פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צועקים על אהבה ((:

✍️ lidorushit 📅 12/12/2006 15:54 👁️ 41,080 צפיות 💬 1,912 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 67 מתוך 128
תודה על העידוד, אני אמשיך יותר מאוחר.
את לא מפסיקה אותו !
את כבר יודעת כמה אני אוהבת את הסיפור ואת הכתיבה שלך ..
קורה שיש מישו שלא אוהב אבל סתכלי כמה כן אוהבים !
QUOTE (sapiri2006 @ 19/01/2007) את לא מפסיקה אותו !
את כבר יודעת כמה אני אוהבת את הסיפור ואת הכתיבה שלך ..
קורה שיש מישו שלא אוהב אבל סתכלי כמה כן אוהבים !
זה לא בגלל התגובה זה בגלל המצב רוח הירוד =//

אני אמשיך יותר מאוחר...
נותנת למילותיו של יקיר לחדור אל ליבי, מביטה אל האופק, מחכה ומצפה שהשחר יפציע כבר בליבי.

~ * ~ 39 ~ * ~

המשך=>>


יקיר עצר ליד הבית של סבא וסבתא שלי, נפרדתי ממנו והבטחנו אחד לשני שאנחנו ניפגש לעיתים קרובות ונשמור על קשר הדוק. נכנסתי לבית אמרתי לסבא וסבתא שלום וצעדתי אל חדרי. השעה הייתה חמש וחצי ,הייתי מותשת עוד מאתמול ורק רציתי ללכת לישון. נכנסתי לחדרי וכל תחושת העייפות שלי פגה בן רגע. ראיתי את מידן, עמית ומיטל התאומים שלי ואת רותמי :] חיוך התפשט על פניי.
מידן: "אני רואה התאוששת מהר מאוד מהעירוי אתמול." אמר בטון גבוה מן הרגיל. לא הבנתי לאן הוא חותר.
אני: "סליחה?"
רותם: "מידן מה אתה רוצה מאחותי? אל תעצבן ובמיוחד לא ביום הולדת שלה ברור?"
עמית: "אחי מה אתה רוצה מלידור?"
מיטל: "דבר כבר ותסביר את עצמך. מה עובר עליך?"
כולם הגנו עליי, לא הבנתי מה הוא רוצה עכשיו. מה כבר עשיתי? מה שהוא לא יגיד אף אחד לא ישנה לי את מצב הרוח ,אף אחד מעכשיו לא יגרום לי לתחושת עצב מעכשיו? אך ורק שמחה, אך ורק אושר.
מידן: "מי זה היה?" שאל בתקיפות.
אני: "מי?"
מידן: "הסטייליסט שהסיע אותך." הבנתי לאן הוא חותר, הוא התעצבן בגלל יקיר, לא יודעת מה הוא חושב לעצמו אבל מה שהוא לא חושב זה לא זה.
אני: "אח שלי." אמרתי בתמימות. כולם הביטו בי בתמיהה לא הבינו מה עובר עליי, חשבו שהשתבש לי משהו במוח.
רותם: "לידורי מה לקחת?" שאלה במבט לא מבין.
אני: "חח לא לקחתי כלום, הכרתי אותו מקודם בים ואני מרגישה שהוא כמו אח שלי. הוא בגד בלירן ביחד עם ליאל והוא אפילו לא ידע על זה. הוא דומה ללירן באופיו ואנחנו מסתדרים היטב. מה הבעיה בזה בדיוק מידן אתה מוכן להסביר לי?"
מידן: " כמה בנים כבר עברת? את רוצה לשגע אותי?" אמר עדיין בטון גבוה.
אני: "עוף מפה." אמרתי בשלווה.
מידן: "אמרת משהו?" כאן כבר לא יכולתי להתאפק. לא התעצבנתי, טיפה התאכזבתי אך לא נתתי לו לשנות את הרגשה השמחה ששרתה עליי בגלל יום ההולדת, בגלל יקיר, בגלל הכל.
אני: "עוף מ=פ=ה" צרחתי והדגשתי כל אות ואות. צרחתי לא כי התעצבנתי,צעקתי כי לא רציתי אותו לצידי. אם כל הכבוד לתרומת הדם שלו הוא בדיוק כמו כולם. האהבה שלי עוד תגיע אם זה לא הוא היא תבוא בבוא העת. אך ורק מתי שאלוקים ירצה. הכל משמיים. הוא לא אמר כלום, פשוט הלך והביט בי, הפניתי את מבטי התיישבתי על מיטתי לצידם של רותם ,עמית ומיטל. עייני נתפסו בדובי ענקי שהיה בפינת החדר.
אני: "מה זה?" שאלתי אותם בחיוך רחב, שמחה שהם לצידי.
רותם: "אממ לכי תראי." אמרה בפרצוף ערמומי.
התבוננתי בדובי הענקי שהם קנו לי, ענקי זה לא מילה. הוא כמעט הגיע לגובה שלי. על חולצתו האדומה היה הדפס לבן, הקדשה במיוחד בשבילי.

