פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

צועקים על אהבה ((:

✍️ lidorushit 📅 12/12/2006 15:54 👁️ 41,056 צפיות 💬 1,912 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 51 מתוך 128
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה

אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..

אז מה קורה פה?!?!?!?!

חחחח

מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!

מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח

חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי  🙄  😛

רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה


וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה

"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "

חחח

מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה

אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..

אז מה קורה פה?!?!?!?!

חחחח

מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!

מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח

חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי  🙄   😛

רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה


וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה

"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "

חחח

מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁


מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
אני משתתפת במחאה..חעחע =]]
לוווווש ורחלושקה ערב טוב מתוקות:]
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה

אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..

אז מה קורה פה?!?!?!?!

חחחח

מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!

מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח

חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי  🙄   😛

רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה


וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה

"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "

חחח

מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁


מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁

ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁

מואאאאאאאאאה
QUOTE (רוווותמיXD @ 12/01/2007) אני משתתפת במחאה..חעחע =]]
לוווווש ורחלושקה ערב טוב מתוקות:]

חיחיחיחיחיחי 😂
מתי מפגינים מול ביתי?חחח 😁
מתה עלייך אהובה שלי..!
QUOTE (רוווותמיXD @ 12/01/2007) אני משתתפת במחאה..חעחע =]]
לוווווש ורחלושקה ערב טוב מתוקות:]

חחחח 😁
עוד שותפה..
welcom to the clab 😊

חחחח
לילה טוב לך רותמיי..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😛
QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה

אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..

אז מה קורה פה?!?!?!?!

חחחח

מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!

מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח

חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי  🙄   😛

רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה


וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה

"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "

חחח

מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁


מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁

ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁

מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
משתתפת למחאה..אני רצינית
אנחנו נעשה לך הפגנה מתחת לבית
אם לא תמשיכי אווו תגלי לנו מי הרוצח..
אני רצינית וממש לא צוחקת...
אני מתחילה לעשות שלטים
את לא תצליחי לישון בלילה..
אז למען זה שתישני ולעני בעיקר למעני תמשיכי

*-*אוהבת*-*
.....מירב....
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 12/01/2007) אני משתתפת במחאה..חעחע =]]
לוווווש ורחלושקה ערב טוב מתוקות:]

חיחיחיחיחיחי 😂
מתי מפגינים מול ביתי?חחח 😁
מתה עלייך אהובה שלי..!
חחחחחחחחח
אחלה רעיון!!! 😁

ואייהתחרפתיייייייייייי
איזה צחוקיםםם אני על הריצפהה..

חחח
מתה עליכן נשמות שלייי
מואאאה 😘
QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) משתתפת למחאה..אני רצינית
אנחנו נעשה לך הפגנה מתחת לבית
אם לא תמשיכי אווו תגלי לנו מי הרוצח..
אני רצינית וממש לא צוחקת...
אני מתחילה לעשות שלטים
את לא תצליחי לישון בלילה..
אז למען זה שתישני ולעני בעיקר למעני תמשיכי

*-*אוהבת*-*
.....מירב....
יאאאאאאא תבואי לבקר אותי באריאל 😁

איזה כייייייייייייייף 😛
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה

אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..

אז מה קורה פה?!?!?!?!

חחחח

מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!

מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח

חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי  🙄   😛

רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה


וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה

"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "

חחח

מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁


מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁

ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁

מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאלללה בואווו..

ואהה ראיתי?!
גם מירבוש הצטרפההה
איזה כיף ליי 😛

מירבושששש
Welcom To The Clab

חחחחחחחחח
QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה

אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..

אז מה קורה פה?!?!?!?!

חחחח

מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!

מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח

חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי  🙄   😛

רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה


וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה

"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "

חחח

מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁


מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁

ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁

מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאלללה בואווו..

ואהה ראיתי?!
גם מירבוש הצטרפההה
איזה כיף ליי 😛

מירבושששש
Welcom To The Clab

חחחחחחחחח
תהיה לי בריאה 😁
QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה

אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..

אז מה קורה פה?!?!?!?!

חחחח

מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!

מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח

חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי  🙄   😛

רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה


וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה

"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "

חחח

מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁


מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁

ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁

מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאלללה בואווו..

ואהה ראיתי?!
גם מירבוש הצטרפההה
איזה כיף ליי 😛

מירבושששש
Welcom To The Clab

חחחחחחחחח
יש לי רעיון בואו נתחיל בשביטת רעב...
לידור לא תוכל לעמוד בפני המצפון על בטוח

*-*אוהבת*-*
.....מירב......
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) משתתפת למחאה..אני רצינית
אנחנו נעשה לך הפגנה מתחת לבית
אם לא תמשיכי אווו תגלי לנו מי הרוצח..
אני רצינית וממש לא צוחקת...
אני מתחילה לעשות שלטים
את לא תצליחי לישון בלילה..
אז למען זה שתישני ולעני בעיקר למעני תמשיכי

*-*אוהבת*-*
.....מירב....
יאאאאאאא תבואי לבקר אותי באריאל 😁

איזה כייייייייייייייף 😛
חחחחחחחחח
מירבוש בואיי..

תבואי לבקר אותנו באריאל ולא נתין ללידורי לישון עד שהיא לא תגידי לנו מי הרוצח הזהההההההה

חחחחחחחח
נעשה לה הפגנה מתחת לבית..
נעשה גם קומזיץץץץ

יהיה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףף

יאללה קדימההה
אנשים צטרפוווווווווווווווווווווו
חחחח

מואאאאאאאאאה
QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה

אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..

אז מה קורה פה?!?!?!?!

חחחח

מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!

מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח

חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי  🙄   😛

רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה


וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה

"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "

חחח

מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁


מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁

ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁

מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאלללה בואווו..

ואהה ראיתי?!
גם מירבוש הצטרפההה
איזה כיף ליי 😛

מירבושששש
Welcom To The Clab

חחחחחחחחח
יש לי רעיון בואו נתחיל בשביטת רעב...
לידור לא תוכל לעמוד בפני המצפון על בטוח

*-*אוהבת*-*
.....מירב......
😮
את רוצה לגרום לי רגשות אשם? 😠

אני מעדיפה שתמחאו מחוץ לביתי 😊 וכרגע בקור ששבחוץ אני ממש לא ממליצה..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך