דייייייייייייי זה כ"כ מדהיים!(:
מורי תודה מדהימה שלי 😊
50 עמודים 😛
הכי יפההההה שיששששששש:]]
המשךךך [?!]
דחופפפ
תודה בנות 3>
בא לכן להגיב? =/
לי בא להגיב..
ולומר לך שפרק שולט...
אבל בוא נאצור שנייה את המחמאות ונעבור לחלק הכי חשוב.
הוא הרוצח או לא??????
אם לא אז מי כן?
אם כן...אז שיחנק הקיקי הקטן והמעוד מעוד מסריח........
ועוד חלק מעוד חשוב
תמשיכיייייייייייייייי ומהר
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
לא נראה לי שהוא הרוצח =\
פרק יפפפה [=
יאאא מ=ז=ל ט=ו=ב על החודש של הסיפור
ועל ה-50 עמודיםםםם..!@#
QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) לי בא להגיב..
ולומר לך שפרק שולט...
אבל בוא נאצור שנייה את המחמאות ונעבור לחלק הכי חשוב.
הוא הרוצח או לא??????
אם לא אז מי כן?
אם כן...אז שיחנק הקיקי הקטן והמעוד מעוד מסריח........
ועוד חלק מעוד חשוב
תמשיכיייייייייייייייי ומהר
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
תודה בובי 😁
רוצח או לא?אמממ 😕
QUOTE (רוווותמיXD @ 12/01/2007) לא נראה לי שהוא הרוצח =\
פרק יפפפה [=
יאאא מ=ז=ל ט=ו=ב על החודש של הסיפור
ועל ה-50 עמודיםםםם..!@#
רוצח?אממ 😕
תודה טושישלי אוהבת מ=ל=א 😛
כמה נטשו =/
אין כבר חשק 😢!
פעם האלףףףףףףףףףףף אני יגיד לךךך
סיפוררר מספררררררררררר 1
פשוט מהמם .
מכורהההההההההההההההההה לסיפור הזה
מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