פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צועקים על אהבה ((:

✍️ lidorushit 📅 12/12/2006 15:54 👁️ 41,077 צפיות 💬 1,912 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 68 מתוך 128
QUOTE (chen-daskal @ 19/01/2007) המממממממממממממשך מממהר מאווד;]
זה מדהיםם פשוט:
תודה יפתי ((:
המשךךךך דחוףףףףףףףףףף!
ואיי לידורי סורי שלא הגבתי קודם לא היה לי זמן אבללל
פרק מדהים ממש יפההה 😊 😊

מזל טוב חיחיחי..
20.6 ואיי איך אני מחכה לתאריך הזה את קולטת!!! 😮 😂
יש לנו 2 מסיבות!!!
חחח
מסיבת סיום ומסיבת יומולדת!! איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףף 😁

הקיצר פרק מדהים על היומולדת ואילו ברכות מהממות כתבו לה בשני הפרקים!!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאה 🙄
מתה עלייך מאמוש..

ואהבתי את הקטע שרק אני ורחלוש חחח שנולדנו ביום שבת..
בפרק שעבר שעבר.. 😛
חחחחחחחחחח

מתה עלייך יפה שלייי
מואאאאאאאאאאאאאאאה

רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 19/01/2007) ואיי לידורי סורי שלא הגבתי קודם לא היה לי זמן אבללל
פרק מדהים ממש יפההה 😊 😊

מזל טוב חיחיחי..
20.6 ואיי איך אני מחכה לתאריך הזה את קולטת!!! 😮 😂
יש לנו 2 מסיבות!!!
חחח
מסיבת סיום ומסיבת יומולדת!! איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףף 😁

הקיצר פרק מדהים על היומולדת ואילו ברכות מהממות כתבו לה בשני הפרקים!!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאה 🙄
מתה עלייך מאמוש..

ואהבתי את הקטע שרק אני ורחלוש חחח שנולדנו ביום שבת..
בפרק שעבר שעבר.. 😛
חחחחחחחחחח

מתה עלייך יפה שלייי
מואאאאאאאאאאאאאאאה

רחלוש =]]
אהובתי ((:

תודה רבה 😁

גם אני מתה שכבר יגיע התאריך הזה 😛

ד"א אתמול אמרו לי שמי שנולד ביום שבת הולך לגן עדן אבל זה לא בטוח (:

אוהבת מלאאאאאאאאאאאאאאא 😊
QUOTE (lidorushit @ 20/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 19/01/2007) ואיי לידורי סורי שלא הגבתי קודם לא היה לי זמן אבללל
פרק מדהים ממש יפההה 😊  😊

מזל טוב חיחיחי..
20.6 ואיי איך אני מחכה לתאריך הזה את קולטת!!! 😮  😂
יש לנו 2 מסיבות!!!
חחח
מסיבת סיום ומסיבת יומולדת!! איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףף 😁

הקיצר פרק מדהים על היומולדת ואילו ברכות מהממות כתבו לה בשני הפרקים!!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאה 🙄
מתה עלייך מאמוש..

ואהבתי את הקטע שרק אני ורחלוש חחח שנולדנו ביום שבת..
בפרק שעבר שעבר.. 😛
חחחחחחחחחח

מתה עלייך יפה שלייי
מואאאאאאאאאאאאאאאה

רחלוש =]]
אהובתי ((:

תודה רבה 😁

גם אני מתה שכבר יגיע התאריך הזה 😛

ד"א אתמול אמרו לי שמי שנולד ביום שבת הולך לגן עדן אבל זה לא בטוח (:

אוהבת מלאאאאאאאאאאאאאאא 😊
אז מה?!?!?!😉
ניפגש בגן עדן מאמי??
חחח

טוב לדעת שניפגש גם אחרי המוותתת 😛
חחח
רק שלא יקרה בקרוב הרחוק מאודדד..

מתה עלייך נשמה שלי..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
רחלוש =]]

שבת שלום!! 😊
QUOTE (loisana11 @ 20/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 20/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 19/01/2007) ואיי לידורי סורי שלא הגבתי קודם לא היה לי זמן אבללל
פרק מדהים ממש יפההה 😊  😊

מזל טוב חיחיחי..
20.6 ואיי איך אני מחכה לתאריך הזה את קולטת!!! 😮  😂
יש לנו 2 מסיבות!!!
חחח
מסיבת סיום ומסיבת יומולדת!! איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףף 😁

הקיצר פרק מדהים על היומולדת ואילו ברכות מהממות כתבו לה בשני הפרקים!!!!
מואאאאאאאאאאאאאאאאה 🙄
מתה עלייך מאמוש..

ואהבתי את הקטע שרק אני ורחלוש חחח שנולדנו ביום שבת..
בפרק שעבר שעבר.. 😛
חחחחחחחחחח

מתה עלייך יפה שלייי
מואאאאאאאאאאאאאאאה

רחלוש =]]
אהובתי ((:

תודה רבה 😁

גם אני מתה שכבר יגיע התאריך הזה 😛

ד"א אתמול אמרו לי שמי שנולד ביום שבת הולך לגן עדן אבל זה לא בטוח (:

אוהבת מלאאאאאאאאאאאאאאא 😊
אז מה?!?!?!😉
ניפגש בגן עדן מאמי??
חחח

טוב לדעת שניפגש גם אחרי המוותתת 😛
חחח
רק שלא יקרה בקרוב הרחוק מאודדד..

מתה עלייך נשמה שלי..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😘
רחלוש =]]

שבת שלום!! 😊
לא עלינו..!!!

אבל בעזרת השם עוד כמה שנים טובות טובות 😛
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כמה שזה מהמםםםםםם
פשוט מושלם...
עשית לי חשק ליום הולדת יש לי עוד שלוש וחצי חודשים יאייייי
חחחח...יאללה להמשיך ועכשיו
חולה על הסיפור שללך

*-*אוהבת*-*
.......מירב......
QUOTE (סופרמאמי @ 20/01/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כמה שזה מהמםםםםםם
פשוט מושלם...
עשית לי חשק ליום הולדת יש לי עוד שלוש וחצי חודשים יאייייי
חחחח...יאללה להמשיך ועכשיו
חולה על הסיפור שללך

*-*אוהבת*-*
.......מירב......
תודה יפתי 😁

לי יש עוד חמישה חודשים בדיוק עד היום הולדת וסיום הלימודים, שיעברו כבר (:
QUOTE (lidorushit @ 20/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 20/01/2007) יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא כמה שזה מהמםםםםםם
פשוט מושלם...
עשית לי חשק ליום הולדת יש לי עוד שלוש וחצי חודשים יאייייי
חחחח...יאללה להמשיך ועכשיו
חולה על הסיפור שללך

*-*אוהבת*-*
.......מירב......
תודה יפתי 😁

לי יש עוד חמישה חודשים בדיוק עד היום הולדת וסיום הלימודים, שיעברו כבר (:
יש לך בסוף שנה הכי שווה לי יש בפסח
חג שולט חחחח...15/4 תאריך שולט חחח

*-*אוהבת*-*
......מירב.......
מי יכול לעשות זאת? מי המשוגע שיעשה את זה? נבעלתי והתמלאתי חרדה. צעדתי בהיסוס ופחד לעבר החלון כדי לראות מי זה.

~ * ~ 40 ~ * ~

המשך=>>


צעדתי באיטיות רבה מפחדת לדעת מי זורק את האבנים. התקרבתי והתקרבתי חדורת פחד, הסתתי את הוילון הסגול המעוטר ברקמת עלים וראיתי את יקיר. לא האמנתי למראה עיניי. לא הבנתי מה תכלית מעשיו, מה מטרתו בזריקת האבנים. הוא הצביע על השדה הירוק והגדול שהיה מול חלוני. הבטתי ולא האמנתי כמה שהוא יכול להיות מדהים, רק היום הכרתי אותו והוא כל כך שימח בי, הפריח בי תקווה, נטע בליבי אושר. לאורך כל השדה הייתה כתובת מאבנים אשר היה רשום בה: "פתאום שנדמה שהשחר לא יפציע לעולם, הוא מפציע בן רגע. השחר שלי הפציע היום כאשר הכרתי אותך. מזל טוב אחותי." הייתי בהלם ,התמלאתי אושר. סימנתי לו עם היד שיחכה לי ולא יזוז לשום מקום. נעלי את נעליי במהרה ויצאתי מן חדרי לכיוון הסלון. ראיתי את סבתא מביטה מהחלון אשר משקיף על השדה בו כתובת האבנים הייתה רשומה.
סבתא: "ילדתי מי עשה את זה?" שאלה בתמיהה.
אני: "מישהו שהכרתי היום, הוא כמו אח שלי." אמרתי בגאווה.
סבתא: "אין מישהו שיכול להחליף את לירן." אמרה ועצב התפשט על פניה בהדרגה.
אני: "לא אמרתי דבר כזה. בחיים לא יהיה לו תחליף." אמרתי בעודי יוצאת מן הבית. ירדתי במהירות במדרגות הבודדות, מדלגת ומקפצת בקלילות. צעדתי לכיוונו של יקיר, הוא ישב על הספסל ליד הבית וציפה לי. כשראיתי אותו ישר הוא העלה על פניי חיוך, חיוך שלא ניתן למחוק. לא פציתי את פי פשוט התקדמתי לעברו והוא לעברי. נעמדנו אחד מול השני, חיבקתי אותו חזק חזק לאות תודה, לא הייתי צריכה להוציא מילה מפי כדי שיבין אותי. ראיתי מזווית עיני את סבתא מביטה בנו מן החלון, מאוכזבת ממני, חושבת ששכחתי את לירן. לירני שלי, לירני שאני בחיים לא אשכח, לירני שאין לו תחליף ולא יהיה. היא נעלמה מן עיניי, נעלמה כלא הייתה. התיישבנו על הספסל, אחד ליד השני, שותקים, נותנים למבטים לדבר, מקשיבים לרוח הקרירה והנושבת. ישבנו כך במשך עשרים דקות, מבינים אחד את השני ללא תקשור קולי ללא דיבורים. עד שיקיר התחיל לדבר.
יקיר: "את האחות שלא הייתה לי."
אני: "תודה יקיר, פשוט תודה על הכל." עניתי מנסה להתחמק ממילותיו הקודמות. לא עניתי לו, . לא יכולתי להגיד את אותו דבר,להגיד שאני מרגישה כמוהו. הוא לא מחליף את לירן כמו שסבתא אמרה, הוא פשוט לא יכול להיות תחליף. והוא גם לא יהיה. למרות שאני מרגישה שהוא כמו אחי הוא פשוט לא תחליף.
יקיר: "דור דור אני צריך ללכת לעבודה, יש לי משמרת עוד מעט. שוחחי איתי מחר אוקיי?" הנהנתי בראשי לחיוב וחייכתי חיוך רחב. על פניו המשורטטות הופיע גם כן חיוך, חיוך ששימח אותי. הוא נשק לי על הלחי והתחיל להתקדם לעבר מכוניתו.
אני: "לילה טוב." צעקתי לו כאשר פתח את הדלת.
יקיר: "לילה קסום יפתי." הוא ענה בקול מתוק ונכנס אל המכונית.
התחלתי לצעוד לעבר הבית ,עייפה ותשושה מן היום הארוך. נכנסתי אליו וצעדתי אל חדרי בלי לומר מילה. לא רציתי להתווכח עם סבתא בייחוד אחרי כל מה שהיא עושה בשבילי. החלפתי לפיג'מת הדובים התכולה שלי, נכנסתי למקלחת צחצחתי שיניים וחזרתי אל החדר. נשכבתי על המיטה מלאת מחשבות, חדורת תקווה. נרדמתי אט אט עם חיוך על הפנים. סוף סוף חיוך.
...:"לידור." שמעתי מישהו קורא לי בלחישה, קול כל כך מוכר. קול שכל כך ציפיתי לשמוע אותו שוב.
...:"לידור, תעני אני יודע שאת שומעת אותי, אני יודע שאת מזהה את קולי."
ראיתי מול עיניי את לירן. פשוט לא האמנתי למראה עיניי.
אני: "לירני מה אתה עושה פה? אני מדמיינת??"
לירן: "קפצתי לביקור, אסור לבקר את אחותי?"
דמעות החלו לרדת מעיניי, שוטפות את פניי בזרימתן החזקה, שוטפות ולא פוסקות. רציתי כל כך שזה יהיה אמיתי, רציתי כל כך להחזיר את הזמן והשעון אחורנית.
לירן:" לידורי שלי אני ,אבא ואמא שומרים עלייך בכל עת, אל תבכי. תחיי את חייך, כל מה שאנו מבקשים זה שתהיה מאושרת ולא תחשבי על העבר. פשוט תחיי את ההווה."
אני: "א..ני.. מ....ת.ג.ע.ג..ע..ת אלי..כם." אמרתי בגמגום כבד בגלל הבכי שהלך והתעצם.
לירן: "לידורי אני חייב לחזור, מצפים לי שם למעלה."
אני: " אל תעזוב אותי, בבקשה לא שוב, אל תעזוב אותי." אמרתי מנסה להתגבר על הבכי רוצה שהוא יישאר, מצפה אך לשווא.
לירן: "לידורי תתפסי את הרוצח בשבילי, אני יודע שאת יודעת מי הוא." אמר בעודו הולך ומתרחק מעיניי, הולך ומתרחק מן העולם.
אני: "אתה לא יכול לעזוב אותי שוב, אל תלך לי." אמרתי כאשר מחיתי את דמעותיי אך הן לא פסקו, לא רצו להיפסק, זורמות וזורמות מן עיניי שהפכו לעצובות בן רגע.
לירן: "בשבילי תתפסי אותו." אמר בשלו, לא מקשיב למילותיי, הולך לדרכו.
אני: "לללאאא אל תלך" צעקתי בכל כוחי כאשר הוא נעלם מן עיניי,נעלם כלא היה.
התעוררתי מן החלום. מוצפת דמעות, מוצפת מחשבות. הכרית הייתה ספוגה מן דמעותיי, הבנתי שהכל היה חלום, לא מציאותי, לא אמיתי. התרוממתי מן מצב השכיבה, מצב התנוחה שבו הייתי שרויה. התקדמתי לעבר החלון, מביטה על הכוכבים הרבים בשמיים. הכוכבים שביניהם נמצאים הכוכבים שלי.
לאחר מחשבות רבות נרדמתי שוב, הפעם ללא חלומות, נמה את שנתי.
התעוררתי בשעה עשר בבוקר, כאשר השמש היוקדת מחממת את פניי. נזכרתי שקבעתי עם רותם לסוע לקניון הגדול בפ"ת. התרוממתי מן המיטה נטולת כוח, תשושה מן הלילה. נכנסתי למקלחת שטפתי פנים, צחצחתי שיניים וחזרתי אל חדרי. הפעלתי את הרדיו על התחנה esc99, השיר אשר התנגן היה "סודותיי" של דין דין אביב. הקשבתי למילים המתנגנות, נותנת להן לחדור אל ליבי. מקווה שאכן יהיה כה טוב. הוצאתי מן הארון את הסקיני ג'ינס הכחול שלי וסטרפלס שחור שיש בו תחרה יפה. בעודי מתלבשת הדהדו במוחי מילותיו של לירן מן החלום בלילה.
"לידורי תתפסי את הרוצח בשבילי, אני יודע שאת יודעת מי הוא."לא הבנתי מה פירוש החלום. מה זאת אומרת אני יודע שאת יודעת מי הרוצח? אז איתי הוא כן הרוצח? הוא חייבת להיות הרי לירן אפילו אמר שהוא יודע שאני יודעת.
סיימתי להתלבש, נעלתי את נעליי הבובה השחורות שלי ,פיזרתי את שיערי הארוך והמתולתל ויצאתי מן חדרי. הבית היה ריק מן אדם, סבא וסבתא כנראה נסעו. הלכתי למטבח,הוצאתי לי שקית שוקו מן המקרר וראיתי פתק תלוי עליו.
"לידורי שלנו!
נסענו לטייל קצת ברחבי העיר.
מצטערת על אתמול (סבתא)
השארנו לך כסף בקופסא אשר בסלון. תהני (:
אוהבים מלא!"
שתיתי את השוקו וחייכתי חיוך קטנטן. לקחתי את הכסף מן הקופסא ויצאתי מן הבית. רצתי לעבר תחנת האוטובוס כאשר ראיתי אותו מתקרב והספקתי בשנייה האחרונה לעלות עליו. קבעתי עם רותם בארומה בקניון כיון שהיא נסעה מוקדם בבוקר לבקר את דודים שלה. לאחר כרבע שעה נסיעה הגעתי לתחנה מול בקניון. נשארו לי עשר דקות עד השעה המיועדת אז החלטתי לעשות סיבוב קטנטן. נכנסתי ל=lee cooper ושמעתי קול קרוא לי מאחוריי.
..: "לידור?" פנה אליי בהיסוס.
אני: "אתה?" שאלתי מופתעת.


שבוע טוב 😛
אוהבת מלא ((:
פשוטטטטטט מווושלםםםםםםם!!
מדהיםםםםםםםםם!!


המשךך מאמיי!!
QUOTE (_ליווש_ @ 20/01/2007) פשוטטטטטט מווושלםםםםםםם!!
מדהיםםםםםםםםם!!


המשךך מאמיי!!
תודה יפתי 😁
תגובות? 😕
מדהייים המשךךךך
מי זה היה???? 😊
יש לי תחושה שזה לא איתי רצח את לירן
נראה לי זאת ליאלללל....
טוב תמשיכי בא לי לדעת מי זה וגם בא לי לדעת כבר מי הרוצח או הרוצחת שימות אמן
הרג לי את לירני 😢
יאללה תמשיכיייי סיפור מעלף את יודעת לא?

*-*אוהבת*-*
......מירב........

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך