QUOTE (lidorushit @ 16/01/2007) טושי (((:
איזה כיף מתחילים בעשר 😛
כןןןן, איזה כייייייף ;D
טושטוש אוהבת הכי בעולם 😊
איזה כיף אני רואה את המושלמת שלי עוד 45 דקות ואתם לא תקנאווו 😛
דור דור יפה שלייי
מתי ההמשך שלנו!?!?!?!!?
-יסמיני:]-
QUOTE (lidorushit @ 16/01/2007)טושטוש אוהבת הכי בעולם 😊
איזה כיף אני רואה את המושלמת שלי עוד 45 דקות ואתם לא תקנאווו 😛
א ו ה ב ת א ו ת ך י פ ה ש ל י
3>>>>>>>>
אוייייייי קטנטונתתתתתתתתת זה פשוט מהמםםם
כל פעם את מפתיעה אותי מחדש
אוויי כבר הגעת לעמוד 61 כיף לךך
ואני רוצה עוד המשךךךךךךך
QUOTE (-יסווו- @ 16/01/2007) דור דור יפה שלייי
מתי ההמשך שלנו!?!?!?!!?
-יסמיני:]-
יסמיני לא בטוח שיהיה היום המשך =/
QUOTE (oshritsa @ 16/01/2007) אוייייייי קטנטונתתתתתתתתת זה פשוט מהמםםם
כל פעם את מפתיעה אותי מחדש
אוויי כבר הגעת לעמוד 61 כיף לךך
ואני רוצה עוד המשךךךךךךך
תודה אושריתי ((:
יפותיי רוב הסיכויים שלא יהיה היום המשך =//
יש לי אירוע עוד כמה שעות ואני צריכה עוד להספיק לעשות גבות (:
מצטערת 😢
אווווווווווף...
תשתדלי לכתוב המשך... 😊
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 16/01/2007) אווווווווווף...
תשתדלי לכתוב המשך... 😊
במיוחד בשבילך אני ישתדל ((:
בהצלחה בבגרות יפתי..!