QUOTE (lidorushit @ 16/01/2007) עשר דקות המשך 😊
יששששששששששששששששששש 😛
לפתע בלי שום התרעה ראיתי אותם מתקרבים, לא האמנתי למראה עיניי. הייתי פשוט בהלם 😮 מה היא עושה פה? ועוד איתו..
~ * ~ 37 ~ * ~
המשך =>>
ראיתי את ליאל עם ניב. עם ניב? מה היא עושה פה ועוד איתו? היה איתם עוד מישהו שהיה נראה לי בגיל שלה פלוס מינוס. סביר להניח שזה המאהב שהיא בגדה בו עם לירן. לא אני לא אתן לה להרוס את היום הזה, את היום המאושר, היום שכל כולו שלי. מי שהיה איתם מודה היה חתיך, הוא העמיד את הקוצים שלו בצורה מיוחדת והיו לא עיניים חומות בהירות, התלבש במותגים, פשוט דוגמן. אני לא בטוחה שהוא בכלל יודע שהוא היה מאהב כל הזמן הזה, שהוא מכיר את האופי האמיתי של ליאל, שהוא לא חושב שהיא מלאך כפי שאני ולירן חשבנו כפי שכולם חושבים. אך היא בדיוק ההפך הגמור. הם התקרבו לעברנו זה מה שחסר באמת שאני לא יתעלה על עצמי ושהיא תנסה להרוס את היום המיוחד הזה. מה תכלית מעשיה? מה היא בכוח רוצה לעצבן ולהתפאר במאהב שלה? פשוט צבועה.
התרוממתי מן ישיבתי על החול והתקדמתי גם אני לעברם. ניב רץ אליי בחיוך וחיבק אותי חזק.
ניב: "לידורי שלי מזל טוב." אמר בחיוך.
אני: "תודה ניבוש." אמרתי בחיוך גם כן. "מה אתה עושה פה א=י=ת=ה=?" המשכתי את משפטי והדגשתי אות ואות.
ניב: "היא בת דודה שלי." הייתי בהלם, לא האמנתי שהוא בן דוד שלה ושל דור גם כן. הוא רב עם דור רק בשביל להגן עליי, כל כך חמוד, רב איתו בשבילי, כדי שאני לא אהיה עצובה, כדי שאני לא ארגיש אשמה.
אני: "רבת עם בן דוד שלך בגללי?" שאלתי כאשר עדיין לא עיכלתי את קשר הדם ביניהם, הקשר בינו לבין דור וליאל. מקווה שהוא לא יאכזב כמו שהם איכזבו, מקווה שזה לא עובר במשפחה.
ניב: "הוא לא היה איתך הוגן." אמר בהחלטיות.
אני: "אתה היום משלים איתו, אני לא יכולה לשאת את המחשבה שרבת איתו בגללי ברור?" אמרתי כאשר הרגשתי אשמה בניתוק הקשר ביניהם.
ניב: "נראה" אמר בחוסר ברירה.
אני: "בשבילי, מתנת יום הולדתי." אמרתי בחיוך רחב.
ניב: "קניתי לך כבר מתנה אבל בשבילך הכל."
אני: "תודה ניבוש." אמרתי לאחר שהוא הסכים לבצע את בקשתי ולהשלים עם דור.
לפתע החתיך שהיה איתם בא לידינו ונעמד לצידנו. הוא היה לבד בלי ליאל, ליאל ישבה בקיוסק הקרוב והתבוננה בנו. שררה שתיקה עד שהוא התחיל לדבר.
הוא: "אז אתה תכיר לי את הידידה שלך או שתמשיך לשתוק?" שאל בחיוך.
ניב: "לידורי תכירי זה יקיר, יקיר תכיר זו לידור."
יקיר: "היי אני חבר של ליאל." הציג את עצמו בפניי.
אני: "אז אתה הוא המאהב של ליאל שבגד יחד איתה באחי בזמן שההורים שלי נפטרו?" שאלתי בתקיפות רבה, רציתי לדעת אם זה הוא ואם הוא יודע ומודע על מעשיו.
יקיר: "על מה את מדברת?" שאל כאשר לא הבין על מה אני מדברת.
אני: "כמה זמן אתם ביחד?" שאלתי.
יקיר: "שלושה שבועות." ענה בלי לחשוב פעמיים.
אני: "סבבה, לפני שלושה שבועות ההורים שלי נפטרו. באותה תקופה אחי לירן זכרונו לברכה היה חבר של ליאל והיא בגדה בו עם מישהו. המישהו הזה הוא כנראה אתה. " אמרתי לו ובכך ניפצתי את תדמיתה של המצטיירת אצלו.
יקיר: "א..ני ל..א י...ד..ע..תי ע.ל כ..ך" אמר לי בגמגום רב. הבנתי שהיא אכן הצליחה לשקר לו, לאשלות עוד מישהו בשקריה.
אני: "אני מצטערת." אמרתי ובאמת הצטערתי בשבילו. מה הוא אשם בכל שהוא חשב שהיא מלאך? הוא נפל ברשתה כמו לירן.
יקיר: "אין לך על מה אני מצטער. היכן הוא עכשיו?" שאל.
אני: "בגן עדן." הוא הסתכל עליי במבט תוהה ולא הבין את דבריי אז המשכתי לדבר. "הוא נרצח לפני שבועיים." אמרתי וראיתי את הבעת העצב מתפשטת על פניו.
יקיר: " וואי כמה עברת."
אני: "זה עוד כלום." אמרתי.
לפתע נזכרתי שהשארתי את מעיין לבד לשבת על החול, הפניתי את מבטי אחורה וראיתי אותו יושב לצידו של ניב. הוא נופף לי עם ידו ונופפתי לו בחזרה מלווה בחיוך רחב.
יקיר: "בת כמה את?"
אני: "היום בת שש עשרה." עניתי בחיוך.
יקיר: "מזל טוב חמודה."
אני: "חח תודה יקירי."
יקיר: "יש לי הרגשה שנסתדר היטב ונהיה כמו אחים." אמר לי לפתע לאחר חשיבה ממושכת מצידו.
אני: "הלוואי." השבתי לו בחיוך מקווה שבאמת נסתדר היטב, מקווה שמישהו ינסה לרפות במעט את העצב הטמון בתוכי.
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
ראיתי את ניב רץ לידידה שלו ומחבק אותה. היא הייתה כל כך יפה. הרגשתי צביטה בלב, הרגשתי שיש משהו שהיא יודעת שהולך לשנות לי את החיים, הרגשתי כבר מרחוק שאנחנו נסתדר היטב. הרגשתי למרות שלא הכרתי.
אני: "ליאל תחכי לי בקיוסק אני כבר בא." אמרתי. לא רציתי שהיא תבוא איתי הרגשתי שהמשהו המסתורי קשור בה.
ליאל: "מה אתה צריך ממנה? סתם נערה צבועה אני מכירה אותה."
אני: "אני לא אשפוט אותה,אני לא מכיר אותה." אמרתי.
ליאל: "טוב אני מחכה לך, תשוב במהרה." אמרה בחוסר ברירה.
אני: "טוב." היא באה לנשק אותי אך הפניתי את מבטי הצידה אל הנערה והנשיקה יצאה על הלחי. היא הסתכלה עליי במבט מזלזל והחלה לצעוד לעבר הקיוסק.
נעמדתי לצד ניב וידידתו. ראיתי שהנערה מביטה בליאל וליאל גם כן. היא הפנתה את מבטה אליי בחזרה. שררה שתיקה עד שהחלטתי לפצות את פי.
אני: "אז אתה תכיר לי את הידידה שלך או שתמשיך לשתוק?" שאלתי בחיוך.
ניב: "לידורי תכירי זה יקיר, יקיר תכיר זו לידור."
אני: "היי אני חבר של ליאל." הצגתי את עצמי בפנייה.
לידור: "אז אתה הוא המאהב של ליאל שבגד יחד איתה באחי בזמן שההורים שלי נפטרו?" לא הבנתי מה היא רוצה מהחיים שלי.
אני: "על מה את מדברת?" שאלתי כאשר לא הבנתי על מה היא מדברת.
לידור: "כמה זמן אתם ביחד?" שאלה. לא הבנתי לאן היא חותרת.
אני: "שלושה שבועות." עניתי בלי לחשוב פעמיים.
לידור: "סבבה, לפני שלושה שבועות ההורים שלי נפטרו. באותה תקופה אחי לירן זכרונו לברכה היה חבר של ליאל והיא בגדה בו עם מישהו. המישהו הזה הוא כנראה אתה. " הייתי בהלם של החיים שלי, ליאל הצטיירה בפני כדמותה של מלאך. לא האמנתי שהיא עשתה מעשה כזה, מעשה שהייתי שותף בו ללא ידיעתי.
אני: "א..ני ל..א י...ד..ע..תי ע.ל כ..ך" אמרתי בגמגום רב.
לידור: "אני מצטערת." אמרה מכל הלב.
יקיר: "אין לך על מה אני מצטער. היכן הוא עכשיו?" שאלתי כאשר לא הבנתי לאן אחיה נעלם.
לידור: "בגן עדן."הסתכלתי עלייה במבט תוהה ולא הבנתי את דברייה. גם הוא מת? היא המשיכה לדבר. "הוא נרצח לפני שבועיים." אמרה.
אני: " וואי כמה עברת." אמרתי כאשר לא קלטתי שהיא איבדה את הוריה ואחיה בהפרש של שבוע וחצי. נשארה לבד.
לידור: "זה עוד כלום." אמרה.
אני: "בת כמה את?"
לידור: "היום בת שש עשרה." ענתה בחיוך. חיוך שלא ירד מפניה. חיוך כל כך אמיתי.
אני: "מזל טוב חמודה."
לידור: "חח תודה יקירי."
אני: "יש לי הרגשה שנסתדר היטב ונהיה כמו אחים" אמרתי לאחר שהתבוננתי ביופייה ,התבוננתי במבטה אמיתי והכן. האחות שאף פעם לא הייתה לי.
אני: "הלוואי." השיבה בחיוך.
ראיתי שמבטה השתנה בשנייה אחת,היא נראתה מאוכזבת. לא הבנתי למה. התבוננתי אחורנית וראיתי..
הספקתי לכתוב המשך 😊
אוהבת מלא 😛
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
זה כזה מושלםםםםםםםםםםםםם!!
אני פשוט מתה על הסיפור הזהההההה!!
המשךךךךךךךך..
מהרררררר 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 16/01/2007) אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
זה כזה מושלםםםםםםםםםםםםם!!
אני פשוט מתה על הסיפור הזהההההה!!
המשךךךךךךךך..
מהרררררר 😛
תודה יפתי 😁
אוהבת מלא ((:
המשךךךךךך
ואיי אמן ליאל תמותתת 😠 😠 שונאת אותתה
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 16/01/2007) המשךךךךךך
ואיי אמן ליאל תמותתת 😠 😠 שונאת אותתה
חח מצחיקה 😂 😛
בנות אני עוד מעט נוסעת שיהיה לכן ערב מקסים :] %
אוהבת כ"כ ((:
מושלםםםםםםםםםםםםםם 😁
לידורי פרק מושלםםםםםםםםםםםם
השלמתי עכשיו 2 פרקים מדהימים!!
ואייי מתה עלייךך ועל הכתיבה שלךךךךךךך
מואאאאאאאאאאה
מתה עלייךךך 😛
רחלוש =]]
לושייי אהובתי 3>,
פרק מ=ה=מ=םםם בובייי..!@#
את פשוטטטט מ,ו,כ,ש,ר,ת!
תהני היוםםםם =))
וספרי איך היה;]
אוהבבבבת אותך אחות [[:
יאאא כמה שלמות בסיפור אחד כמה????....
איזה פרק מדהיםםםם! אהבתי =]
תמשיכי דחוףףף! 😛
אוף הליאל הזאת מעצבנת..
אומרת עליה שהיא צבועה.
יאללה שאני לי יחטיף לה שתי כפות
הסיפור שלךךך פשוט הורס משהו לפניםםםם
תמשיכי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
יאיייייייייי
איזה יאפה מאמי שלי
איזה כיף שהמשכת
חוהל על הסיפור שלך!!!!!
באמת סיפור נ-ד-י-ר
חוהל עלייך מאמי
*שרון*
לידוריייי את מסקרנת אותי כל פעם מחדש.. זה מדהים עד כמה...
הסיפור שלך פשוט מ=ד=ה=י=ם..!
מחכה להמשך שלך.. 😊
וואי , מדהים [:
את כבר יודעת כמה אני אוהבת את הכתיבה שלך ובכלל את הסיפור ,
אז אין צורך להזכיר את זה שוב P ;
אאה ו..שחכתי מי זה ניב P: