QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה
וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה
"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "
חחח
מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה
וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה
"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "
חחח
מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁
מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
אני משתתפת במחאה..חעחע =]]
לוווווש ורחלושקה ערב טוב מתוקות:]
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה
וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה
"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "
חחח
מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁
מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁
ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁
מואאאאאאאאאה
QUOTE (רוווותמיXD @ 12/01/2007) אני משתתפת במחאה..חעחע =]]
לוווווש ורחלושקה ערב טוב מתוקות:]
חיחיחיחיחיחי 😂
מתי מפגינים מול ביתי?חחח 😁
מתה עלייך אהובה שלי..!
QUOTE (רוווותמיXD @ 12/01/2007) אני משתתפת במחאה..חעחע =]]
לוווווש ורחלושקה ערב טוב מתוקות:]
חחחח 😁
עוד שותפה..
welcom to the clab 😊
חחחח
לילה טוב לך רותמיי..
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😛
QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה
וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה
"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "
חחח
מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁
מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁
ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁
מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
משתתפת למחאה..אני רצינית
אנחנו נעשה לך הפגנה מתחת לבית
אם לא תמשיכי אווו תגלי לנו מי הרוצח..
אני רצינית וממש לא צוחקת...
אני מתחילה לעשות שלטים
את לא תצליחי לישון בלילה..
אז למען זה שתישני ולעני בעיקר למעני תמשיכי
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 12/01/2007) אני משתתפת במחאה..חעחע =]]
לוווווש ורחלושקה ערב טוב מתוקות:]
חיחיחיחיחיחי 😂
מתי מפגינים מול ביתי?חחח 😁
מתה עלייך אהובה שלי..!
חחחחחחחחח
אחלה רעיון!!! 😁
ואייהתחרפתיייייייייייי
איזה צחוקיםםם אני על הריצפהה..
חחח
מתה עליכן נשמות שלייי
מואאאה 😘
QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) משתתפת למחאה..אני רצינית
אנחנו נעשה לך הפגנה מתחת לבית
אם לא תמשיכי אווו תגלי לנו מי הרוצח..
אני רצינית וממש לא צוחקת...
אני מתחילה לעשות שלטים
את לא תצליחי לישון בלילה..
אז למען זה שתישני ולעני בעיקר למעני תמשיכי
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
יאאאאאאא תבואי לבקר אותי באריאל 😁
איזה כייייייייייייייף 😛
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה
וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה
"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "
חחח
מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁
מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁
ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁
מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאלללה בואווו..
ואהה ראיתי?!
גם מירבוש הצטרפההה
איזה כיף ליי 😛
מירבושששש
Welcom To The Clab
חחחחחחחחח
QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה
וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה
"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "
חחח
מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁
מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁
ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁
מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאלללה בואווו..
ואהה ראיתי?!
גם מירבוש הצטרפההה
איזה כיף ליי 😛
מירבושששש
Welcom To The Clab
חחחחחחחחח
תהיה לי בריאה 😁
QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה
וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה
"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "
חחח
מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁
מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁
ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁
מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאלללה בואווו..
ואהה ראיתי?!
גם מירבוש הצטרפההה
איזה כיף ליי 😛
מירבושששש
Welcom To The Clab
חחחחחחחחח
יש לי רעיון בואו נתחיל בשביטת רעב...
לידור לא תוכל לעמוד בפני המצפון על בטוח
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) משתתפת למחאה..אני רצינית
אנחנו נעשה לך הפגנה מתחת לבית
אם לא תמשיכי אווו תגלי לנו מי הרוצח..
אני רצינית וממש לא צוחקת...
אני מתחילה לעשות שלטים
את לא תצליחי לישון בלילה..
אז למען זה שתישני ולעני בעיקר למעני תמשיכי
*-*אוהבת*-*
.....מירב....
יאאאאאאא תבואי לבקר אותי באריאל 😁
איזה כייייייייייייייף 😛
חחחחחחחחח
מירבוש בואיי..
תבואי לבקר אותנו באריאל ולא נתין ללידורי לישון עד שהיא לא תגידי לנו מי הרוצח הזהההההההה
חחחחחחחח
נעשה לה הפגנה מתחת לבית..
נעשה גם קומזיץץץץ
יהיה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףף
יאללה קדימההה
אנשים צטרפוווווווווווווווווווווו
חחחח
מואאאאאאאאאה
QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה
וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה
"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "
חחח
מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁
מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁
ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁
מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאלללה בואווו..
ואהה ראיתי?!
גם מירבוש הצטרפההה
איזה כיף ליי 😛
מירבושששש
Welcom To The Clab
חחחחחחחחח
יש לי רעיון בואו נתחיל בשביטת רעב...
לידור לא תוכל לעמוד בפני המצפון על בטוח
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
😮
את רוצה לגרום לי רגשות אשם? 😠
אני מעדיפה שתמחאו מחוץ לביתי 😊 וכרגע בקור ששבחוץ אני ממש לא ממליצה..