QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) לווווש 3>,
מ\ק\ס\י\ם אהובתי :]
ממש יפה !@
לא הבנתי מה אמרת לי לפני 10 דק'..חח את מחוברת עכשיו לאייסי...? נדבר שם =)
ערב נפלאאא P:
אוהבת יפתי 😊
טווווושיי האחת והיחידה ((:
אמרתי של@@@@ כנראה יש חברה כי ראיתי אותו מתנשק עם מישהי..אוליי דמיינתי? 😕 בכל מקרה שיהיה לו בכיף :] אני עוד מעט יתחבר לאיי סי ויסביר לך אם לא הבנת..
אוהבת מ===ל===א=== 😛
תשבעיייייייייייי..!@
חחח וואי \\:
אבל בתכלס!? שיהיה לו בהצללללחה..
אוהבבבבבת אותך מושללללמת 😊
חח דוגרי חמוד ((: שיהיה לו בהצלחה, יש מצב גם שדמיינתי 😂
אמא שלי אמרה לי מקודם שהיא לא ישנה כל הלילה בגלל השיחה הזו 😁 שרוטה..יותר לא הולכת איתה חח
אוהבתתתתת המוןןןן
(:
חחח איזה פאדיחה,
היום הסתובבתי אליו אז הוא בדיוק הסתובב גםם אז מהרר סובבתי ת'ראש..חחח
חחח.. איזה מרצה מעצבנת =\\
😁
עזבי איתי בכלל היו לי פאדיחות איתו בגלל דניאל 😠 ,
ועם הנפילה של עמית בגלל מיכל בכלל כל בית הספר ראה נראה לי 😂
QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) לווווש 3>,
מ\ק\ס\י\ם אהובתי :]
ממש יפה !@
לא הבנתי מה אמרת לי לפני 10 דק'..חח את מחוברת עכשיו לאייסי...? נדבר שם =)
ערב נפלאאא P:
אוהבת יפתי 😊
טווווושיי האחת והיחידה ((:
אמרתי של@@@@ כנראה יש חברה כי ראיתי אותו מתנשק עם מישהי..אוליי דמיינתי? 😕 בכל מקרה שיהיה לו בכיף :] אני עוד מעט יתחבר לאיי סי ויסביר לך אם לא הבנת..
אוהבת מ===ל===א=== 😛
תשבעיייייייייייי..!@
חחח וואי \\:
אבל בתכלס!? שיהיה לו בהצללללחה..
אוהבבבבבת אותך מושללללמת 😊
חח דוגרי חמוד ((: שיהיה לו בהצלחה, יש מצב גם שדמיינתי 😂
אמא שלי אמרה לי מקודם שהיא לא ישנה כל הלילה בגלל השיחה הזו 😁 שרוטה..יותר לא הולכת איתה חח
אוהבתתתתת המוןןןן
(:
חחח איזה פאדיחה,
היום הסתובבתי אליו אז הוא בדיוק הסתובב גםם אז מהרר סובבתי ת'ראש..חחח
חחח.. איזה מרצה מעצבנת =\\
😁
עזבי איתי בכלל היו לי פאדיחות איתו בגלל דניאל 😠 ,
ועם הנפילה של עמית בגלל מיכל בכלל כל בית הספר ראה נראה לי 😂
חחחחח איך הואא דיגדג אותךךך :S
ויואאא איזה נפיללללללה... איזה קרועה המיכל הזאאאאת!@ 2 סטלניותתת!
QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) לווווש 3>,
מ\ק\ס\י\ם אהובתי :]
ממש יפה !@
לא הבנתי מה אמרת לי לפני 10 דק'..חח את מחוברת עכשיו לאייסי...? נדבר שם =)
ערב נפלאאא P:
אוהבת יפתי 😊
טווווושיי האחת והיחידה ((:
אמרתי של@@@@ כנראה יש חברה כי ראיתי אותו מתנשק עם מישהי..אוליי דמיינתי? 😕 בכל מקרה שיהיה לו בכיף :] אני עוד מעט יתחבר לאיי סי ויסביר לך אם לא הבנת..
אוהבת מ===ל===א=== 😛
תשבעיייייייייייי..!@
חחח וואי \\:
אבל בתכלס!? שיהיה לו בהצללללחה..
אוהבבבבבת אותך מושללללמת 😊
חח דוגרי חמוד ((: שיהיה לו בהצלחה, יש מצב גם שדמיינתי 😂
אמא שלי אמרה לי מקודם שהיא לא ישנה כל הלילה בגלל השיחה הזו 😁 שרוטה..יותר לא הולכת איתה חח
אוהבתתתתת המוןןןן
(:
חחח איזה פאדיחה,
היום הסתובבתי אליו אז הוא בדיוק הסתובב גםם אז מהרר סובבתי ת'ראש..חחח
חחח.. איזה מרצה מעצבנת =\\
😁
עזבי איתי בכלל היו לי פאדיחות איתו בגלל דניאל 😠 ,
ועם הנפילה של עמית בגלל מיכל בכלל כל בית הספר ראה נראה לי 😂
חחחחח איך הואא דיגדג אותךךך :S
ויואאא איזה נפיללללללה... איזה קרועה המיכל הזאאאאת!@ 2 סטלניותתת!
חכי חכי אני לא גמרתי איתו אני אחזיר לו מחר בעזרת השם 😉
איזה מדהים [:
אני כ"כ אוהבת ת'סיפור שלך !
את כותבת בצורה כ"כ בוגרת ויפה !
QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) לווווש 3>,
מ\ק\ס\י\ם אהובתי :]
ממש יפה !@
לא הבנתי מה אמרת לי לפני 10 דק'..חח את מחוברת עכשיו לאייסי...? נדבר שם =)
ערב נפלאאא P:
אוהבת יפתי 😊
טווווושיי האחת והיחידה ((:
אמרתי של@@@@ כנראה יש חברה כי ראיתי אותו מתנשק עם מישהי..אוליי דמיינתי? 😕 בכל מקרה שיהיה לו בכיף :] אני עוד מעט יתחבר לאיי סי ויסביר לך אם לא הבנת..
אוהבת מ===ל===א=== 😛
תשבעיייייייייייי..!@
חחח וואי \\:
אבל בתכלס!? שיהיה לו בהצללללחה..
אוהבבבבבת אותך מושללללמת 😊
חח דוגרי חמוד ((: שיהיה לו בהצלחה, יש מצב גם שדמיינתי 😂
אמא שלי אמרה לי מקודם שהיא לא ישנה כל הלילה בגלל השיחה הזו 😁 שרוטה..יותר לא הולכת איתה חח
אוהבתתתתת המוןןןן
(:
חחח איזה פאדיחה,
היום הסתובבתי אליו אז הוא בדיוק הסתובב גםם אז מהרר סובבתי ת'ראש..חחח
חחח.. איזה מרצה מעצבנת =\\
😁
עזבי איתי בכלל היו לי פאדיחות איתו בגלל דניאל 😠 ,
ועם הנפילה של עמית בגלל מיכל בכלל כל בית הספר ראה נראה לי 😂
חחחחח איך הואא דיגדג אותךךך :S
ויואאא איזה נפיללללללה... איזה קרועה המיכל הזאאאאת!@ 2 סטלניותתת!
חכי חכי אני לא גמרתי איתו אני אחזיר לו מחר בעזרת השם 😉
חחח..בהצלללללחה XD
QUOTE (sapiri2006 @ 15/01/2007) איזה מדהים [:
אני כ"כ אוהבת ת'סיפור שלך !
את כותבת בצורה כ"כ בוגרת ויפה !
תודה רבה ספירי ((:
את לא מבינה כמה החמאת לי, אני מסמיקה פה 😁
אוהבת אותך 3>
יאאא איזה פרק מווושלם!!!!!!! אני במתח!!!
תמשיכי דחוף!!! =] ...3> 😛
QUOTE (תוביתות @ 15/01/2007) יאאא איזה פרק מווושלם!!!!!!! אני במתח!!!
תמשיכי דחוף!!! =] ...3> 😛
תובלי תודה יפתי 😛
אהבתי חיים שלי;]
אווהבת אותך מלא
ווא וואה מוששלם :]
פשוטטט ליגגגה
תמשיכי מממיייייי
QUOTE (chen-daskal @ 15/01/2007) אהבתי חיים שלי;]
אווהבת אותך מלא
(((:
א~ו~ה~ב~ת
QUOTE (קורלוש_14 @ 15/01/2007) ווא וואה מוששלם :]
פשוטטט ליגגגה
תמשיכי מממיייייי
תודה קורלי 😁
טושי (((:
איזה כיף מתחילים בעשר 😛