QUOTE (lidorushit @ 17/01/2007) QUOTE (-יסווו- @ 17/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 17/01/2007) QUOTE (-יסווו- @ 17/01/2007) דור דור...
איזה מ=ד=ה=י=ם=!!!!!!!!!!
תעשי המשךךךךךךךךךך
מ=י=ד=!!!!!!!!!!
-יסמיני:]-
יסמיני תודה יפתי ((:
דברי איתי, נטשת =/
אני נוטשת אהה=\\
את בכלל לא מתחברת לאיסי 😢
דברי איתי יפה שליי...
התגעגעתי....
-יסמיני:]-
😢
מחר מבטיחה ((:
ישישישישישישישישישישי=]
המדהימה שלי מתחברת מחר...
ר=ק בשבילי...
תקנאוו 😛
אוהבת אותך הכיכיכיכי שבעולם..
-יסמיני:]-
אני דורשת המשךךךך
ומיד !!
מה אני יעשה שהסיפור שלך מדהים אותי ?..אה
אן על הסיפור שלך לא מהעולם הזה ...
חיייייייייייייים שלי זה מדהים הבתבתבתב זונה הזאת אמן תמות
המשך
תודה יפותיי..
אין לי כוח לכלום, אין מצב רוח,
היום היה מעצבן, ועוד האם פי שלי התנפץץ..
נראה לי יש עליי רוח רעה, תחשבו שאני מדברת שטויות אבל ככה אני מרגישה..
פשוט אין לי כבר כוחחח
מאמי אני מבינה יש הרבה לצערי ימים כאלה/;
מקווה שרק ישתפר
לא נורא מאמי.. היום הזה יעבור ויגיע מחר... סופ"ש.. קצת שקט.. מה יותר טוב מזה..? 😊
QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) תודה יפותיי..
אין לי כוח לכלום, אין מצב רוח,
היום היה מעצבן, ועוד האם פי שלי התנפץץ..
נראה לי יש עליי רוח רעה, תחשבו שאני מדברת שטויות אבל ככה אני מרגישה..
פשוט אין לי כבר כוחחח
לווווש [:
זה יעבור ויהיה בסדר מאמי..!@ יש ימים כאלה לכולנו..
לצערי :\\ את תיראי שעוד מעט את כבר תרגישי יותר טוב 😊
ואל תדאגי יש לך אחריות על האמפי אז יתקנו אותו (:
שיהיה לך סופשבועע =מדהיייים=
ואנ'לא רוצה שתהיי עצובה 😠
אני אתגעגע אלייך בובי;]
איך היה בערבית יפתי..?
אוהבת אותך מושלמת =][=
QUOTE (chen-daskal @ 18/01/2007) מאמי אני מבינה יש הרבה לצערי ימים כאלה/;
מקווה שרק ישתפר
גם אני=/
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 18/01/2007) לא נורא מאמי.. היום הזה יעבור ויגיע מחר... סופ"ש.. קצת שקט.. מה יותר טוב מזה..? 😊
(:
לא להיות עצובה :\
לכולם יש ימים כאלו ,
אבל תזכרי שמחר יום חדש ,
והוא יהיה הרבה יותר טוב - מילה שלי !
ותמיד תחייכי [:
QUOTE (רוווותמיXD @ 18/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) תודה יפותיי..
אין לי כוח לכלום, אין מצב רוח,
היום היה מעצבן, ועוד האם פי שלי התנפץץ..
נראה לי יש עליי רוח רעה, תחשבו שאני מדברת שטויות אבל ככה אני מרגישה..
פשוט אין לי כבר כוחחח
לווווש [:
זה יעבור ויהיה בסדר מאמי..!@ יש ימים כאלה לכולנו..
לצערי :\\ את תיראי שעוד מעט את כבר תרגישי יותר טוב 😊
ואל תדאגי יש לך אחריות על האמפי אז יתקנו אותו (:
שיהיה לך סופשבועע =מדהיייים=
ואנ'לא רוצה שתהיי עצובה 😠
אני אתגעגע אלייך בובי;]
איך היה בערבית יפתי..?
אוהבת אותך מושלמת =][=
שיהיה כבר טוב..
ובקשר לאם פי יש אחריות אם משהו לא עובד לא אם משהו מתנפץ =/
בערבית? בתחילת השיעור כולם ביקשו ממנה שתששחרר והיא כמבן לא הסכימה. אז אמרתי לה שנצא לשבת בחוץ על הדשא ונלמד מתחת לשמש ולפי הנוף שבחצר נלמד את הצבעים. היא חשבה שהתחרפנתי. גיא בכלל התחרפן במשך כל השיעור.בקיצור שיעור מ-ע-צ-ב-ן
תודה על הכל (:
QUOTE (sapiri2006 @ 18/01/2007) לא להיות עצובה :\
לכולם יש ימים כאלו ,
אבל תזכרי שמחר יום חדש ,
והוא יהיה הרבה יותר טוב - מילה שלי !
ותמיד תחייכי [:
מקוווה.
תודה (:
QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 18/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) תודה יפותיי..
אין לי כוח לכלום, אין מצב רוח,
היום היה מעצבן, ועוד האם פי שלי התנפץץ..
נראה לי יש עליי רוח רעה, תחשבו שאני מדברת שטויות אבל ככה אני מרגישה..
פשוט אין לי כבר כוחחח
לווווש [:
זה יעבור ויהיה בסדר מאמי..!@ יש ימים כאלה לכולנו..
לצערי :\\ את תיראי שעוד מעט את כבר תרגישי יותר טוב 😊
ואל תדאגי יש לך אחריות על האמפי אז יתקנו אותו (:
שיהיה לך סופשבועע =מדהיייים=
ואנ'לא רוצה שתהיי עצובה 😠
אני אתגעגע אלייך בובי;]
איך היה בערבית יפתי..?
אוהבת אותך מושלמת =][=
שיהיה כבר טוב..
ובקשר לאם פי יש אחריות אם משהו לא עובד לא אם משהו מתנפץ =/
בערבית? בתחילת השיעור כולם ביקשו ממנה שתששחרר והיא כמבן לא הסכימה. אז אמרתי לה שנצא לשבת בחוץ על הדשא ונלמד מתחת לשמש ולפי הנוף שבחצר נלמד את הצבעים. היא חשבה שהתחרפנתי. גיא בכלל התחרפן במשך כל השיעור.בקיצור שיעור מ-ע-צ-ב-ן
תודה על הכל (:
יאווו איזה סרט \: אז מה יהיה!?
קרעת אותי עאלק שתצאו ללמוד ת'צבעים בחוץ..חחחח שרוטה!@
והיא בחנה על הצבעים? נתנה שיעורים?
אני כבר מתארת לעצמי את גיא מתחרפן! לא נראה טוב |:
QUOTE (רוווותמיXD @ 18/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 18/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 18/01/2007) תודה יפותיי..
אין לי כוח לכלום, אין מצב רוח,
היום היה מעצבן, ועוד האם פי שלי התנפץץ..
נראה לי יש עליי רוח רעה, תחשבו שאני מדברת שטויות אבל ככה אני מרגישה..
פשוט אין לי כבר כוחחח
לווווש [:
זה יעבור ויהיה בסדר מאמי..!@ יש ימים כאלה לכולנו..
לצערי :\\ את תיראי שעוד מעט את כבר תרגישי יותר טוב 😊
ואל תדאגי יש לך אחריות על האמפי אז יתקנו אותו (:
שיהיה לך סופשבועע =מדהיייים=
ואנ'לא רוצה שתהיי עצובה 😠
אני אתגעגע אלייך בובי;]
איך היה בערבית יפתי..?
אוהבת אותך מושלמת =][=
שיהיה כבר טוב..
ובקשר לאם פי יש אחריות אם משהו לא עובד לא אם משהו מתנפץ =/
בערבית? בתחילת השיעור כולם ביקשו ממנה שתששחרר והיא כמבן לא הסכימה. אז אמרתי לה שנצא לשבת בחוץ על הדשא ונלמד מתחת לשמש ולפי הנוף שבחצר נלמד את הצבעים. היא חשבה שהתחרפנתי. גיא בכלל התחרפן במשך כל השיעור.בקיצור שיעור מ-ע-צ-ב-ן
תודה על הכל (:
יאווו איזה סרט \: אז מה יהיה!?
קרעת אותי עאלק שתצאו ללמוד ת'צבעים בחוץ..חחחח שרוטה!@
והיא בחנה על הצבעים? נתנה שיעורים?
אני כבר מתארת לעצמי את גיא מתחרפן! לא נראה טוב |:
אממ נראה, נתקשר לחנות ונשאל אם אפשר בכלל להחליף..
היא בחנה טיפה בעל פה אבל היא החליטה לעשות בוחן עליהם בשבוע הבא =// ואני אתן לך את השיעורים עוד מעט..
בקשר לגיא? גיא הכין שתי בובות מנייר מנופחות לאחת הוא קרא נסלי ולשנייה קוקי. הוא התחיל להעיף אותן עליי ולדבר איתן ואני עינת, סבינה וכל מי שישב מסביב רק צחקנו. אחר כך סופי לקחה לו את נסלי כי היא התעצבנה. בסוף השיעור הוא הלך אליה לבקש ממנה אותה והיא התחילה לצעוק עליו. בקיצור היה מצחיק =] התחלנו ללכת בבית הספר. סבינה לקחה את קוקי ודרחה עליה, גיא דפק את הצרחה של החיים שלו 😂 😂 😂 😂 הוא כזה שרוט..! בקיצור התחרפןןן