פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צועקים על אהבה ((:

✍️ lidorushit 📅 12/12/2006 15:54 👁️ 41,072 צפיות 💬 1,912 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 59 מתוך 128
QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) עוד חצי שעה + -- המשך 😊
מחכה לזה..!!!
הוצפתי אהבה ופרפרי שמחה מילאו את ליבי, הרגשתי טוב עם עצמי, הרגשתי אופטימיות באויר, הרגשתי את משפחתי אשר בשמיים לצידי.

~ * ~ 36 ~ * ~

המשך=>>

רצתי לסלון ונתתי לסבא ולסבתא נשיקה ענקית על הלחי, הודיתי להם אין ספור פעמים. בכל חללי הבית היו מפוזרים מלא בלונים לא רק בחדרי, אי אפשר היה לנוע.
אני: "סבתא מי הביא את כל הבלונים?" שאלתי אותה כאשר לא הבנתי מאיפה בלונים אלה צצו.
סבתא: "חברים שלך היו פה בשבע וחצי והביאו את כל הבלונים שפזורים ברחבי הבית,הם אמרו בנוסף שהם יבואו אחרי חלוקת התעודות."
אני: "הם כל כך מתוקים." אמרתי בחיוך רחב ובאהבה רבה.
התיישבתי בפינת האוכל, סבתא אחזה בידה במגש גדול. היא הניחה אותו על השולחן. היה בו מטעמים מכל טוב וכוס שוקו :]אכלתי בתאבון רב.
אני: "סבתא תודה רבה ." אמרתי לאחר ששבעתי.
סבתא: "אין על מה ילדה שלי זהו יום הולדתך ומגיע לך שיפנקו אותך." אמרה.
לאחר מכן הלכתי לחדרי והתחלתי להתלבש. היה לי חשק ללכת להסתובב קצת, לנוע על פי תחושותיי, לנוע אחרי הרוח. לבשתי מכנס חום עד הברך, סטרפלס שחור ואת הנעלי בובה השחורות השטוחות שלי. הרטבתי את שיערי מעט ,פיזרתי אותו והנחתי עליו קשת חומה. הודעתי לסבתא שאני יוצאת לסיבוב ויצאתי לדרכי.
מצאתי את עצמי במקום שכל כך אהבתי, מקום שהרגשתי שייכת אליו,מצאתי את עצמי כרגיל בים . השעה הייתה שתים עשרה וחצי והוא היה הומה אדם. כל הילדים שמסיימים את בית הספר באים ישר לים. עוד סיבה שאהבתי כל כך את תאריך יום הולדתי, היו לי שני סיבות לחגוג. נשכבתי על החול החם ,שיערי התלכלך במעט אך זה לא שינה לי. עצמתי את עיניי ונתתי לשמש החמה והיוקדת לחמם אותי. לאחר כמה דקות קיבלתי מכה ברגל, הרגשתי שמישהו דרך עליי.

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

מצאתי את עצמי בים הומה האדם. לא סבלתי את העיר הזו מה לי ולה? למה היינו צריכים לעבור דירה? לא סבלתי את המעבר הזה, אך לא הייתה לי כל ברירה. לא הבנתי איך אני יסתדר בלי החברים הכל כך טובים שלי, החברים שכרגע עזבתי לטובת המקום המזוהם הזה. לא הבטתי לאן אני הולך פשוט הלכתי והלכתי בלי לראות, בלי להביט, בלי לשמוע, אילם וחירש, כועס על העולם. לפתע הרגשתי שאני דורך על מישהי, היא שכבה על החול ועצמה את עיניה. נראתה כל כך שלווה, בלי צרות בחיים כל כך רציתי להיות במקומה כרגע. היא פקחה את עיניה, ניערה את החול מעליה והביטה בי. הבטתי בחזרה היא לא הוציאה הגה מפיה רק הביטה וכך גם אני.
היא: "נעים להכיר לידור." היא אמרה בחיוך.
אני: "מעיין." אמרתי בלי כל חשק לענות לה.
היא: " הכל בסדר?"
אני: "אפשר לחשוב שאני מעניין אותך. נראית כל כך שלווה, כל כך רגועה בלי צרות בחיים. אם את כל כך רוצה לדעת עברתי דירה, עברתי חיים בגלל זה הכל פשוט לא טוב. עברתי לעיר המזוהמת הזו,נטול חברים,נטול תקווה." היא הביטה בי נראתה מאוכזבת טיפה והחלה לדבר.
לידור: "אתה יודע מה? הלוואי שאלו היו הצרות שלי. רוצה לשמוע איך נראות צרות אמיתיות? לפני כחודש ההורים שלי נפטרו כתוצאה מתאונת דרכים. נשארתי בודדה עם אחי בחיים, יתומה. לאחר כשבוע וחצי אחי נרצח, עד עכשיו לא יודעים מי הרוצח. עברתי לגור במעון שכולם צבועים בו,ניסיתי להתאבד ולאחר מכן עברתי לגור אצל סבי וסבתי .בנוסף לכך גיליתי שאני אנמית במצב חמור ואני צריכה לעבור עירוי דם. אז אל תגיד לי שאין לי צרות בחיים. תלמד להעריך את מה שיש לך זה לא סוף העולם לעבור דירה." הייתי בהלם ממלותיה שיצאו מפיה, חשבתי שהמעבר הוא סוף העולם, חשבתי אך טעיתי. היא עברה כל כך הרבה בשלושת השבועות האחרונים ואני כולה עובר דירה ומאוכזב במעט.
אני: "אני מצטער, באמת שכן ולא מתוך רחמים אלא מתוך הבנה רבה. את צודקת זה לא סוף העולם ורק עכשיו לצידך הבנתי את זה. "
לידור: " אין לך על מה להתנצל, זה הוא הגורל, אכזר ומר אך גם לטובה." היא הייתה כל כך אמיתית, ידעתי שאנחנו נסתדר מצויין.
אני: "אפשר לשבת לצידך?" שאלתי כאשר רציתי להישאר בחברתה.
לידור: "רצוי." אמרתה בחיוך, חייכתי אליה בחזרה והתיישבתי לצידה.
אני: "את נראית קורנת ושמחה איך לא איבדת תקווה?"
לידור: "תאמין לי שאיבדתי אפילו ניסיתי להתאבד אבל הבנתי שיש אנשים שחשובים לי בחיים האלו ותמיד לצידי ברגעים הקשים. וחוץ מזה אני מאושרת כי יש לי היום יום הולדת." אמרה וזרחה מאושר בועד השמש מסנוורת אותה.
אני: "מזל טוב לידורי, איזה כיף לך יום הולדת ביום האחרון של הלימודים."
לידור: "תודה ובאמת כיף." אמרה בעודה צוחקת.

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

הבאתי למעלה וראיתי נער בערך בגילי,היה לו שיער חום ובקצוות מחומצן. הוא העמיד את שיערו בקוצים .היו לו עיניים ירוקות, עיניי חתול. הוא הביט בי ואני בו בחזרה.לא הוצאתי הגה מפי רק הבטתי בו וכך גם הוא.
אני: "נעים להכיר לידור." אמרתי בחיוך.
הוא: "מעיין." אמר בלי כל חשק לענות לי,עושה טובה שהוא עונה.
אני: " הכל בסדר?" שאלתי כאשר ניסיתי להבין מדוע היחס הזה, מדוע הוא נראה כה מאוכזב.
מעיין: "אפשר לחשוב שאני מעניין אותך. נראית כל כך שלווה, כל כך רגועה בלי צרות בחיים. אם את כל כך רוצה לדעת עברתי דירה, עברתי חיים בגלל זה הכל פשוט לא טוב. עברתי לעיר המזוהמת הזו,נטול חברים,נטול תקווה."
הבטתי בו,הייתי מאוכזבת טיפה. בגלל מעבר דירה להיות כל כך מאוכזב, בגלל זה היחס הזה, הוא חי בסרט אם הוא עצוב בגלל זה. נכון זה קשה אך זה לא סוף העולם הלוואי ואלו היו הצרות של כולם, צרות החיים.
אני: "אתה יודע מה? הלוואי שאלו היו הצרות שלי. רוצה לשמוע איך נראות צרות אמיתיות? לפני כחודש ההורים שלי נפטרו כתוצאה מתאונת דרכים. נשארתי בודדה עם אחי בחיים, יתומה. לאחר כשבוע וחצי אחי נרצח, עד עכשיו לא יודעים מי הרוצח. עברתי לגור במעון שכולם צבועים בו,ניסיתי להתאבד ולאחר מכן עברתי לגור אצל סבי וסבתי .בנוסף לכך גיליתי שאני אנמית במצב חמור ואני צריכה לעבור עירוי דם. אז אל תגיד לי שאין לי צרות בחיים. תלמד להעריך את מה שיש לך זה לא סוף העולם לעבור דירה."
אמרתי והוצאתי את כל מה שישב על ליבי. הבחנתי שהוא היה בהלם ולא ציפה למילותיי. אולי קצת הגזמתי בתגובתי אך קיוויתי שהוא הבין שזה לא סוף העולם לעבור דירה.
מעיין: "אני מצטער, באמת שכן ולא מתוך רחמים אלא מתוך הבנה רבה. את צודקת זה לא סוף העולם ורק עכשיו לצידך הבנתי את זה. " אמר כאשר הרגיש לא בנוח וניסה לתמוך ולהיות לצידי מתוך כוונה טובה.
אני: " אין לך על מה להתנצל, זה הוא הגורל, אכזר ומר אך גם לטובה." אמרתי מה שחשבתי, אמרתי לאחר שהבנתי שהחיים ממשיכים.
מעיין: "אפשר לשבת לצידך?" שאל והביט בי.
לידור: "רצוי." אמרתי בחיוך, הוא החזיר לי חיוך מתוק והתיישב לצידי.
מעיין: "את נראית קורנת ושמחה איך לא איבדת תקווה?" שאל.
אני: "תאמין לי שאיבדתי אפילו ניסיתי להתאבד אבל הבנתי שיש אנשים שחשובים לי בחיים האלו ותמיד לצידי ברגעים הקשים. וחוץ מזה אני מאושרת כי יש לי היום יום הולדת." אמרתי בעוד השמש מסנוורת אותי.
מעיין: "מזל טוב לידורי, איזה כיף לך יום הולדת ביום האחרון של הלימודים."
אני: "תודה ובאמת כיף." אמרתי בעודי צוחקת.
מעיין: "יש לי תחושה שאנחנו נהיה ידים טובים." אמר בביטחון.
אני: " גם אני מרגישה ככה. בדרך כלל אני לא נפתחת להרבה אנשים רק לקרובים אליי. ופתאום אני מספרת לך כל מה שעבר עליי ומפילה עליך את הצרות שלי."
מעיין: "שום צרות, מותר לידידים טובים לספר אחד לשני את אשר יושב עליהם על הלב לא ככה?" שאל וקרץ לי בחיוך.
אני: "תזהר אני אקח את זה ברצינות."
מעיין: "אני כבר לקחתי."
לפתע בלי שום התרעה ראיתי אותם מתקרבים, לא האמנתי למראה עיניי. הייתי פשוט בהלם 😮 מה היא עושה פה? ועוד איתו..


המשך יום נעים :] אוהבת כ"כ ((:
מדהימה שליייייייייייייייייייי
איזה פרק מ=ע=ל=ף=!!!!!!!
אני רוצה המשך מיד
ושאני רוצה משו?
אני מקבלת אותו!!!!!!!!!!!!!!
אז...יאלהה...
המשךךךךךךךךךךך



אוהבת המוווווווווון
-יסמיני:]-
אמאאאאאאאאאאא מוווווושלם!!

ה-מ-ש-ך!!!!

לוובביווו 3>
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה יפה
תמשיכי אני במתח ותיהיי מודעת לכך שזה ממש לא יפה
להשאיר אותי ככה במתח 😠
תמשיכי מאמי 😊

*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
תודה יפותיי, אוהבת מלא 😛

תגובות?
לווווש 3>,
מ\ק\ס\י\ם אהובתי :]
ממש יפה !@
לא הבנתי מה אמרת לי לפני 10 דק'..חח את מחוברת עכשיו לאייסי...? נדבר שם =)
ערב נפלאאא P:
אוהבת יפתי 😊
אין אין פשוט כמו תמיד.... פרק מווווווווווווווווווווווושלם...
את כותבת מדהים... חחחח כבר אין לי מילים להסביר.. בעעעע
QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) לווווש 3>,
מ\ק\ס\י\ם אהובתי :]
ממש יפה !@
לא הבנתי מה אמרת לי לפני 10 דק'..חח את מחוברת עכשיו לאייסי...? נדבר שם =)
ערב נפלאאא P:
אוהבת יפתי 😊

לווווושיי האחת והיחידה ((:

אמרתי של@@@@ כנראה יש חברה כי ראיתי אותו מתנשק עם מישהי..אוליי דמיינתי? 😕 בכל מקרה שיהיה לו בכיף :] אני עוד מעט יתחבר לאיי סי ויסביר לך אם לא הבנת..

אוהבת מ===ל===א=== 😛
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 15/01/2007) אין אין פשוט כמו תמיד.... פרק מווווווווווווווווווווווושלם...
את כותבת מדהים... חחחח כבר אין לי מילים להסביר.. בעעעע
את? מ~ד~ה~י~מ~ה :]
אני? אוהבת מלא (:
QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) לווווש 3>,
מ\ק\ס\י\ם אהובתי :]
ממש יפה !@
לא הבנתי מה אמרת לי לפני 10 דק'..חח את מחוברת עכשיו לאייסי...? נדבר שם =)
ערב נפלאאא P:
אוהבת יפתי 😊

טווווושיי האחת והיחידה ((:

אמרתי של@@@@ כנראה יש חברה כי ראיתי אותו מתנשק עם מישהי..אוליי דמיינתי? 😕 בכל מקרה שיהיה לו בכיף :] אני עוד מעט יתחבר לאיי סי ויסביר לך אם לא הבנת..

אוהבת מ===ל===א=== 😛
תשבעיייייייייייי..!@
חחח וואי \\:
אבל בתכלס!? שיהיה לו בהצללללחה..
אוהבבבבבת אותך מושללללמת 😊
QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) לווווש 3>,
מ\ק\ס\י\ם אהובתי :]
ממש יפה !@
לא הבנתי מה אמרת לי לפני 10 דק'..חח את מחוברת עכשיו לאייסי...? נדבר שם =)
ערב נפלאאא P:
אוהבת יפתי 😊

טווווושיי האחת והיחידה ((:

אמרתי של@@@@ כנראה יש חברה כי ראיתי אותו מתנשק עם מישהי..אוליי דמיינתי? 😕 בכל מקרה שיהיה לו בכיף :] אני עוד מעט יתחבר לאיי סי ויסביר לך אם לא הבנת..

אוהבת מ===ל===א=== 😛
תשבעיייייייייייי..!@
חחח וואי \\:
אבל בתכלס!? שיהיה לו בהצללללחה..
אוהבבבבבת אותך מושללללמת 😊

חח דוגרי חמוד ((: שיהיה לו בהצלחה, יש מצב גם שדמיינתי 😂
אמא שלי אמרה לי מקודם שהיא לא ישנה כל הלילה בגלל השיחה הזו 😁 שרוטה..יותר לא הולכת איתה חח
אוהבתתתתת המוןןןן
מ ד ה י ם !!!!!!!!!!!!

תמשיכי😊😊 ...
QUOTE (LoVe_AnGeL_ @ 15/01/2007) מ ד ה י ם !!!!!!!!!!!!

תמשיכי😊😊 ...
תודה יפתי 😁
QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 15/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) לווווש 3>,
מ\ק\ס\י\ם אהובתי :]
ממש יפה !@
לא הבנתי מה אמרת לי לפני 10 דק'..חח את מחוברת עכשיו לאייסי...? נדבר שם =)
ערב נפלאאא P:
אוהבת יפתי 😊

טווווושיי האחת והיחידה ((:

אמרתי של@@@@ כנראה יש חברה כי ראיתי אותו מתנשק עם מישהי..אוליי דמיינתי? 😕 בכל מקרה שיהיה לו בכיף :] אני עוד מעט יתחבר לאיי סי ויסביר לך אם לא הבנת..

אוהבת מ===ל===א=== 😛
תשבעיייייייייייי..!@
חחח וואי \\:
אבל בתכלס!? שיהיה לו בהצללללחה..
אוהבבבבבת אותך מושללללמת 😊

חח דוגרי חמוד ((: שיהיה לו בהצלחה, יש מצב גם שדמיינתי 😂
אמא שלי אמרה לי מקודם שהיא לא ישנה כל הלילה בגלל השיחה הזו 😁 שרוטה..יותר לא הולכת איתה חח
אוהבתתתתת המוןןןן
(:
חחח איזה פאדיחה,
היום הסתובבתי אליו אז הוא בדיוק הסתובב גםם אז מהרר סובבתי ת'ראש..חחח

חחח.. איזה מרצה מעצבנת =\\

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך