QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה
וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה
"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "
חחח
מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁
מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁
ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁
מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאלללה בואווו..
ואהה ראיתי?!
גם מירבוש הצטרפההה
איזה כיף ליי 😛
מירבושששש
Welcom To The Clab
חחחחחחחחח
יש לי רעיון בואו נתחיל בשביטת רעב...
לידור לא תוכל לעמוד בפני המצפון על בטוח
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
😮
את רוצה לגרום לי רגשות אשם? 😠
אני מעדיפה שתמחאו מחוץ לביתי 😊 וכרגע בקור ששבחוץ אני ממש לא ממליצה..
😂 בעצם אני מציעה לוותר הקיבה שלי לא תעמוד בזה..
אלה אם כן בא לכם מעכשיו עד הבוקר.. חחח
טוב בואו אז נעשה הפגנה..
או עצומה מה בא לכם?
QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה
וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה
"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "
חחח
מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁
מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁
ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁
מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאלללה בואווו..
ואהה ראיתי?!
גם מירבוש הצטרפההה
איזה כיף ליי 😛
מירבושששש
Welcom To The Clab
חחחחחחחחח
יש לי רעיון בואו נתחיל בשביטת רעב...
לידור לא תוכל לעמוד בפני המצפון על בטוח
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
😮
את רוצה לגרום לי רגשות אשם? 😠
אני מעדיפה שתמחאו מחוץ לביתי 😊 וכרגע בקור ששבחוץ אני ממש לא ממליצה..
😂 בעצם אני מציעה לוותר הקיבה שלי לא תעמוד בזה..
אלה אם כן בא לכם מעכשיו עד הבוקר.. חחח
טוב בואו אז נעשה הפגנה..
או עצומה מה בא לכם?
שתייה ואוכל עליי 😁 אתן מוזמנות בכל עת לבוא ((:
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 12/01/2007) מהמםםםםםםםםםםםםם
איזה פרק יאפהההההההההההההההההההההההה
אבל לא הבנתי משהו..???
איתי הוא הרוצח או לא?!
כי היא ראתה שהוא הרוצח אבל הוא..הוא בכלל לא פחד או משהו אחר כאשר היא אמרה שהיא יודעת מי הרוצח..
אז מה קורה פה?!?!?!?!
חחחח
מתה עלייך נשמה שליייי
אני ד-ו-ר-ש-ת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
אני גם מבקשת לדעת מי הרוצח?!
מה?!! מבקשת?! איזה מבקשת אני דורשת לדעת מי הוא הרוצחחח
חחחח
מואאאאאאאאאאאאאאה
מתה עלייך יפה שליייי 🙄 😛
רחלוש =]]
רחלושית ((:
תודה בובית 😁
אני מבינה שמחאת הרוצח ממשיכה? 😁
אוהבת המון 😛
חחח
ברור שהיא ממשיכהההההההההההה
וכולםםם
כל מי שרוצה להשתתף במחאה\ בעצומה על כך שאנחנו רוצים כבר לדעת מי הרוצחח
שחכתוב תגובההה
"אני משתתף ומוחאאאאאאאא 😛 "
חחח
מתה עלייך לידורוששש
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה
חחח הרגת אותייי, איזה חיוך העלת לי על הפנים 😁
מחאה, מחאה, מחאה 😂 😂 עזבי התחרפנתי חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
😁
ואיי לידורי הרגת אותי עכשיוווווווו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
את לא מתארת לעצמך איזה פרצוף סמיילי דבוק לי עכשיו לפניםםם 😊 😁
מואאאאאאאאאה
חחחחחחחחחחחחח 😛
בואי נתחרפן ביחד 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יאלללה בואווו..
ואהה ראיתי?!
גם מירבוש הצטרפההה
איזה כיף ליי 😛
מירבושששש
Welcom To The Clab
חחחחחחחחח
יש לי רעיון בואו נתחיל בשביטת רעב...
לידור לא תוכל לעמוד בפני המצפון על בטוח
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
😮
את רוצה לגרום לי רגשות אשם? 😠
אני מעדיפה שתמחאו מחוץ לביתי 😊 וכרגע בקור ששבחוץ אני ממש לא ממליצה..
חחחחחחחח
לידורי לא נוראאאאאאאא
נעשה קומזיץ, נדליק מדורההה
נשאר כל הלילה עם צריךךך
הפגנה, הפגנה, הפגנההההההההההההההההההההההההה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
י'קרועעעההה
חחחחח
אבל עכשיו ברצינות
המשך ומיד
אוקי?
מיד
למה אני מתחילה לכחת ברצינות את העניין של ההפגנה..
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
לא לקחת עד עכשיו את העניין ברצינות.? 😮 חח סתם 😛
מירבי תצטרכי לחכות עד מחר בשביל המשך ((:
QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) חחחחח
אבל עכשיו ברצינות
המשך ומיד
אוקי?
מיד
למה אני מתחילה לכחת ברצינות את העניין של ההפגנה..
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
אני איתךךךךךךךךךךךךךך 😁
חחחחחחחחח
ואי אני לא מצליחה להפסיק לצחוקקקקקקקקקקק
[שמישהו יכבה אותי כבר]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מדהימות?
מחר אני נוסעת כנראה אז כאשר אני אחזור אני אעדכן בעזרת השם 😊
איזה חיוך העלתן לי על הפנים ((: אין כמוכן..!
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) מדהימות?
מחר אני נוסעת כנראה אז כאשר אני אחזור אני אעדכן בעזרת השם 😊
איזה חיוך העלתן לי על הפנים ((: אין כמוכן..!
אז תמשיכי גם עכשיו לידור זה ממש לא יפה
למתוח אותי ככה תמשיכי עכשיו וגם מחר פליז פליז פליז..
אם את לא ממשיכה אני קופצת מעזריאלי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) מדהימות?
מחר אני נוסעת כנראה אז כאשר אני אחזור אני אעדכן בעזרת השם 😊
איזה חיוך העלתן לי על הפנים ((: אין כמוכן..!
אז תמשיכי גם עכשיו לידור זה ממש לא יפה
למתוח אותי ככה תמשיכי עכשיו וגם מחר פליז פליז פליז..
אם את לא ממשיכה אני קופצת מעזריאלי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
לארח לך חברה בובי? 😁 חח סתם.
אל תעשי לי רגשות אשם 😢 אני לא שפויה כרגע מרוב צחוק כדי לכתוב המשך נורמלי.רחלי עדה לכך באיי סי.
ולמה גברתי לא מעדכנת? 😠
חח לא נורא אם תהיה קצת מתוחה עד מחר 😊
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) מדהימות?
מחר אני נוסעת כנראה אז כאשר אני אחזור אני אעדכן בעזרת השם 😊
איזה חיוך העלתן לי על הפנים ((: אין כמוכן..!
אז תמשיכי גם עכשיו לידור זה ממש לא יפה
למתוח אותי ככה תמשיכי עכשיו וגם מחר פליז פליז פליז..
אם את לא ממשיכה אני קופצת מעזריאלי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
לארח לך חברה בובי? 😁 חח סתם.
אל תעשי לי רגשות אשם 😢 אני לא שפויה כרגע מרוב צחוק כדי לכתוב המשך נורמלי.רחלי עדה לכך באיי סי.
ולמה גברתי לא מעדכנת? 😠
חח לא נורא אם תהיה קצת מתוחה עד מחר 😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מירבוששש
הייתי מצטרפת אלייך.. באמתתת
אבל יש לי פחד גבהיםםםם
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ולידורייי
יש עלינו?!
לעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
חחחחחחחחחחח
אין עלינו מאמי שלייייייייייייייייי
שום פחד גבהים, מה תעשי כאשר נהיה סופסוף בלונה פארק?
תעלי איתי על הרכבת הרים ובדרך נקפוץ משם ביחד עם מיריבי שלא תהיה בודדה ((:
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) שום פחד גבהים, מה תעשי כאשר נהיה סופסוף בלונה פארק?
תעלי איתי על הרכבת הרים ובדרך נקפוץ משם ביחד עם מיריבי שלא תהיה בודדה ((:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותייייייייייייייייייייי
חחחחאחאחאחאחאחחאחאחא
ואיייייייייייי
אני ידועת מי הרוצח?!?!?!
חחחחחחחחחח
את..
את הרגת אותי מרוב צחוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁 😂
מאמי שלי מתה עלייייךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) QUOTE (סופרמאמי @ 12/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 12/01/2007) מדהימות?
מחר אני נוסעת כנראה אז כאשר אני אחזור אני אעדכן בעזרת השם 😊
איזה חיוך העלתן לי על הפנים ((: אין כמוכן..!
אז תמשיכי גם עכשיו לידור זה ממש לא יפה
למתוח אותי ככה תמשיכי עכשיו וגם מחר פליז פליז פליז..
אם את לא ממשיכה אני קופצת מעזריאלי
*-*אוהבת*-*
.....מירב.....
לארח לך חברה בובי? 😁 חח סתם.
אל תעשי לי רגשות אשם 😢 אני לא שפויה כרגע מרוב צחוק כדי לכתוב המשך נורמלי.רחלי עדה לכך באיי סי.
ולמה גברתי לא מעדכנת? 😠
חח לא נורא אם תהיה קצת מתוחה עד מחר 😊
מאמי אל תדאגי אני כבר מעדכנת...
אבל לעומת זאת הגברת השנייה לא ממשיכה וזה ממש לא הוגןןן 😠
ונראה לי אני לא יקפוץ מאזריעלי...
ככה אני לא יוכל לקרוא את ההמשך של הסיפור ההורס שלך
*-*אוהבת*-*
.....מירב......
" עכשיו גיליתי שאני אשם.
אני חושב על זה ולא נושם
רוצה לגעת בך ואת רחוקה
רוצה לדעת שאת לא בוכה."
😁
טוב בסדר הבנתי אין המשךךךך
אוקי אני ילך להתבודד לי בשרותים
ולבכות לתוך הלילה השחור
*-*אוהבת*-*
......מירב.....