מ.ה.מ.ם יפתי..!@#
מי זאאאת..?! :| חח
אוהבת=]
פשוט... מדהים... אין לי מילים...
זה כל כך יפה..! =]
ואוווווווווו
לידורי איזה פרק יאפההההההההההההההה
חחח
מי נכנסה?? ולמה??.
תמשכיייייייייי
אהה סורי שלא באתי איתכן היום..
הכל בגלל אמא שלי שלא הרשתה לי להפסיד לימודים..
אוף כולה לימודים, ביום שישי!!!
טוב נו לא נורא פעם הבאה..
העיקר שאתן נהנתןןןןן
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך..
ותמשיכי נשמה שלי.. מחכה 😛
אוהבת רחלוש =]]
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 26/01/2007) יאיאיאייאיאי איזה פרק יפפפה[:
תודה יפתי 😊
QUOTE (שרוני110 @ 26/01/2007) וואי בובי שלי
איזה כיף ששמת המשך מושלם כל כך
חולה על הסיפור שלך ועלייך
כתיבה מושלמת סיפור מושלם
וואי
שבוע טוב ושבת שלום בובי
אוהבת
**שרון** 😁
😁 😊 😁 😊
שבת קסומה שרוני :]
QUOTE (רוווותמיXD @ 26/01/2007) מ.ה.מ.ם יפתי..!@#
מי זאאאת..?! :| חח
אוהבת=]
תודה טושלי 😊
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 26/01/2007) פשוט... מדהים... אין לי מילים...
זה כל כך יפה..! =]
תודה קארינוש 😊
QUOTE (loisana11 @ 26/01/2007) ואוווווווווו
לידורי איזה פרק יאפההההההההההההההה
חחח
מי נכנסה?? ולמה??.
תמשכיייייייייי
אהה סורי שלא באתי איתכן היום..
הכל בגלל אמא שלי שלא הרשתה לי להפסיד לימודים..
אוף כולה לימודים, ביום שישי!!!
טוב נו לא נורא פעם הבאה..
העיקר שאתן נהנתןןןןן
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך..
ותמשיכי נשמה שלי.. מחכה 😛
אוהבת רחלוש =]]
רחלושית 😊
תודה רבה 😁
יהיו עוד פעמים מ^י^ל^ה^:]
תודה על הכל 😛
יהיה עוד המשך היום? הלוואי =]]
שבת שלום אהובתי!@
QUOTE (רוווותמיXD @ 26/01/2007) יהיה עוד המשך היום? הלוואי =]]
שבת שלום אהובתי!@
אח(ו)ת שלי?!
אם אני אספיק לסיים את השיעורים 😢 כי מחר אני נוסעת..
אני אכתוב המשך 😊
א~ו~ה~ב~ת א~ו~ת~ך
QUOTE (lidorushit @ 26/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 26/01/2007) ואוווווווווו
לידורי איזה פרק יאפההההההההההההההה
חחח
מי נכנסה?? ולמה??.
תמשכיייייייייי
אהה סורי שלא באתי איתכן היום..
הכל בגלל אמא שלי שלא הרשתה לי להפסיד לימודים..
אוף כולה לימודים, ביום שישי!!!
טוב נו לא נורא פעם הבאה..
העיקר שאתן נהנתןןןןן
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך..
ותמשיכי נשמה שלי.. מחכה 😛
אוהבת רחלוש =]]
רחלושית 😊
תודה רבה 😁
יהיו עוד פעמים מ^י^ל^ה^:]
תודה על הכל 😛
תודה לידורושית יפה שלי!!
איזו חמודה!!! 😛
QUOTE (lidorushit @ 26/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 26/01/2007) יהיה עוד המשך היום? הלוואי =]]
שבת שלום אהובתי!@
אח(ו)ת שלי?!
אם אני אספיק לסיים את השיעורים 😢 כי מחר אני נוסעת..
אני אכתוב המשך 😊
א~ו~ה~ב~ת א~ו~ת~ך
ד"א יש לי רק באנגלית ,ביולוגיה, הבעה,ערבית 😢
QUOTE (lidorushit @ 26/01/2007)QUOTE (lidorushit @ 26/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 26/01/2007) יהיה עוד המשך היום? הלוואי =]]
שבת שלום אהובתי!@
אח(ו)ת שלי?!
אם אני אספיק לסיים את השיעורים 😢 כי מחר אני נוסעת..
אני אכתוב המשך 😊
א~ו~ה~ב~ת א~ו~ת~ך
ד"א יש לי רק באנגלית ,ביולוגיה, הבעה,ערבית 😢
גמאני מחר נוסעת.. P:
ב*ה*צ*ל*ח*ה לושייי!@ קטן עלייך;]
מטורפפפפת עללללייך!:]
QUOTE (רוווותמיXD @ 26/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 26/01/2007)QUOTE (lidorushit @ 26/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 26/01/2007) יהיה עוד המשך היום? הלוואי =]]
שבת שלום אהובתי!@
אח(ו)ת שלי?!
אם אני אספיק לסיים את השיעורים 😢 כי מחר אני נוסעת..
אני אכתוב המשך 😊
א~ו~ה~ב~ת א~ו~ת~ך
ד"א יש לי רק באנגלית ,ביולוגיה, הבעה,ערבית 😢
גמאני מחר נוסעת.. P:
ב*ה*צ*ל*ח*ה לושייי!@ קטן עלייך;]
מטורפפפפת עללללייך!:]
כמה שיעורים 😠
תהני מחר 😊
* ~ * אוהבת הכי בעולם * ~ *
QUOTE (lidorushit @ 26/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 26/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 26/01/2007)QUOTE (lidorushit @ 26/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 26/01/2007) יהיה עוד המשך היום? הלוואי =]]
שבת שלום אהובתי!@
אח(ו)ת שלי?!
אם אני אספיק לסיים את השיעורים 😢 כי מחר אני נוסעת..
אני אכתוב המשך 😊
א~ו~ה~ב~ת א~ו~ת~ך
ד"א יש לי רק באנגלית ,ביולוגיה, הבעה,ערבית 😢
גמאני מחר נוסעת.. P:
ב*ה*צ*ל*ח*ה לושייי!@ קטן עלייך;]
מטורפפפפת עללללייך!:]
כמה שיעורים 😠
תהני מחר 😊
* ~ * אוהבת הכי בעולם * ~ *
😂
תודה מאמי.. גם את!@