]]];
בנזוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווונה
באלוהיםם היתי הורגת אותו גם
מגיע לו הוא צריך למוווווות
מאמי תתמשיכי בבקשה מזה בקשה
תמשיכי עכשיו...😛חחח
מה?!!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?
איתי?!?!!?!?!!?!?!?!?!!?!?!????????????????????????????????!
[אין לי אוויר אני פשוט לא מאמינה 😮 ]
איתי!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!
איזה בן זווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווונה
אלוקיםםםםםםם!!!!
ואי פרק מהמם בובי, מתה עלייךך
ועדיין אני לא מאמינה שזה..שזה.. איתי?!?!!!!!!!!!!1 😮 😕
ומה מי היה ליד הדלת?!
איתי?! ובגלל זה היא לא יכלה להסתכל עליו?!
מי?! מה?! מו?!
רק תמשיכיייייייייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
וואוו כאילו ואווווו
אוהה איתי?!?!?!?!
איזה חרא הוא...שיחנק....
איזה פרק הורס לידור...את יודעת מה את צריכה לעשות נכון?
להמשיך כפיש...
יופי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
לווווווווווש..
לללללללללללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
דווקא אחחחח שלללי..!? אוווווף \\:
חחחח 😊
איך את מרגישה בובבבבבה..!?
ש+ב+ת ש+ל+ו+ם אהובתייייי 3>>
QUOTE (chen-daskal @ 11/01/2007) ]]];
בנזוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווונה
באלוהיםם היתי הורגת אותו גם
מגיע לו הוא צריך למוווווות
מאמי תתמשיכי בבקשה מזה בקשה
תמשיכי עכשיו...😛חחח
חח אני יעזור לך 😊
המשך מחר בעזרת השם 😛
QUOTE (loisana11 @ 11/01/2007) מה?!!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?
איתי?!?!!?!?!!?!?!?!?!!?!?!????????????????????????????????!
[אין לי אוויר אני פשוט לא מאמינה 😮 ]
איתי!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!
איזה בן זווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווונה
אלוקיםםםםםםם!!!!
ואי פרק מהמם בובי, מתה עלייךך
ועדיין אני לא מאמינה שזה..שזה.. איתי?!?!!!!!!!!!!1 😮 😕
ומה מי היה ליד הדלת?!
איתי?! ובגלל זה היא לא יכלה להסתכל עליו?!
מי?! מה?! מו?!
רק תמשיכיייייייייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה
רחלוש =]]
רחלוש יפתיייייי תודה 😁
QUOTE (סופרמאמי @ 11/01/2007) וואוו כאילו ואווווו
אוהה איתי?!?!?!?!
איזה חרא הוא...שיחנק....
איזה פרק הורס לידור...את יודעת מה את צריכה לעשות נכון?
להמשיך כפיש...
יופי
*-*אוהבת*-*
......מירב......
תודה מירבי ((:
QUOTE (רוווותמיXD @ 11/01/2007) לווווווווווש..
לללללללללללללללללללללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
דווקא אחחחח שלללי..!? אוווווף \\:
חחחח 😊
איך את מרגישה בובבבבבה..!?
ש+ב+ת ש+ל+ו+ם אהובתייייי 3>>
טוש אהובתיי ((:
אח שלך?לא מכירה אותו אבל בטוחה שבהרבה יותר חמוד 😊
יהיה טוב בעזרת השם [:
אוהבת מ-ל-א-😛
יאווווווווווווווווו זה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
מהקטעעעע שאיתי התנהג אליה לא יפה חשדתי שהוא קשור לרצח הזה!!!!
חשבתי שאולי זה לא היה הוא אבל ידעתי שהוא קשור לזה!!
יאאאאאאאאלהה המשך אני במתח מי זה היה שהיא ראתה אותו ליד הדלת..
בטח איתיייייייי!! בעע עליווווווווו!!!
המשךךך 😛
לווובב יוו..
אעהאעה , איתי הוא הרוצח !
איזה מגעיל הוא , בעע ;-!
פרק מדהים , כמו האחרים [:
QUOTE (_ליווש_ @ 11/01/2007) יאווווווווווווווווו זה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם!!!
מהקטעעעע שאיתי התנהג אליה לא יפה חשדתי שהוא קשור לרצח הזה!!!!
חשבתי שאולי זה לא היה הוא אבל ידעתי שהוא קשור לזה!!
יאאאאאאאאלהה המשך אני במתח מי זה היה שהיא ראתה אותו ליד הדלת..
בטח איתיייייייי!! בעע עליווווווווו!!!
המשךךך 😛
לווובב יוו..
ליוש איזה כיף לקרוא את התגובות שלך ((:
תודה רבה רבה רבה רבה :]
לאוו יו טוו 3>
QUOTE (sapiri2006 @ 11/01/2007) אעהאעה , איתי הוא הרוצח !
איזה מגעיל הוא , בעע ;-!
פרק מדהים , כמו האחרים [:
ספירי ((:
תודה יפתי 😁
QUOTE (שלך_תמיד @ 11/01/2007) מושלם
תמשיכייי
תודה ((:
מדהימות שתהיה לכן שבת שלום :]#$^%
אני עכשיו נוסעת מהעיר הזו קצת הגיע הזמן אז אני אמשיך יותר מאוחר :]