יאו אני לא מצילחה לקלוט איזה מוכשרת את
כאילו כל פעם אני יותר מופתעת
יש לך כוחות על טבעיים אני אומרת לך הכתיבה שלך לא מהעולם הזה
עכשיו יש לך הרבה מה לעשות אני מתאראת
להמשיךךךךךךךךךך
קטנטונת אני כבר אמרתי לך זה פשוט סיפור מיוחד,כתיבה שונה ובוגרת.
אני פשוט מתה על הסיפור הזה.
מחכה לעוד המשך מהמם
לידור תגידי את רוצה שעודפעם ימחאו פה?
תמשיכי כבר
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
QUOTE (סופרמאמי @ 13/01/2007) יאאאא איזה כיף לחזור מסבתא שלי
ולראות המשך של הסיפור המעלף שלךךך
ועכשיו שוב לחכות להמשך הבא שלך
סיפור מעלףףףף
ואת? גם..
ועכשו?תמשיכי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
תודה מירבי 😁
את כ"כ חמודה..!
QUOTE (שרוני110 @ 13/01/2007) יאו אני לא מצילחה לקלוט איזה מוכשרת את
כאילו כל פעם אני יותר מופתעת
יש לך כוחות על טבעיים אני אומרת לך הכתיבה שלך לא מהעולם הזה
עכשיו יש לך הרבה מה לעשות אני מתאראת
להמשיךךךךךךךךךך
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
QUOTE (oshritsa @ 13/01/2007) קטנטונת אני כבר אמרתי לך זה פשוט סיפור מיוחד,כתיבה שונה ובוגרת.
אני פשוט מתה על הסיפור הזה.
מחכה לעוד המשך מהמם
ואני פשוט מתה עלייך ((:
QUOTE (סופרמאמי @ 13/01/2007) לידור תגידי את רוצה שעודפעם ימחאו פה?
תמשיכי כבר
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
חחח לא זה בסדר לא זקוקה לעוד מחאות 😂
QUOTE (שלך_תמיד @ 13/01/2007) מושלם
המשיכייי
תודה יפתי ((:
מדהימות היום רוב הסיכויים שלא יהיה המשך..=//
יש לי שיעורי בית, בוחן ומשבע עד עשר יש לי פעילות בבית הספר עם ההורים על מניעת סמים וכאלה..
מצטערת 😢
אוףףףףףףףףףףףף איזה בית ספר מעצבן
יש לךךך כל הזמן מבחנים עניינים פעולות שטויות
שתוכלי תמשיכי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
QUOTE (סופרמאמי @ 14/01/2007) אוףףףףףףףףףףףף איזה בית ספר מעצבן
יש לךךך כל הזמן מבחנים עניינים פעולות שטויות
שתוכלי תמשיכי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
חח את מספרת לי 😂 אני כבר לא יכולה עם הלחץ הזה ועוד עכשיו זה לא נקרא לחוץ..
אני אמשיך כשאני אוכל מבטיחה ((:
QUOTE (lidorushit @ 14/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 14/01/2007) אוףףףףףףףףףףףף איזה בית ספר מעצבן
יש לךךך כל הזמן מבחנים עניינים פעולות שטויות
שתוכלי תמשיכי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
חח את מספרת לי 😂 אני כבר לא יכולה עם הלחץ הזה ועוד עכשיו זה לא נקרא לחוץ..
אני אמשיך כשאני אוכל מבטיחה ((:
העיקר תמשיכי מאמי
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
יפתי 3>,
איזה =מדהים=.. ממש יפה ((:
ניפגש בערב בעזרת השם!
אוהבת אותך אהובתי:]
ומחכה להמשך =][=
QUOTE (רוווותמיXD @ 14/01/2007) יפתי 3>,
איזה =מדהים=.. ממש יפה ((:
ניפגש בערב בעזרת השם!
אוהבת אותך אהובתי:]
ומחכה להמשך =][=
טושישלי ((:
תודה :]
איזה כיף רואים אותך בערב בעזרת השם 😛