" ללידורי היקרה!
את השמש המפציעה בלבנו
את הכל בשבילנו
תמיד פה בשבילך
כדי לקבל את אהבתך
אוהבים אותך הכי בעולם
קבלי חופן נשיקות וחיבוקים.
מאיתנו האוהבים."

שמחתי שהם לצידי בכל עת, שמחתי כ"כ, לא נתתי למידן להרוס לי את המצב רוח. נתתי לחבריי להשרות עליי את שמחתם. שמחה שמעכשיו תהיה חקוקה בליבי לעולמי עד.
עמית: "אהבת?" שאל ושמעתי היסוס קל בקולו.
אני: "זה כל כך מדהים." אמרתי בשמחה וקפצתי עליהם בחיבוקים ונשיקות.
מיטל: "שמחים שאהבת."
אני: "אתם פוט משוגעים. לא הייתם צריכים לקנות מתנה כל כך יקרה."
עמית: "למה את מדברת שטויות? לא כל יום יש לך יום הולדת שש עשרה. את שווה את המתנה הזו ואף יותר."
רותם: "מה שנכון נכון."
לאחר כשעתיים שהם היו אצלי, שעתים של כיף, של שמחה, אושר, הם הלכו. קבעתי עם רותם שמחר נלך לקניון, מלא זמן לא בילינו יחדיו בגלל כל התקופה האחרונה. תכננתי לספר לה על החלום, הייתי בטוחה שהיא תבין אותי ורק רציתי לפתוח את ליבי. חזרתי אל חדרי ולפתע ראיתי עוד מתנות שלא ראיתי לפני כן.
מתנה אחת הייתה מיובל ואיתי. הייתה תמונה שלהם מחובקים ממוסגרת שתהיה לי למזכרת וקופסת לב ענקית מלאת שוקולדים. התבוננתי בהם כל כך מאושרים, נטולים עצב למרות כל מה שעבר עליהם. לא יכולתי להביט באיתי, לא הייתי מסוגלת פשוט כך. רק עצם המחשבה שהוא רצח את לירן הרתיעה אותי מפניו. הצבתי לעצמי מטרה שאני חייבת למצוא את הרוצח, אני לא אנוח שעד שאני אמצא אותו, עד שהוא יכנס לכלא ויקבל את עונשו.
ראיתי עוד מתנה ,ראיתי כרטיס ברכה. המתנה הייתה מעדן. פתחתי את הכרטיס והתחלתי לקרוא את הברכה.

לידורי שלי!
אני יודע שאת מאוכזבת ממני. אפילו הייתי אצלך בבית החולים והתנצלתי בפנייך אני לא יודע אם את שמעת. אם שמעת ואם לא אני מתנצל שוב וכמה פעמים שאני אצטרך. מקווה שתסלחי לי על יחסי אלייך ועל שהאמנתי לשני שאכן התנשקת עם מידן. מקווה שילך לך טוב יחד איתו ושסוף סוף תהיה מאושרת. מקווה שנשאר לפחות ידידם טובים, תמיד את יכולה לקפוץ לבקר הרי את גרה בית לידי. אני אשמח לראות אותך וגם אבי רון, מאז שהוא ראה אותך הוא לא מפסיק לדבר עלייך ועל כמה שאת דומה לאביך גם בחיצוניות וגם בפנימיות. נראה לי שחפרתי יותר מדי נעבור לאיחולים :]
מדהימה, שיהיו לך עוד מלא שנות אושר.
תישארי מקסימה כמו שאת ואל תשתני בחיים.
תמיד פה בשבילך לעולמים ואל תשכחי זאת בחיים.
"כשאת צוחקת אני חי
כשאת בוכה עצוב מידיי
אני פותח ת'ידיים לחבק אותך
כי זה האור שבענייך שמקרב אותי אלייך
כי זה הטעם שנשאר מלחבק אותך"
יום הולדת שמח :]

פתחתי את המתנה, ראיתי סט מהמם של שרשרת, צמיד, טבעת ועגילים בצבע כחול. הצבע האהוב עליי. אהבתי מאוד את המתנה. לפתע שמעתי קול קורא לי, הסתובבתי וראיתי את עדן עומד בפתח את הדלת.
עדן: "אהבת את המתנה?"
אני: "מאוד, תודה רבה."
עדן: "אני חייב לזוז ,רק באתי לאחל לך שוב מזל טוב ולראות שסלחת לי."
אני: " הסר דאגה מליבך סלחתי לך."
הוא נתן לי נשיקה על הלחי ויצא מהחדר. זה היה מהיר חשבתי לעצמי ,לפתע הוא חזר אחורנית.
עדן: "תקפצי לבקר מחר טוב?" שאל בחיוך.
אני: "בעזרת השם."
הוא הלך, הפעם באמת ואני נשארתי עם מחשבותיי חושבת על הברכה. בקשר למידן בברכה זה כבר לא היה רלוונטי, ולא יהיה. מאוחר מדי.
שמעתי את סבתא קוראת לי מהסלון. הלכתי לעברו והתקרבתי אליה.
סבתא: "דור דור דולב התקשר חמש פעמים אם לא יותר. הוא רצה לאחל לך מזל טוב ואמר לי למסור לך שהוא מצטער שהוא לא יכול לבוא אלייך כיוון שהייתה לו נסיעה דחופה עם הוריו. הוא הבטיח שהוא יבוא מחר."
אני: "איזה חמוד הוא."
סבתא: " אז מה? איך הייתה היום הולדת?"
אני: "דבר ראשון לא התחלף לו עוד יום, דבר שני הכי כיף בעולם :] "
סבתא: "אני שמחה ילדתי.
חזרתי אל חדרי ,נשכבתי על המיטה. השעה הייתה שמונה וחצי. לפתע שמעתי רעש מהחלון התבוננתי בחון וראיתי אבנים עפות עליו. מזל שהוא לא נשבר ושהוא אטום חשבתי לעצמי. מי יכול לעשות זאת? מי המשוגע שיעשה את זה? נבעלתי והתמלאתי חרדה. צעדתי בהיסוס ופחד לעבר החלון כדי לראות מי זה.


שבת קודש (:
לידורייייי זה מדהים..
חחחח איזה חמודיםם כולם עם המתנות.. =]
כמה פרקים של יומולדת.. 😛
ה=מ=ש=ך..!! 😊
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 19/01/2007) לידורייייי זה מדהים..
חחחח איזה חמודיםם כולם עם המתנות.. =]
כמה פרקים של יומולדת.. 😛
ה=מ=ש=ך..!! 😊
תודה קאריני ((:
וכן, אני אוהבת יום הולדת 😛 אבל יש עוד זמן עד ה-20.6 [=/
פשוט מושלם!!
תמשיכייי דחוףףףף
וואי אן לי מילים בובי
זה מעלף זה מושלם
יש לך כתיבה אחת הנדירות שאני מכירה
שבת שלון
לאב יו
**שרון**
איזה פרק יפה [;
יש לי תחושה שזה דולב P:
QUOTE (lidorushit @ 19/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 19/01/2007) לידורייייי זה מדהים..
חחחח איזה חמודיםם כולם עם המתנות.. =]
כמה פרקים של יומולדת.. 😛
ה=מ=ש=ך..!! 😊
תודה קאריני ((:
וכן, אני אוהבת יום הולדת 😛 אבל יש עוד זמן עד ה-20.6 [=/
תאריך חמוד... חברי את שניהם 26.. חחח זה התאריך שלי.. יותר נכון 26.2 עוד חודש יומולדת 18... לא בא לי 18... 😢😢😢
QUOTE (שלך_תמיד @ 19/01/2007) פשוט מושלם!!
תמשיכייי דחוףףףף
תודה ((:
QUOTE (שרוני110 @ 19/01/2007) וואי אן לי מילים בובי
זה מעלף זה מושלם
יש לך כתיבה אחת הנדירות שאני מכירה
שבת שלון
לאב יו
**שרון**
תודה שרוני😁 😁 😁 😁 😁
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 19/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 19/01/2007) QUOTE (שוקוהוליסטית @ 19/01/2007) לידורייייי זה מדהים..
חחחח איזה חמודיםם כולם עם המתנות.. =]
כמה פרקים של יומולדת.. 😛
ה=מ=ש=ך..!! 😊
תודה קאריני ((:
וכן, אני אוהבת יום הולדת 😛 אבל יש עוד זמן עד ה-20.6 [=/
תאריך חמוד... חברי את שניהם 26.. חחח זה התאריך שלי.. יותר נכון 26.2 עוד חודש יומולדת 18... לא בא לי 18... 😢😢😢
חח בקטנה :], לי יהיה רק 15 😁
QUOTE (sapiri2006 @ 19/01/2007) איזה פרק יפה [;
יש לי תחושה שזה דולב P:
ספירי תודה יפתי :]
רעיון טוב 😉
המממממממממממממשך מממהר מאווד;]
זה מדהיםם פשוט:

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך