QUOTE (סופרמאמי @ 14/01/2007) כמה שהסיפור הזה נדיר
דבר ראשון אהבתי את המכתב אם הנישקה..
אהבתי את הסיפור שלך דבר שני
ודבר שלישי תמשיכייייייייייי
חולה עלייךךך מאמי
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
שמחה שאהבת יפתי ((:
אוהבת המון 😛
QUOTE (loisana11 @ 14/01/2007) לידורייייייי
שני פרקים מהממיםםם
חחחח
מזכיר לי משהו המחק הזה... חחח עזביי
ואני שמה שקיימת את הבטחה בעקבות המחאה שלנו חחחח
מתה עליייייייך
מחכה להמשך יפה שלייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
תודה יפתי ((:
א=ו=ה=ב=ת= א=ו=ת=ך= 😛
יאא איזה פרק מושלם!!! אהבתי! 😛
אין את פשוט כישרון נדיר!
תמשיכי דחוף!
3> אוהבת, תובלוש! =]
QUOTE (תוביתות @ 14/01/2007) יאא איזה פרק מושלם!!! אהבתי! 😛
אין את פשוט כישרון נדיר!
תמשיכי דחוף!
3> אוהבת, תובלוש! =]
תודה תובלי 😁
את כ"כ מתוקה..! ((:
בנות אני עוד מעט זזה שיהיה לכן ערב קסום :]#$%^
אוהבת מלא ((:
איזה פרק שמחחחחחחחחחחחח(:
מאמי איזה יפההההההההההה
תמשיכיי דחוווווווווווווווווווווווווףף...
אוהבת אותך מלאאאאאאא
-יסמיני:]-
בגלל שהפרק היה קצר את חייבת לנו המשך 😛
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
איזה חמודים סבתא וסבתא שלה!!!
כ"כ מקוריים חחחחח..
המשך מאמיי 😊
זה היה מדהים!!
פייי מאיפה חשבת על המתנה?#@!
משו מטוורף
הממשך יפה שלי
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 14/01/2007) איזה פרק שמחחחחחחחחחחחח(:
😊
QUOTE (sapiri2006 @ 14/01/2007) קצצר אבל יפה [:
תודה יפתי ((:
קצר כי הייתי חייבת לעוף לפעילות בבית הספר..
QUOTE (-יסווו- @ 14/01/2007) מאמי איזה יפההההההההההה
תמשיכיי דחוווווווווווווווווווווווווףף...
אוהבת אותך מלאאאאאאא
-יסמיני:]-
תודה יסמיני :] [:
אוהבת המון 😛
QUOTE (סופרמאמי @ 14/01/2007) בגלל שהפרק היה קצר את חייבת לנו המשך 😛
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מירבוש המשך ארוך מחר 😛