QUOTE (smallgirl @ 07/01/2007) אשכרה השני הזאת רודפת אותה תמשיכי בובית...
נוגיייי אני קיימתי את החלק שלי למרות שיצא מגעיל =// מחכה להמשך שלך 😊
QUOTE (רוווותמיXD @ 07/01/2007) לידוווור סתמיייי זה יפפפפה :]
טושיייי לא הייתי אומרת סתם :[
אוהבת מ-ל-א-מ-ל-א-מ-ל-א-😛
שקט זוועה הכי יפה בארץ;]
אוהבת אוהבת
אוחחח שונאת את שני הזאתת!! *כועסת*
מהמם לידורי פשוט מהמם!!!
ואם אני אומרת שזה מהמם אז זה מ-ה-מ-ם!!!
חחח
מתה עלייך יפה שלי..
וזה ממש לא זוועהה וכמו שאמרתי לך באייסי
(*+*זכויות שמורות למירבוש היפיופה*+*)
אם זה זוועה אז אני בננה!! או גי'רפה !!! או אפילו בטטה [חח] מה שלא תרצי..
העיקר שתביני שזה בכלל לא זוועהההההההההההההה
זה פשוט מדהיםםםםםםםםם
מתה עלייך יפיופה שלייי
ותמשיכיייייייייייייייי מתי שתוכלי..
כל עוד תמשיכי לי?! אין בעיותתת
מואאאאאאאאאאאאאאאה
חולה עלייך יפיופה שלייי
רחלוש =]]
QUOTE (chen-daskal @ 07/01/2007) שקט זוועה הכי יפה בארץ;]
אוהבת אוהבת
חנוששש תודה יפתי 😁
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 07/01/2007) אוחחח שונאת את שני הזאתת!! *כועסת*
מוריי אל תכעסי 😊
גם אני שונאת אותה 😕
QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) מהמם לידורי פשוט מהמם!!!
ואם אני אומרת שזה מהמם אז זה מ-ה-מ-ם!!!
חחח
מתה עלייך יפה שלי..
וזה ממש לא זוועהה וכמו שאמרתי לך באייסי
(*+*זכויות שמורות למירבוש היפיופה*+*)
אם זה זוועה אז אני בננה!! או גי'רפה !!! או אפילו בטטה [חח] מה שלא תרצי..
העיקר שתביני שזה בכלל לא זוועהההההההההההההה
זה פשוט מדהיםםםםםםםםם
מתה עלייך יפיופה שלייי
ותמשיכיייייייייייייייי מתי שתוכלי..
כל עוד תמשיכי לי?! אין בעיותתת
מואאאאאאאאאאאאאאאה
חולה עלייך יפיופה שלייי
רחלוש =]]
רחלושששש ((:
אם את לא אחת המתוקות אני צנצנת 😁
זה מדההים !
אל תזלזלי בעצמך ,
כל פרק אני מתפלאה על סגנון הכתיבה שלך !
הכתיבה שלך מדהימה [:
בת כמה את ד"א ?
תמשיכי כשיהיה לך זמן ..
QUOTE (sapiri2006 @ 07/01/2007) זה מדההים !
אל תזלזלי בעצמך ,
כל פרק אני מתפלאה על סגנון הכתיבה שלך !
הכתיבה שלך מדהימה [:
בת כמה את ד"א ?
תמשיכי כשיהיה לך זמן ..
תודה רבה רבה רבה רבה ספירי ((:
איזו מחמאה אני מסמיקה פה 😁
אני בת ארבע עשרה וחצי :] (בקרוב רחוק 15 ) ואת?
QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) מהמם לידורי פשוט מהמם!!!
ואם אני אומרת שזה מהמם אז זה מ-ה-מ-ם!!!
חחח
מתה עלייך יפה שלי..
וזה ממש לא זוועהה וכמו שאמרתי לך באייסי
(*+*זכויות שמורות למירבוש היפיופה*+*)
אם זה זוועה אז אני בננה!! או גי'רפה !!! או אפילו בטטה [חח] מה שלא תרצי..
העיקר שתביני שזה בכלל לא זוועהההההההההההההה
זה פשוט מדהיםםםםםםםםם
מתה עלייך יפיופה שלייי
ותמשיכיייייייייייייייי מתי שתוכלי..
כל עוד תמשיכי לי?! אין בעיותתת
מואאאאאאאאאאאאאאאה
חולה עלייך יפיופה שלייי
רחלוש =]]
רחלושששש ((:
אם את לא אחת המתוקות אני צנצנת 😁
חחחח
מתה עלייך נשמה שליי..
מואאאאאאאאאה
-----------------
יש לי שאלה אל ככככככככככככוווווווווווווווווווללללללללללללללללללםםםםםםםםםםםם וגם אלייך..
איך..אפשר..לא..לאהוב..ילדה..מתוקה..ומוכשרת..כמוך...אהה?!
איך..אפשר..לחיות..בלעדייך?!
איך..אפשר..לחיות..בלי..חברה..כמוך?!
-----------------
את לא יודעת כמה אני אוהבת אותך נשמה מתוקה שלי..
[את יותר מתוקה משוקולד!!! ==> וזה אומר ה-ר-ב-ה!!!]
חחח
מואאאאה 😛
רחלוש =]]
שונאת את השני הזאתי..גררר
מדהים מאמיייי 😛
את כותבת כ"כ מדהיםם!!
לוובב יוו..
QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) מהמם לידורי פשוט מהמם!!!
ואם אני אומרת שזה מהמם אז זה מ-ה-מ-ם!!!
חחח
מתה עלייך יפה שלי..
וזה ממש לא זוועהה וכמו שאמרתי לך באייסי
(*+*זכויות שמורות למירבוש היפיופה*+*)
אם זה זוועה אז אני בננה!! או גי'רפה !!! או אפילו בטטה [חח] מה שלא תרצי..
העיקר שתביני שזה בכלל לא זוועהההההההההההההה
זה פשוט מדהיםםםםםםםםם
מתה עלייך יפיופה שלייי
ותמשיכיייייייייייייייי מתי שתוכלי..
כל עוד תמשיכי לי?! אין בעיותתת
מואאאאאאאאאאאאאאאה
חולה עלייך יפיופה שלייי
רחלוש =]]
רחלושששש ((:
אם את לא אחת המתוקות אני צנצנת 😁
חחחח
מתה עלייך נשמה שליי..
מואאאאאאאאאה
-----------------
יש לי שאלה אל ככככככככככככוווווווווווווווווווללללללללללללללללללםםםםםםםםםםםם וגם אלייך..
איך..אפשר..לא..לאהוב..ילדה..מתוקה..ומוכשרת..כמוך...אהה?!
איך..אפשר..לחיות..בלעדייך?!
איך..אפשר..לחיות..בלי..חברה..כמוך?!
-----------------
את לא יודעת כמה אני אוהבת אותך נשמה מתוקה שלי..
[את יותר מתוקה משוקולד!!! ==> וזה אומר ה-ר-ב-ה!!!]
חחח
מואאאאה 😛
רחלוש =]]
רחלושששששששששששששששששששששששששששששששיית שלי (((:
כמו ילדה יכולה להיות מתוקה?! 😮
אני? א-ו-ה-ב-ת ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-😛
QUOTE (_ליווש_ @ 07/01/2007) שונאת את השני הזאתי..גררר
מדהים מאמיייי 😛
את כותבת כ"כ מדהיםם!!
לוובב יוו..
חח גם אני שונאת אותה =/
תודה בובי ((:
לווב יוווו טו 😛
QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 07/01/2007) QUOTE (loisana11 @ 07/01/2007) מהמם לידורי פשוט מהמם!!!
ואם אני אומרת שזה מהמם אז זה מ-ה-מ-ם!!!
חחח
מתה עלייך יפה שלי..
וזה ממש לא זוועהה וכמו שאמרתי לך באייסי
(*+*זכויות שמורות למירבוש היפיופה*+*)
אם זה זוועה אז אני בננה!! או גי'רפה !!! או אפילו בטטה [חח] מה שלא תרצי..
העיקר שתביני שזה בכלל לא זוועהההההההההההההה
זה פשוט מדהיםםםםםםםםם
מתה עלייך יפיופה שלייי
ותמשיכיייייייייייייייי מתי שתוכלי..
כל עוד תמשיכי לי?! אין בעיותתת
מואאאאאאאאאאאאאאאה
חולה עלייך יפיופה שלייי
רחלוש =]]
רחלושששש ((:
אם את לא אחת המתוקות אני צנצנת 😁
חחחח
מתה עלייך נשמה שליי..
מואאאאאאאאאה
-----------------
יש לי שאלה אל ככככככככככככוווווווווווווווווווללללללללללללללללללםםםםםםםםםםםם וגם אלייך..
איך..אפשר..לא..לאהוב..ילדה..מתוקה..ומוכשרת..כמוך...אהה?!
איך..אפשר..לחיות..בלעדייך?!
איך..אפשר..לחיות..בלי..חברה..כמוך?!
-----------------
את לא יודעת כמה אני אוהבת אותך נשמה מתוקה שלי..
[את יותר מתוקה משוקולד!!! ==> וזה אומר ה-ר-ב-ה!!!]
חחח
מואאאאה 😛
רחלוש =]]
רחלושששששששששששששששששששששששששששששששיית שלי (((:
כמו ילדה יכולה להיות מתוקה?! 😮
אני? א-ו-ה-ב-ת ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-ה-מ-ו-ן-😛
גמאני לידורייי
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה 😍
Love You