לידורייייייייייייייייייי
זה מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
אני חושבת שזה דור..
בטוח זה דור..
ואיי י'מוכשרת אחת, אין אין עלייך אין על הכישרון הזה שלך!!
מתה עלייך יפתייי
תמשיכיייייי
מחכה להמשך בובהה 😛
מואאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת רחלוש =]]
אמל'הההההההההההההה
איזה מתח תמשיכי לידור לפני שאני ישתגע כאןןן
מי זה יכול להיות??????????????.
*-*אוהבת*-*
.......מירב.......
פרק
מהמממממממממממם!!
וואיי מעניין אם דור באמת רצחח..😢
איזהה חראא בן ז**ה אם הוא כן..😢
הממשךך
דחוףףף מאמי 😊
השארת אותי במתחח...
הסקרנות הורגתתתתת אותי...
בבקשה תמשיכי...
יפה כמו תמיד...
ספירי תודה יפתי (:
טושלי תודה מדהימה שלי, אוהבת מלא 😛
יסמיניייייי תודה 😁
מורי טנקס :]
רחלושלי, איזו חמודה 😮 😉
מירבי איזו שרוטה חח 😁
sufipuf- תודה (: ושמחה שאהבת 😊
קאריני תודה בובי :}}
אנונימית=> =]
קקקקקיייי תמשיכייייייייייייייייי
פרק מדהים אני לא מאמינה שדור הרוצחח
QUOTE (chen-daskal @ 28/01/2007) קקקקקיייי תמשיכייייייייייייייייי
פרק מדהים אני לא מאמינה שדור הרוצחח
חח תודה חני (:
מי אמר שדור הרוצח?אולי כן ואולי לא 😛
יאווו אמא איזה פחחדד!!
המשךךךךך..
אני ד-ו-ר-ש-ת!!
עכשיו!! הבנת?!
יופי 😛
לוובב יווו..
QUOTE (_ליווש_ @ 28/01/2007) יאווו אמא איזה פחחדד!!
המשךךךךך..
אני ד-ו-ר-ש-ת!!
עכשיו!! הבנת?!
יופי 😛
לוובב יווו..
חחח 😁
לאוו יוו טווו 😛
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 28/01/2007) מדהההההההים =]
תודה 😁
אני אמשיך מחר בעזרת השם 😊
אוףףףףףףף רק מחר..?
טוב רק כי סלחת לי אני סולחת לך.. אבל מחר..!! 😊
אמלאאאאאא!!!!!!....יא אני במתח!
וואוו איזה פרק מוושללםםם! אהבתי ממש=]]
תמשיכי דחוףףף! 😂