QUOTE (smallgirl @ 20/01/2007) מדהייים המשךךךך
תודה נוגי (:
QUOTE (סופרמאמי @ 20/01/2007) מי זה היה???? 😊
יש לי תחושה שזה לא איתי רצח את לירן
נראה לי זאת ליאלללל....
טוב תמשיכי בא לי לדעת מי זה וגם בא לי לדעת כבר מי הרוצח או הרוצחת שימות אמן
הרג לי את לירני 😢
יאללה תמשיכיייי סיפור מעלף את יודעת לא?
*-*אוהבת*-*
......מירב........
ליאל? לא חשבתי עליה אבל רעיון טוב 😁
תודה מירבי (:
QUOTE (סופרמאמי @ 20/01/2007) מי זה היה???? 😊
יש לי תחושה שזה לא איתי רצח את לירן
נראה לי זאת ליאלללל....
טוב תמשיכי בא לי לדעת מי זה וגם בא לי לדעת כבר מי הרוצח או הרוצחת שימות אמן
הרג לי את לירני 😢
יאללה תמשיכיייי סיפור מעלף את יודעת לא?
*-*אוהבת*-*
......מירב........
^מסכימה עם מירב [:
QUOTE (lidorushit @ 20/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 20/01/2007) מי זה היה???? 😊
יש לי תחושה שזה לא איתי רצח את לירן
נראה לי זאת ליאלללל....
טוב תמשיכי בא לי לדעת מי זה וגם בא לי לדעת כבר מי הרוצח או הרוצחת שימות אמן
הרג לי את לירני 😢
יאללה תמשיכיייי סיפור מעלף את יודעת לא?
*-*אוהבת*-*
......מירב........
ליאל? לא חשבתי עליה אבל רעיון טוב 😁
תודה מירבי (:
חחח את יודעת בכלל מי יהיה הרוצח
או שעדיין לא חשבת על זה?
טוב תמשיכי כבר
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
QUOTE (סופרמאמי @ 20/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 20/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 20/01/2007) מי זה היה???? 😊
יש לי תחושה שזה לא איתי רצח את לירן
נראה לי זאת ליאלללל....
טוב תמשיכי בא לי לדעת מי זה וגם בא לי לדעת כבר מי הרוצח או הרוצחת שימות אמן
הרג לי את לירני 😢
יאללה תמשיכיייי סיפור מעלף את יודעת לא?
*-*אוהבת*-*
......מירב........
ליאל? לא חשבתי עליה אבל רעיון טוב 😁
תודה מירבי (:
חחח את יודעת בכלל מי יהיה הרוצח
או שעדיין לא חשבת על זה?
טוב תמשיכי כבר
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
אני יודעת 😛
QUOTE (lidorushit @ 20/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 20/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 20/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 20/01/2007) מי זה היה???? 😊
יש לי תחושה שזה לא איתי רצח את לירן
נראה לי זאת ליאלללל....
טוב תמשיכי בא לי לדעת מי זה וגם בא לי לדעת כבר מי הרוצח או הרוצחת שימות אמן
הרג לי את לירני 😢
יאללה תמשיכיייי סיפור מעלף את יודעת לא?
*-*אוהבת*-*
......מירב........
ליאל? לא חשבתי עליה אבל רעיון טוב 😁
תודה מירבי (:
חחח את יודעת בכלל מי יהיה הרוצח
או שעדיין לא חשבת על זה?
טוב תמשיכי כבר
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
אני יודעת 😛
אז יאללה גלי לי אני מתה מסקרנות
*-*אוהבת*-*
......מירב.......
דור דור שלייייייי....
איזה פרקים יפים...
אני במתח...
אני חייבת המשךךך..
תעשי...
בשבילי..
אוהבת אותך הכיכיכי...
-יסמיני:]-
QUOTE (-יסווו- @ 20/01/2007) דור דור שלייייייי....
איזה פרקים יפים...
אני במתח...
אני חייבת המשךךך..
תעשי...
בשבילי..
אוהבת אותך הכיכיכי...
-יסמיני:]-
מחר בעזרת השם 😊
אוהבת מלא 😛
לידורי זה הכי ייפה בעולם המשך נשמה שלי
טוב ברור שזה לא איתי שרצח אותו...
ממממ המשך מ=ה=מ=ם...!!!
מחכה כבר לפרק הבא.. 😊
לידוריייייי אין אין פשוט מכורההה לסיפור שלך..!
ואייי איזה פרק מושלםםםםםםםםםםםםםם
מעניין מי זה.. "אתה?!" חח
ואיי נראה לי זה לא איתי הרוצח אין מצבבב..
אוף שהיא תמצא אותו כבר שימות אמןןן..
חחח 😂
מירבוש הרגת אותי "רצח לי את לירנייי" 😊
הקיצר לידור דור שליייי מתה עלייךך
פרק מעלףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ונתראהה חחח
ב-ר-ו-ר!!! 😊
ואיי איזה רעיון יש לייי
אנחנו נפגשים הרי ביום שישי בחובבי ציון..
אני את[לידור] רותם ועמית..
אזזז..
אולי מישהו מפה עוד רוצה לבוא?!
יהיה כיףףףף 😉
ניפגש ביחד יהיה מצחיקק 😛
טוב אני והפנטזיות שלייי..
אני אלך לפנטז על הרוצח חחח 😁
מתה עלייך יפה שלייייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
אוהבת
רחלוש =]]
QUOTE (chen-daskal @ 20/01/2007) לידורי זה הכי ייפה בעולם המשך נשמה שלי
תודה חנושש ((:
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 20/01/2007) טוב ברור שזה לא איתי שרצח אותו...
ממממ המשך מ=ה=מ=ם...!!!
מחכה כבר לפרק הבא.. 😊
לידוריייייי אין אין פשוט מכורההה לסיפור שלך..!
קאריני ((:
תודה יפתי😁
תאמיני לי שגם אני, הסיפור שלך פשוט מושלם 😛