QUOTE (_ליווש_ @ 14/01/2007) איזה חמודים סבתא וסבתא שלה!!!
כ"כ מקוריים חחחחח..
המשך מאמיי 😊
זה היה מדהים!!
תודה ליוש 😁
QUOTE (chen-daskal @ 14/01/2007) פייי מאיפה חשבת על המתנה?#@!
משו מטוורף
הממשך יפה שלי
חח חנוש בבת מצווה שלי ההורים שלי עשו לי משהו בסגנון חמודים...
וגם אני וחברה שלי עשינו משהו דומה לחברה 😊
QUOTE (lidorushit @ 14/01/2007) QUOTE (chen-daskal @ 14/01/2007) פייי מאיפה חשבת על המתנה?#@!
משו מטוורף
הממשך יפה שלי
חח חנוש בבת מצווה שלי ההורים שלי עשו לי משהו בסגנון חמודים...
וגם אני וחברה שלי עשינו משהו דומה לחברה 😊
מגניייייייב
QUOTE (lidorushit @ 14/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 14/01/2007) בגלל שהפרק היה קצר את חייבת לנו המשך 😛
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
מירבוש המשך ארוך מחר 😛
אוףףף
טוב נו שיהיה
*-*אוהבת*-*
......מירב.....
טוף לידורי.. השלמתי הכל הכל הכל
אני יודעת שאת חושבת שאני נטשתי אותך.. אבל אין מצב שאני אנטוש.. ואת יודעת למה..? כי הסיפור שלך מדהיםםםם ומושלם ואין שום סיכוי שבעולם שאני אוותר על לקרוא אותו...
אז תוציאי מהראש את המחשבות האלה שאני נטשתי.. כי גם אם אני אעלם ל-40 פרקים אני אחזור כדי להשלים את הכללללל
אני מכורה לסיפור שלך... ואת מדהימה אפילו יותר ממנוווו
חולה עליך המוןןןןןןןןןן 😁 😉 😁 😂
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 14/01/2007) טוף לידורי.. השלמתי הכל הכל הכל
אני יודעת שאת חושבת שאני נטשתי אותך.. אבל אין מצב שאני אנטוש.. ואת יודעת למה..? כי הסיפור שלך מדהיםםםם ומושלם ואין שום סיכוי שבעולם שאני אוותר על לקרוא אותו...
אז תוציאי מהראש את המחשבות האלה שאני נטשתי.. כי גם אם אני אעלם ל-40 פרקים אני אחזור כדי להשלים את הכללללל
אני מכורה לסיפור שלך... ואת מדהימה אפילו יותר ממנוווו
חולה עליך המוןןןןןןןןןן 😁 😉 😁 😂
קאריני ((:
לרגע לא חשבתי שנטשת 😊
תודה רבה רבה 😁
אוהבת מלא 😛
מושלמת שלי כמה התגעגעתי אלייך ואל הסיפור המושלם שלךךךךךךךך
זה מדהיםםםםםםםםםםםם
זה מושלםםםםםםםםםםם
אני כבר לא יודעת מה לכתוב לך מרוב שזה יפה אן לי מילים
לאב יו
*שרון* 😛 😁 😛
לידורי מאמי
להמשיך......
עכשיו!!! מיד!!!! ברגע זה!!!
*-*אוהבת*-*
......מירב......
וואיייי, איזה פרק מ,ו,ש,ל,ם [[:
א-ה-ב-ת-י P:
והרעיון עם המתנות ממש יפה !@
אוהבת אותך בובי.. 😛
QUOTE (שרוני110 @ 15/01/2007) מושלמת שלי כמה התגעגעתי אלייך ואל הסיפור המושלם שלךךךךךךךך
זה מדהיםםםםםםםםםםםם
זה מושלםםםםםםםםםםם
אני כבר לא יודעת מה לכתוב לך מרוב שזה יפה אן לי מילים
לאב יו
*שרון* 😛 😁 😛
שרוני התגעגעתי ((:
איזה מתוקה את אין לי מילים 😮
תודה רבה :]
QUOTE (שלך_תמיד @ 15/01/2007) מושלםםם
המשיכייי
תודה יפתי 😊
QUOTE (סופרמאמי @ 15/01/2007) לידורי מאמי
להמשיך......
עכשיו!!! מיד!!!! ברגע זה!!!
*-*אוהבת*-*
......מירב......
מירבי עוד מעט המשך 😛
QUOTE (רוווותמיXD @ 15/01/2007) וואיייי, איזה פרק מ,ו,ש,ל,ם [[:
א-ה-ב-ת-י P:
והרעיון עם המתנות ממש יפה !@
אוהבת אותך בובי.. 😛
טושישלי שמחה שאהבת ((:
אוהבתתתתתתתתת מ=ל=א=]
דברי איתי..[: