מתי המשךךךךךך?!!?!??!?!?!???!?!?!?!
אני מתה כבררר לדעת מה היא ראתההההה!!!
את ליאל?!!?!?
😛
QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 18/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 18/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) תודה יפותיי..
אין לי כוח לכלום, אין מצב רוח,
היום היה מעצבן, ועוד האם פי שלי התנפץץ..
נראה לי יש עליי רוח רעה, תחשבו שאני מדברת שטויות אבל ככה אני מרגישה..
פשוט אין לי כבר כוחחח
לווווש [:
זה יעבור ויהיה בסדר מאמי..!@ יש ימים כאלה לכולנו..
לצערי :\\ את תיראי שעוד מעט את כבר תרגישי יותר טוב 😊
ואל תדאגי יש לך אחריות על האמפי אז יתקנו אותו (:
שיהיה לך סופשבועע =מדהיייים=
ואנ'לא רוצה שתהיי עצובה 😠
אני אתגעגע אלייך בובי;]
איך היה בערבית יפתי..?
אוהבת אותך מושלמת =][=
שיהיה כבר טוב..
ובקשר לאם פי יש אחריות אם משהו לא עובד לא אם משהו מתנפץ =/
בערבית? בתחילת השיעור כולם ביקשו ממנה שתששחרר והיא כמבן לא הסכימה. אז אמרתי לה שנצא לשבת בחוץ על הדשא ונלמד מתחת לשמש ולפי הנוף שבחצר נלמד את הצבעים. היא חשבה שהתחרפנתי. גיא בכלל התחרפן במשך כל השיעור.בקיצור שיעור מ-ע-צ-ב-ן
תודה על הכל (:
יאווו איזה סרט \: אז מה יהיה!?
קרעת אותי עאלק שתצאו ללמוד ת'צבעים בחוץ..חחחח שרוטה!@
והיא בחנה על הצבעים? נתנה שיעורים?
אני כבר מתארת לעצמי את גיא מתחרפן! לא נראה טוב |:
אממ נראה, נתקשר לחנות ונשאל אם אפשר בכלל להחליף..
היא בחנה טיפה בעל פה אבל היא החליטה לעשות בוחן עליהם בשבוע הבא =// ואני אתן לך את השיעורים עוד מעט..
בקשר לגיא? גיא הכין שתי בובות מנייר מנופחות לאחת הוא קרא נסלי ולשנייה קוקי. הוא התחיל להעיף אותן עליי ולדבר איתן ואני עינת, סבינה וכל מי שישב מסביב רק צחקנו. אחר כך סופי לקחה לו את נסלי כי היא התעצבנה. בסוף השיעור הוא הלך אליה לבקש ממנה אותה והיא התחילה לצעוק עליו. בקיצור היה מצחיק =] התחלנו ללכת בבית הספר. סבינה לקחה את קוקי ודרחה עליה, גיא דפק את הצרחה של החיים שלו 😂 😂 😂 😂 הוא כזה שרוט..! בקיצור התחרפןןן
אהה.. סבבה (:
בוחן בע"פ או בכתב שיעור הבא?
יואאאא איזה ילדדדד ש,ר,ו,טטטטטטטט!@
אני ב-ש-ו-ק :||
מסכנה סופי שהיא סבלה אותו :\\
חחחח בטח הפסדתי צחוקיייים XD
ועמית גם הלכה בסוף?
אני לא זוכרת מי זה ניב.....
מדהייים המשךךך
לידורייייייייייייייייי
מה קרה בובי?
דברי איתי באיסי ד=ח=ו=ף=!!!!!!!!!!!!!!!!
והכל יהיה בסדר בעז"ה...
-יסמיני:]-
QUOTE (_ליווש_ @ 18/01/2007) מתי המשךךךךךך?!!?!??!?!?!???!?!?!?!
אני מתה כבררר לדעת מה היא ראתההההה!!!
את ליאל?!!?!?
😛
ליוש אני מקווה להמשיך בקרוב ((:
QUOTE (smallgirl @ 18/01/2007) אני לא זוכרת מי זה ניב.....
מדהייים המשךךך
ניב זה הנער שהשלים בין לידור לדולב והגן על לידור מפני דור ואיתי :]
QUOTE (רוווותמיXD @ 18/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 18/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 18/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) תודה יפותיי..
אין לי כוח לכלום, אין מצב רוח,
היום היה מעצבן, ועוד האם פי שלי התנפץץ..
נראה לי יש עליי רוח רעה, תחשבו שאני מדברת שטויות אבל ככה אני מרגישה..
פשוט אין לי כבר כוחחח
לווווש [:
זה יעבור ויהיה בסדר מאמי..!@ יש ימים כאלה לכולנו..
לצערי :\\ את תיראי שעוד מעט את כבר תרגישי יותר טוב 😊
ואל תדאגי יש לך אחריות על האמפי אז יתקנו אותו (:
שיהיה לך סופשבועע =מדהיייים=
ואנ'לא רוצה שתהיי עצובה 😠
אני אתגעגע אלייך בובי;]
איך היה בערבית יפתי..?
אוהבת אותך מושלמת =][=
שיהיה כבר טוב..
ובקשר לאם פי יש אחריות אם משהו לא עובד לא אם משהו מתנפץ =/
בערבית? בתחילת השיעור כולם ביקשו ממנה שתששחרר והיא כמבן לא הסכימה. אז אמרתי לה שנצא לשבת בחוץ על הדשא ונלמד מתחת לשמש ולפי הנוף שבחצר נלמד את הצבעים. היא חשבה שהתחרפנתי. גיא בכלל התחרפן במשך כל השיעור.בקיצור שיעור מ-ע-צ-ב-ן
תודה על הכל (:
יאווו איזה סרט \: אז מה יהיה!?
קרעת אותי עאלק שתצאו ללמוד ת'צבעים בחוץ..חחחח שרוטה!@
והיא בחנה על הצבעים? נתנה שיעורים?
אני כבר מתארת לעצמי את גיא מתחרפן! לא נראה טוב |:
אממ נראה, נתקשר לחנות ונשאל אם אפשר בכלל להחליף..
היא בחנה טיפה בעל פה אבל היא החליטה לעשות בוחן עליהם בשבוע הבא =// ואני אתן לך את השיעורים עוד מעט..
בקשר לגיא? גיא הכין שתי בובות מנייר מנופחות לאחת הוא קרא נסלי ולשנייה קוקי. הוא התחיל להעיף אותן עליי ולדבר איתן ואני עינת, סבינה וכל מי שישב מסביב רק צחקנו. אחר כך סופי לקחה לו את נסלי כי היא התעצבנה. בסוף השיעור הוא הלך אליה לבקש ממנה אותה והיא התחילה לצעוק עליו. בקיצור היה מצחיק =] התחלנו ללכת בבית הספר. סבינה לקחה את קוקי ודרחה עליה, גיא דפק את הצרחה של החיים שלו 😂 😂 😂 😂 הוא כזה שרוט..! בקיצור התחרפןןן
אהה.. סבבה (:
בוחן בע"פ או בכתב שיעור הבא?
יואאאא איזה ילדדדד ש,ר,ו,טטטטטטטט!@
אני ב-ש-ו-ק :||
מסכנה סופי שהיא סבלה אותו :\\
חחחח בטח הפסדתי צחוקיייים XD
ועמית גם הלכה בסוף?
בוחן בכתב ביום חמישי.
אחד השרוטים 😁
באמת מסכנה =/
וכן עמית הלכה, השארתן אותי לבד להתפגר 😢
לידורוששששששששש
לידוריייייייי
דור דור
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךך 😮 😕 😮
אוקי הבלגתי על זה שאני חולה ולא התקשרת
הבלגתי על זה שרק דיברנו בפורום ולא באיסי
הבלגתי על זה ש.. ***** [נגיד שכתוב שמה משהו שכאילו הבלגתי עליו]
אבל להבליג שלא שמת עוד פרק?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!
😮 😮 😮 😮
זה..
זהההההההההההההה
כבר מוגזם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
חחחח
איך הגזמתי פהה..
אבל אני רוצה עוד פרקקקקקקקק..
אם לא אני יהיה יותר חולה מחולה
יותר עצובה מעצובה
יותר רחלוש מרחלושש
חחח
הקיצר
עוד פרק עכשיו!! או שאני פותחת עצומה חדשה!!!
ו- 2 כבר בעלות מועדון שמה [אהמ..רותם ומירב..אהמ]
מואאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שלייי
רחלוש =]]
[ומה שכתבתי למעלה זה בצחוקקק כן.. זה סתאםם שלא תחשבי..]
QUOTE (loisana11 @ 18/01/2007) לידורוששששששששש
לידוריייייייי
דור דור
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךך 😮 😕 😮
אוקי הבלגתי על זה שאני חולה ולא התקשרת
הבלגתי על זה שרק דיברנו בפורום ולא באיסי
הבלגתי על זה ש.. ***** [נגיד שכתוב שמה משהו שכאילו הבלגתי עליו]
אבל להבליג שלא שמת עוד פרק?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!
😮 😮 😮 😮
זה..
זהההההההההההההה
כבר מוגזם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
חחחח
איך הגזמתי פהה..
אבל אני רוצה עוד פרקקקקקקקק..
אם לא אני יהיה יותר חולה מחולה
יותר עצובה מעצובה
יותר רחלוש מרחלושש
חחח
הקיצר
עוד פרק עכשיו!! או שאני פותחת עצומה חדשה!!!
ו- 2 כבר בעלות מועדון שמה [אהמ..רותם ומירב..אהמ]
מואאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שלייי
רחלוש =]]
[ומה שכתבתי למעלה זה בצחוקקק כן.. זה סתאםם שלא תחשבי..]
איזו מגעילה אני 😢
יורדות לי פה דמעות =/
הלו המשך לידורי זה לא הולך ככההה...
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
באמת זה לא הולך ככה..!!
אני דורשת המשך..!!
מיד..!!!
טוב אני עושה כרגע סדנה לגמילה מסימני קריאה.. תודה =]
עוד 40 דקות פלוס מינוס יהיה המשך (:
ראיתי שמבטה השתנה בשנייה אחת,היא נראתה מאוכזבת. לא הבנתי למה. התבוננתי אחורנית וראיתי..
~ * ~ 38 ~ * ~
המשך =>>
ראיתי את ניב מתנשק עם נערה שלא הכרתי. היא הייתה יפה ואף מאוד אי אפשר להגיד שלא אך ראיתי שהיא עושה זאת אך ורק כדי לעצבן את לידור, ולא כי היא אוהבת את ניב בכל ליבה ורוצה להיות איתו. היא נראתה לי צבועה ולפי מבטה של לידור הבנתי שהיא אחת כזו. הייתי חייב לשנות ללידור את מצב הרוח שישתנה בבת אחת, ביומולדת רק שמחים אין מצב לעצב.
אני: "לידורי, אני לא יודע מה הקשר שלך אליה ומי היא. כל מה שאני יודע שאף אחד לא שווה את זה שבגללו תהיי עצובה ביום הולדתך, ביום כל כך שמח. "
לידור: "תאמין לי אני לא יודעת בכלל מה אני עושה בעולם הזה." אמרה במבט מאוכזב.
אני: "דור דור את שומעת את עצמך? מה זה השטויות האלה? היום שבו נולדת הוא היום שבו החליט הקדוש ברוך הוא שהעולם לא יכול להתקיים בלעדייך. אוקיי? תפנימי את המשפט הזה ומיד. אני לא רוצה לשמוע אותך מדברת כך שוב. במיוחד שהכרתי אותך לפני מספר רגעים ואני לא הולך לעזוב אותך." חיוך בצבץ בפניה וחיוכה התפשט בהדרגה. הבנתי שהיא קלטה סוף סוף שאף אחד לא שווה את עצבותה והתייחסותה.
לידור: "תודה יקירי, אתה שונה מכולם.אתה באמת יקר לי."
אני: "אחיך מה את רוצה." אמרתי בגאווה.
לידור: "האח הכי חתיך בארץ." אמרה עדיין בחיוך רחב שהעיד על שינוי מצב רוחה.
אני: "את מדברת עליי? הסתכלת על עצמך בזמן האחרון?" אמרתי. אכן יופייה היה מדהים, מיוחד, אחר.
לידור: "אתה יכול להקפיץ אותי הביתה?" שאלה בפתאומיות.
אני: "מה את שואלת בכלל? ברור שאני יכול. אפילו אעשה זאת ברצון." עניתי לה.
לידור: "תודה, פשוט אין לי כוח ללכת."
אני: "חח עצלנית."
לידור: "נולדתי ביום שבת מותר לי." אמרה לי והוציאה לי לשון.
אני: "מה הקשר?" שאלתי בתהייה כאשר לא הבנתי את הקשר לבין יום היוולדה לבין יום שבת.
לידור: "יום שבת הוא יום מנוחה. ואני נולדתי ביום מנוחה ולכן אני עצלנית הבנת?"
אני: "חח כן אז מותר לך להיות עצלנית לא כמוני." אמרתי כאשר הבנתי את ההקשר בין הדברים.
לידור: "לי ולרחלוש מותר." אמרה בגאווה. הבנתי שרחלי זו חברה שלה.
(רחלי זו חברה של לידור שהיא הכירה אצל מיטל ועמית, היא דלוקה גם על דולב ).
אני: "יאללה נזוז?"
לידור: "אני אפרד ממעיין ונסע אוקיי?"
אני: "אם את אומרת מי אני שאשבור לך את המילה?"
לידור: "חח חמוד, שתי דקות אני פה."
אני: "אוקיי."
היא הלכה לכיוונו של מעיין ידיד שלה, התבוננתי בה מתקרבת אליהם. ניב והילדה שעמה הוא התנשק חדלו והחלו לשוחח איתה. לפתע ראיתי את ליאל מתקרבת לכיווני. לא רציתי אותה לצידי, לא רציתי אותה לידי, פשוט לא יכולתי להתבונן בה בגלל צביעותה העזה והמתגברת.
ליאל: "יקירי." היא אמרה ב"שמחה" ובאה לחבק אותי אך אני נרתעתי, נגעלתי ממנה, נגעלתי ממגעה, נגעלתי מאופייה.
אני: "תתרחקי ממני, לא רוצה לראות אותך בחיים שלי ברור? גיליתי את אופייך האמיתי. לא מבין איך הייתי איתך במשך שלושת השבועות האלה. פשוט לא מבין."
ליאל: "זה לא מה שאתה חושב." היא ניסתה להמשיך לשוחח עמי, לנסות להסביר את הצד שלה אך אני לא נתתי לה. פשוט לא, התחלתי ללכת בעודה ממשיכה לנסות לדבר ולהסביר לי. המשכתי ללכת אוטם את אוזניי, הולך מן השטן אל המלאך. מן הגיהנום אל האושר. לידור עדיין שוחחה עם מעיין וכשהיא ראתה אותי היא נפרדה ממנו ונתנה לו נשיקה וחיבוק ורצה לעברי. ראיתי שהנערה שהייתה עם ניב מתבוננת בה בקנאה, אכולת קנאה. קשה לה לראותה מאושרת. לידור לא התייחסה והתחלנו ללכת לעבר רכבי. כאשר הגענו אליו, נכנסנו. התנעתי את הרכב, הדלקתי מוזיקה וחגרנו שנינו את חגורות הבטיחות.
אני: "תגידי מה הקשר בינך לבין הנערה שהתנשקה עם ניב?" שאלתי כאשר לא הבנתי מדוע היא התרגשה כל כך כשראתה אותם מתנשקים.
לידור: "לא יודעת מה יש לה ממני, היא תעשה הכל כדי להעציב אותי. כל בן שאני מתחברת איתו היא ישר רצה אליו, רוצה שאני אקנא. היא יפה אך ההפך האופי שלה הוא ההפך הגמור. האי ליברלית מדי לטעמי, נותנת לבנים בקצב של החלפת גרביים. אם טוב לה ככה? שיהיה לה בכיף. אני לא אגיד לה איך לחיות." הבנתי כבר בים שהיא מקנאה בלידור, הבנתי כבר בים שהיא אכן מי שהיא.
לידור: "תסע לרחוב החרמון 38/2 טוב?"
אני: "איו בעיה."
לידור: " מה תכלית שאלתך מקודם?" שאלה כאשר לא הבינה מדוע פתחתי את הנושא הזה.
אני: " דור דור את צריכה להבין דבר אחד. הבנים בגיל שלך עדיין קטנים. אולי חלק מהם הבינו כבר אבל הרוב פשוט תינוקות. הם אוהבים שבנות נותנות להם ואלו שנותנות? ישלמו על כך ביוקר עוד שנתיים ובכלל . תאמיני לי הן לא מבינות איזו טעות גדולה הן עושות פשוט הורסות לעצמן את החיים. עוד שנה, שנתיים ככה לבנים יימאס מהשרמוטות האלה והם יחפשו בחורה טובה. בחורה אמיתית, בחורה שיש לה שם טוב.אף אחד לא ירצה להתקרב אל הבחורות האלה, הן ירצו בחורה טובה, בחורה מבית טוב לא בחורה שיש לה שם רע, הם לא בחורה שיש לה שם של נותנת. הם ירצו בחורה שתאהב אותם מכל הלב, בחורה שיוכלו להחזיר לה אהבה " היא הביטה בנוף היפיפה שנגלה לנגד עינינו ולא הוציאה הגה מפיה. היא הבינה את דבריי בנושא. מהרגע הראשון שהתבוננתי בה הבנתי שהיא שונה. פשוט אחרת.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
הלכתי לכיוונו של מעיין כדי להיפרד ממנו לשלום. ראיתי שיקיר מתבונן בי. התקרבתי אליהם וניב ושני חדלו להתנשק והתבוננו בי.
מעיין: "לידורי שלי." אמר בחיוך וחיבק אותי.
אני: "מעיינוש אני הולכת, יקיר מקפיץ אותי הביתה באתי להיפרד ממך."
ניב: "רק ממנו?" לא התייחסתי לשאלתו וחיכיתי למענה של מעיין.
התבוננתי ביקיר וראיתי שהוא מדבר ליאל, הבנתי שהיא מנסה להסביר את עצמה, הבנתי שהיא לא האמינה שהוא גילה את האמת. הפנתי את מבטי בחזרה אל מעיין. הוא חיבק אותי ולאחר מכן הביא לי את מספר הפלאפון שלו והאיי סי וכך גם אני. ראיתי את יקיר מתקרב אליי בעוד ליאל מנסה להסביר אך לשווא. נתתי למעיין נשיקה וחיבוק ורצתי לכיוונו של יקיר, מתעלמת מניב ושני.התחלנו ללכת לעברו של רכבו של יקיר. כאשר הגענו אליו, נכנסנו אליו, הוא התניע את הרכב, הדליק את המוזיקה וחגרנו שנינו את חגורות הבטיחות.
יקיר: "תגידי מה הקשר בינך לבין הנערה שהתנשקה עם ניב?" שאל כאשר לא הבין מדוע ייחסתי חשיבות כה רבה לנשיקה בין שני לבין ניב.
אני: "לא יודעת מה יש לה ממני, היא תעשה הכל כדי להעציב אותי. כל בן שאני מתחברת איתו היא ישר רצה אליו, רוצה שאני אקנא. היא יפה אך ההפך האופי שלה הוא ההפך הגמור. היא ליברלית מדי לטעמי, נותנת לבנים בקצב של החלפת גרביים. אם טוב לה ככה? שיהיה לה בכיף. אני לא אגיד לה איך לחיות." ניסיתי להסביר לו את יחסה של שני אליי, את הקשר בינינו, את מחשבותיי עליה.
אני: "תסע לרחוב החרמון 38/2 טוב?"
יקיר: "איו בעיה."
אני: " מה תכלית שאלתך מקודם?" שאלתי כאשר לא הבנתי מדוע הוא פתח את הנושא הזה.
יקיר: " דור דור את צריכה להבין דבר אחד. הבנים בגיל שלך עדיין קטנים. אולי חלק מהם הבינו כבר אבל הרוב פשוט תינוקות. הם אוהבים שבנות נותנות להם ואלו שנותנות? ישלמו על כך ביוקר עוד שנתיים ובכלל . תאמיני לי הן לא מבינות איזו טעות גדולה הן עושות פשוט הורסות לעצמן את החיים. עוד שנה, שנתיים ככה לבנים יימאס מהשרמוטות האלה והם יחפשו בחורה טובה. בחורה אמיתית, בחורה שיש לה שם טוב.אף אחד לא ירצה להתקרב אל הבחורות האלה, הן ירצו בחורה טובה, בחורה מבית טוב לא בחורה שיש לה שם רע, הם לא בחורה שיש לה שם של נותנת. הם ירצו בחורה שתאהב אותם מכל הלב, בחורה שיוכלו להחזיר לה אהבה " הבטתי בנוף היפיפה שנגלה לנגד עינינו ולא הוצאתי הגה מפיה. הבנתי שמצאתי נשמה טהורה, נשמה שלא תעזוב אותי. נותנת למילותיו של יקיר לחדור אל ליבי, מביטה אל האופק, מחכה ומצפה שהשחר יפציע כבר בליבי.
ערב קסום 😛
יאו מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
איןן מושלם!!!
רגע..שכחתי מי זה ניב חחחח..
המשךך 😛
דורדור יפה שליייייייייי..
אין לי מילים להסביר לך כמה שהסיפור הזה יפהה..
אני מכורה ליספור הזה...
ממש ככה=]
תעשי המשךךךךךךךךךךך
מ=ה=ר=!!!!!!!!!
אוהבת המווון..
-יסמיני:]-