנה אותי.
שני: "העולם לא סובב סביבך חמדתי." ענתה לי ושינתה את הנושא בתשובתה.
אני: "שכחתי הוא סובב סביבך." אמרתי בציניות והמשכתי בדרכי הלאה. לא נותר בי כוח להמשיך להתווכח איתה, לבזבז אנרגיות לשווא. שני נשארה לעמוד במקומה ואני פניתי ימינה במעבר שהיה לצידנו. שמעתי את צלצול הפלאפון שלה והחלטתי להתחבא במקום מסתור ולהקשיב ח\לשיחתה. אולי דרכה אני אבין מה מטרתה ומה היא רוצה מן חיי.
שני: " תקשיב עקבתי אחריה מבית החולים ,היא משוגעת היא דיברה אל ההורים שלה ואח שלה, אפשר לחשוב שהם שמעו אותה." הרגשתי כל כך סתומה גם איתם אני לא יכולה לדבר בלי שיקשיבו, לא יכולה לקבל קצת פרטיות. בשביל מה היא עקבה אחריי? ידעתי בוודאות שהיא קשורה אל הרצח אך לא ידעתי אם מי היא משתפת פעולה, לא ידעתי מי הרוצח הסוחף איתו אותה.
שני: "היא חשדה טיפה אבל זה עבר לה. היא קנתה את העניין עם דור, היא כל כך תמימה.לפעמים אני כל כך מרחמת עליה, אבל אין מה לעשות היא טעתה ועל טעויות משלמים והיא עוד תשלם ביוקר. לא יגלו שזה אתם מבטיחה. "
לא יגלו שזה אתם, לא יגלו שזה אתם, לא יגלו שזה אתם,המשפט חזר והדהד לו במוחי הבנתי שזה לא מישהו אחד אלא כמה אנשים, כמה שותפים לפשע. איבדתי את שיווי המשקל שלי ונפלתי על אבן גדולה, הרגל דיממה לי, הרעש שנשמע מהנפילה היה גדול.
שני: "מי שם?" שמעתי אותה צועקת ופוסעת בצעדים איטיים לעברי.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
שכבתי במיטתי תוהה על נסתרות החיים, חושב על התאהבותי הפתאומית בלידור. מאזין לרוח הנושבת הסוחפת איתה את מחשבותיי. לפתע שמעתי את אבי קורא לי מן הסלון להצטרף אליו אל הסלון. קמתי בחוסר כוח מן המיטה, יצאתי מן החדר והתקדמתי לעבר הסלון. הוא ישב על הכורסא הנפתחת וציפה לי.
אבא: "אנחנו צריכים לשוחח." אמר בחיוך רחב.
אני: "טוב." התיישבתי על הספה שממולו וציפיתי שיתחיל לדבר.
אבא: "חגי סבא של לידור דיבר איתי." קיוויתי שהוא לא סיפר לו על הדברים ששיתפתי אותו בהם, רציתי להסביר לו את רגשותיי בעצמי ולא שמישהו אחר ישתף אותו בהם.
אני: "מה הוא אמר לך?" שאלתי בציפייה.
יוסי: "הוא אמר שיש לי ילד מקסים ,שאני צריך ללמוד להקשיב לך ולהכיר אותך יותר טוב. כי אם לא? החיים לא שווים. הבנתי שצריך לנצל כל שנייה מן החיים האלו ראית מה עובר על לידור היא איבדה את הוריה ואחיה וזה עוד לא הכל. הכל יכול לקרות ואני רוצה לדעת שאם יקרה משהו שהכל יהיה סגור בינינו, שהכל יהיה פתור בינינו. הגיע הזמן שאני אקדיש לך זמן מזמני ונבלה קצת יחדיו לא חושב?" הופתעתי מדבריו הרבים שהוציא מפיו, לא ציפיתי ממנו לכזו פתיחות והכל בזכות חגי.
אני: סוף סוף." עניתי לו בחיוך. שמחתי שהוא הבין שהקשר בינינו רעוע והגיע הזמן לתקן אותו, הגיע הזמן לשינוי.
יוסי: "למה לא אמרת לי כלום לירני?"
אני: "ניסיתי כמה פעמים,אתה אפילו לא זוכר. " אמרתי באכזבה.
יוסי: "זה לא משנה כי מעכשיו? הכל משתנה בעזרת השם."
לפתע צלצול הפלאפון שלו נשמע ברקע.
" כי בחיים הכל עובר
מטעויות למד והשתפר "
כמה שהמשפט הזה נכון, אנחנו למדנו מטעויותינו ולא נחזור עליהם, למדנו והפנמנו. ראיתי בפניו של אבא שהוא מודאג מן השיחה שהתקבלה. הוא היה בלחץ.
אני: "מה קרה?" שאלתי בחוזר סבלנות.
יוסי: "לידור לא בחדרה בבית החולים ולא בשום מקום, לא מוצאים אותה. סביר להניח שהיא יצאה מבית החולים."
הייתי בהלם, פחדתי עליה, פחדתי שהיא תעשה שטויות.
יוסי: "אני נוסע לבית החולים."
אני: "אני בא איתך." אמרתי בהחלטיות ולא נתתי לא כל אפשרות להחליט אחרת.
נסענו בלי להוציא הגה מפינו, נותנים לשקט לדבר במקומנו. השקט שלפני הסערה שפחדתי שתגיע. כל כך דאגתי לה, פחדתי שקרה לה משהו, פחדתי שמישהו פגע בה.
נכנסנו אל בית החולים ועלינו אל הקומה אשר שם חדרה נמצא. בכניסתו היו סבה וסבתא, חברה שלה שהייתה איתה אתמול במעון והעובד מהקניון. הם היו חסרי סבלנות בדיוק כמותי, מצפים לדעת להיכן נעלמה לידורי. השניות חלפו במהרה, הדקות התחלפו ולא נשמע כל מידע על לידור. כולם החלו לחפש אותה בכל מקום אפשרי אך ללא תוצאות. חיפשתי אותה יחדיו עם אבי, חיפשנו אותה במעון, בגנים ציבוריים בכל מקום שעלה במוחנו אך תוצאה לא עלתה מחיפושינו.
😊
שונאת את שני הזונה הזאתייייייייייייייי!!!
כ"כ שונאאאאת אוךך שתמותת!!
המממשךךך 😛
לושייי =]
לאן נעלמת? דואגים לך!@#
חחח סתם;]
פרק מ,ה,מ,ם 😊
תמשיכי ד-ח-ו-ף PP:
את? ה כ ל :]
מואאאאה 😘
טוש
יואוווו לא לא לא את לא עושה את זה 😮
פרק מדהיים[:
זה היה ברור שזה לא דור.. 😛
חחחח דייייי הסקרנות תהרוג גם אותי..
חחח לידורי מ=ו=ש=ל=ם..! =]
QUOTE (chen-daskal @ 29/01/2007) ואי בת זונה שני הזאתתת
מה שנכון נכון :]
QUOTE (_ליווש_ @ 29/01/2007) שונאת את שני הזונה הזאתייייייייייייייי!!!
כ"כ שונאאאאת אוךך שתמותת!!
המממשךךך 😛
חח רעיון טוב 😁
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 29/01/2007) מושלםם
תמשיכייי
תודה (: