QUOTE (_ליווש_ @ 18/01/2007) יאו מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
איןן מושלם!!!
רגע..שכחתי מי זה ניב חחחח..
המשךך 😛
תודה יפתי ((:
בנות ניב זה הנער שהשלים בין לידור לדולב והגן על לידור מפני דור ואיתי :]
QUOTE (-יסווו- @ 18/01/2007) דורדור יפה שליייייייייי..
אין לי מילים להסביר לך כמה שהסיפור הזה יפהה..
אני מכורה ליספור הזה...
ממש ככה=]
תעשי המשךךךךךךךךךךך
מ=ה=ר=!!!!!!!!!
אוהבת המווון..
-יסמיני:]-
תודה יפתי 😁
בובי תקשיבי ...
אני מאוד אוהבת את הסיפור שלך והכול אבל ה2 נקודות מבט די מתחילות להטריף
כי זה לא קטעים קטנים שאת חוזרת על עצמך את כותבת את אותו קטע פעמיים ומחשבות שהיו כניראה מסתברות שבטוחות ומה שהיה בטוח הופך לכניראה
אני לא רוצה לפגוע או משהו אבל זה די מטריף לקרא אותו הדבר ....זה כמו לסיים פרק ולהתחיל אותו מהתחלה....
אני לא אומרת כדי לפגוע או כדי להעליב או כדי להעביר ביקורת אני רק אומרת שזה קצת מציק שלי....
בכול מקרה אני מתה עלייך תמשיכי
QUOTE (smallgirl @ 18/01/2007) בובי תקשיבי ...
אני מאוד אוהבת את הסיפור שלך והכול אבל ה2 נקודות מבט די מתחילות להטריף
כי זה לא קטעים קטנים שאת חוזרת על עצמך את כותבת את אותו קטע פעמיים ומחשבות שהיו כניראה מסתברות שבטוחות ומה שהיה בטוח הופך לכניראה
אני לא רוצה לפגוע או משהו אבל זה די מטריף לקרא אותו הדבר ....זה כמו לסיים פרק ולהתחיל אותו מהתחלה....
אני לא אומרת כדי לפגוע או כדי להעליב או כדי להעביר ביקורת אני רק אומרת שזה קצת מציק שלי....
בכול מקרה אני מתה עלייך תמשיכי
כל אחד ומה שהוא חושב..
אני מעריכה אותך על כנותך..
לכל אחד יש את נקודת הראות שלו, ככה אני אוהבת לכתוב, אני מבינה שזה מעצבן אותך אבל אין לי מה להגיב לך על זה..
לא מכריחה אף אחד לקרוא פה..
מבינה שאמרת מה שאת חושבת..!
יש טעם בכלל להמשיך את הסיפור? =/
ברורררררררררררררררררר שיש טעם להמשיךךךךךךךךךךךךךך.
מי שלא טוב לו שלא יקראאא ,אני לא מבינה לא טוב הסיפור פשוט לא להגיב אתן לא יודעות איך זה פוגע .
לידורי קטנטונת תמשיכייי הסיפור הזה מספר 1 ואת יודעת תיראי כבר כמה עמודים הגעת 66 הלוואי עליי.
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ברור שיש טעם להמשיך את הסיפוררר
אין על זה ויכוח
מה זאת השאלה הזאת בכלל???!?!?!
יש לך סיפור מס' 1 בעולם סיפור כזה מהמםם
ולמי שלא נאה לו שיתחפף מפה, לא צריך אותו ואת הדעה שלווו
יש לך פה מליון ואחת לא מליון ושתיים
אוףף שוב התבלבלתי בגלל כל האנרגיות הרעות שיש פה לאנשים [חח]
הקיצר יש לך פה מליון ושלושה [זה שלושה נכון?!] קוראים [כולל את רותם, מירב ואותי ועוד הרבהההההההההההההההההההההההההההההההההההההה שאם אני אכתוב פה לא יהיה מקום]
שמתים על הסיפור הזה ויש טעם ועוד אך שתמשיכי לכתוב אחרת..
באמת באמת באמת באמת באמת אני אגייס את כולם להפגנה מול בייתך
[ועדיף שזה יחכה רק לל"ג בעומר ככה שלא ירד גשם על המדורה נהיה בחומלה בכיף וזה.]
חחח
אז אני מקווה שזה מובן שבשום אופן את חושבת אפילו ח-ו-ש-ב-ת על סגירה..
חחח
לא קשור ממש, אבל איך שהוא קשורר
אהבת?! קום בבוקר וספר לחברייך
לא אהבת?! אל תקום בבוקר!!
חחח
ועכשיו בהקשר שלנו..
אהבתם?! אז תנו בתגובה
לא אהבתם?! אז גם תנו בתגובה
להגיב ==> זאת מ-צ-ו-ו-ה
חחח
עזבי קצת התחפרנתי כבר 11 וחצי בלילהה
מתה עלייך נשמה שליי ואפילו שלא תחלמי להפסיק לכתוב את הסיפור היפה הזה מובן?!
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
סוף סוףףףףףףףףףףףף
חחחחחח אני מתחילה להסתבך קצת עם כל השמות... קצצי באנשים התקציב לא גדול...
חולה עליך המון המון המוןןןן
מחכה להמשך.... 😉
רק עכשיוו ראיתי שאת שוקלת להמשיך... תגידי לי את נורמליתתת???
את רוצה שההורים שלך ישמעו שחטפו את הבת שלהם כדי שהיא תכתוב המשך.. כי אני אבוא לחטוף אותך אם את מפסיקה.. חחחח עאלקקקק תפסיקי.. בטח שיש טעם איפה פה השאלה בכלל??
גם אני לא תמיד אוהבת לקרוא פעמיים אז פשוט קוראים ברפרוף.. so..?
בקיצור לידורי.. אם את רק מנסה לא להמשיך...
תנסי ותראי.. 😂 😛 😉
אם את מפסיקה אני עושה הפגנהההה!!!!
תזהריי לךךךךךךך!!
זה סיפור מווווווושלם!! את לא הולכת להפסיק אותו!!!
😠
חעחעחעחע..
לידורי מה לא מובן?את ממשיכה תסיפור הזה
יאלללההה בנות תעזרו לי לעודד אותה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לידורי מאמי...
את משוגעת
אין טעם??? בטח שיש יש המון טעם....
ואם את לא ממשיכה אני פותחת במבצא חוטפים את לידור ומכריחים אותה להמשיך...
וכולם פה יהיו חלק מזה....
מאמי הסיפור שלך מושלם ואם את לא ממשיכה
אני יגרום לזה שזה לא יגמר טוב
אני יחתוך לעצמי את הורידיםםםםםם
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
QUOTE (oshritsa @ 19/01/2007) מירבי גם אני מצטרפת
יאללה מי עוד???
*-*אוהבת*-*
......מירב.....