יאאא השלמתי מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא פרקים!
וואי כמה שלמות בסיפור אחד כמה?!!!!!!
את פשוט כישרון נדיר, סיפור מעלף! כל פרק יותר טוב מהשני! ממש אהבתי!
וואי כמה תגובות יש לך שתיהיי לי בריאה! 😛 חח...
תמשיכי דחוףףף!!!! 3> מוואה! 😂
דור דור שליייייייייייייייי
כמה זמן שלא הייתי פה=\
אבל הנה אני פהההההההה
השלמתי הכללללללללל
וזה פשוט....מ-ד-ה-י-ם-!!!!!!!!!!
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךך
ד=ח=ו=ף=!!!!!!!!!!!!!
אוהבת אותך הכיכיכיככי שבעולםם
-יסמיני:]-
QUOTE (תוביתות @ 14/01/2007) יאאא השלמתי מלא מלא מלא מלא מלא מלא מלא פרקים!
וואי כמה שלמות בסיפור אחד כמה?!!!!!!
את פשוט כישרון נדיר, סיפור מעלף! כל פרק יותר טוב מהשני! ממש אהבתי!
וואי כמה תגובות יש לך שתיהיי לי בריאה! 😛 חח...
תמשיכי דחוףףף!!!! 3> מוואה! 😂
תובלי תודה יפתי ((:
שמחה שאהבת 😁
אוהבת מלא 3>
QUOTE (smallgirl @ 14/01/2007) מדהייים המשךךךך
תודה ((:
QUOTE (-יסווו- @ 14/01/2007) דור דור שליייייייייייייייי
כמה זמן שלא הייתי פה=\
אבל הנה אני פהההההההה
השלמתי הכללללללללל
וזה פשוט....מ-ד-ה-י-ם-!!!!!!!!!!
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךך
ד=ח=ו=ף=!!!!!!!!!!!!!
אוהבת אותך הכיכיכיככי שבעולםם
-יסמיני:]-
😊 יסמיני שלי 😊
לא נורא העיקר שחזרת :]
אוהבת אותך כל כך 😛
אין לי כוח כבר ללמוד 😢 ועוד חומר כל כך משעמם
ספורט עיוני כי המורה החליט שאנחנו עצלניות אתן קולטות..
אני? התייאשתי 😕
התעוררתי כאשר השיר" היום יום הולדת" של ברי סחרוף מתנגן לו. פקחתי את עיניי ולא האמנתי למראה עיניי.
~ * ~ 35 ~ * ~
המשך =>>
ראיתי מלא מלא בלוני הליום באויר בעוד מילות השיר מתנגנות באוזניי.
" היום יום הולדת
תראי יש פה סוד ישן חדש
לפרוס את הלחם
לדעת במשהו קצת מושלם
כבר אמצע הלילה
חשבתי אולי כדאי לישון
אבל משהו תקוע
תקוע עמוק בתוך הגרון"
לא האמנתי ששכחתי את יום הולדתי, זו הפעם הראשונה בחיי שזה קורה לי תמיד כל כך ציפיתי ליום הזה. כנראה שכחתי אותו בגלל כל הלחץ שהיה לי בתקופה האחרונה, הלחץ והאכזבות. ה-20.6 זהו תאריך שבו חל יום הולדתי,וגם יום קבלת התעודות בבתי הספר העל יסודיים. עברתי עוד שלב בחיים שלי, עוד שנה, התבגרתי כל כך בשנה הזו. ועכשיו אני חוגגת את יום הולדתי בלי משפחתי אך עם האוהבים שלי.
מעכשיו? אני אכן אהיה אופטימית ולא רק אדבר ואביט הבטחות שווא, דף חדש שכולו חיוכים ופריחה בחיי.
קמתי לשטוף פנים, מנסה לחמוק מן כל הבלונים הפזורים בחלל האוויר. לאחר שיצאתי מן המקלחת לפתע נתפסו עיניי במלא מתנות, החלק הכי כיף ביומולדת :] ניגשתי אליהם והחלתי לקרוא את הברכה הענקית שהייתה מעליהם.
ללידורי נכדתנו היקרה!!
כרגע את שוהה בעולם הבגרות שבו כל אחד מאיתנו אחראי על מעשיו ונמדד על פיהם.
אנו מאחלים לך שתמיד תהי בריאה ומאושרת שתדעי לבחור בדרך המוארת, בדרך הישר ואנו נעשה הכל להדליק לך את האורות בדרך.
ברצוננו להעניק לך 16 מתנות סמל לשש עשרה שנות חייך, מכל הלב ובהרבה אהבה.
המתנה הראשונה והחשובה ביותר: ספר תהילים שעליך ישמור ויגן בו תוכלי לקרוא מזמורים המלווים את עם ישראל לאורך כל השנים.
המתנה השנייה, קחי חמסה מעשה אמן לא תדבק בך עין רעה כל הזמן.
מתנה שלישית שרשרת העוברת בדורות, עבר ועתיד עם הווה מקשרת, מסורת אמהות ואת תורשנה לבנותיך אחרייך.
מתנה רביעית קחי שעון- כדי שתדעי שהזמן הוא דבר יקר ודעי לנצל בתבונה כל דקה בחייך.
מתנה חמישית מצפן, זה המצפן הוא גם כן בשביל הזהב אותך ינווט ויכוון.
מתנה שישית, קחי נר שעווה- דרכך יאיר באהבה.
מתנה שביעית, קחי פרח ורד או שושן העתיד יפרח לך כמו ערוגה בגן, תהי דרכך סוגה בשושנים, גם מאחור וגם מלפנים.
משתנה שמינית, ממתקים- שאת כל כך אוהבת כדי שתמיד יהיה לך מתוק בפה ובחיים.
מתנה תשיעית,קחי לב- שתמשיכי לאהוב את כולם לתת ולקבל.
מתנה עשירית, יומן אישי- בו תכתבי את חוויותיך וזיכרונותיך ואותך ילווה ברגעים היפים שבחיים.
מתנה מספר אחד עשר , קחי טוש ורוד שתדעי לצבוע את חייך בצבע ורוד ואך ורק בו, באופטימיות אשר תמונה בך ותתפרץ מתי שתתני לה להוביל אותך.
מתנה מספר שנים עשר, תמונה שלנו יחד איתך שתהיה לך להוכחה שיש תמיד מישהו בשבילך, מישהו שחי למענך ואך ורק בזכותך.
מתנה מספר שלוש עשרה, קחי מחק. כן אנו יודעים שזה נשמע מוזר אך יש למתנה זו תכלית. במחק זה תמחקי את כל האכזבות שהיו עד עכשיו בחייך ואת הרגעים הקשים כי מעכשיו הכל משתנה, מעכשיו הכל לטובה, הכל מאלוקים.
מתנה מספר ארבע עשרה, עשרה כרטיסים ליום כיף עם חברייך בלונה פארק, הגיע הזמן שתשתחררי קצת מהמעמסה הרבה שיש עלייך כרגע, פשוט תהני.
מתנה מספר חמש עשרה, קחי בושם שתדעי לבשם את חייך בניחוח הטוב ביותר ולהוציא מהם את הדברים המסריחים בהם, הדברים הכל כך לא נחוצים כמו העצב.
לבסוף מתנה צנועה ודווקא מתנה שאין לזרוקה שי מאיתנו תיקחי בשקיקה קחי פשוט נשיקה. מחכים לך בסלון לתת לך אותה באהבה :] .
אוהבים אותך הכי בעולם סבא וסבתא.
כל כך שמחתי שהם לצדי, שמחתי שהם זכרו לעומתי את יום הולדתי. הוצפתי אהבה ופרפרי שמחה מילאו את ליבי, הרגשתי טוב עם עצמי, הרגשתי אופטימיות באויר, הרגשתי את משפחתי אשר בשמיים לצידי.
מדהיםםםםםםםםםםם כ"כ
המשךךך
QUOTE (אנונימית @ 14/01/2007) מדהיםםםםםםםםםםם כ"כ
המשךךך
תודה יפתי 😁
QUOTE (smallgirl @ 14/01/2007) מדהייים המשךךך
תודה נוגי ((:
כמה שהסיפור הזה נדיר
דבר ראשון אהבתי את המכתב אם הנישקה..
אהבתי את הסיפור שלך דבר שני
ודבר שלישי תמשיכייייייייייי
חולה עלייךךך מאמי
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
לידורייייייי
שני פרקים מהממיםםם
חחחח
מזכיר לי משהו המחק הזה... חחח עזביי
ואני שמה שקיימת את הבטחה בעקבות המחאה שלנו חחחח
מתה עליייייייך
מחכה להמשך יפה שלייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]