יפה שלי אני מצטערת..
אני כ"כ מבינה אותך אבל כ"כ לא/:
גמאני הייתי חולה בזה אבל לא עד כדי כךך..
רק שכמעט ולא נותר לי שיער 😢
לא נורא הכל גדל😊
QUOTE (רוווותמיXD @ 06/01/2007) לווווש 3>,
כ"כככככ מרגששש 😢 😢 😢 שאין לי מיליםםם..!
זה אחד ה-פרקים.. רצינייי...!@#$
ובלללי קשרר- אני באאאמת פפפה בשבילללך 25 שעות ביממה יפה שללללי:]
הרגיזה אותי השיחה עם הרופאה הזאאאאאת.. חצופפפפה :||
ניפפגש מחר בעזרת השם..
שבוע מעולללה 😊
=-=אוהבת אותך מושללללמת שלללי=-=
טושי ((:
תודה בובי 😊
גם אני פה בשבילך בכל זמן,כל יום,כל שעה,כל דקה,כל שנייה בקיצור ת=מ=י=ד=]
אוהבת המון המון 😛
וכן הרפואה הזאת סתומה =//
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 06/01/2007) יפה שלי אני מצטערת..
אני כ"כ מבינה אותך אבל כ"כ לא/:
גמאני הייתי חולה בזה אבל לא עד כדי כךך..
רק שכמעט ולא נותר לי שיער 😢
לא נורא הכל גדל😊
נסיכה שלי אני שמחה שהבראת 😊
הכל מלמעלה, הכל לטובה ((:
מדהימות שלי שיהיה לכן שבוע מקסים :] #@&!
תודה על הפירגון, הבנה, תודה שאתן פה ((:
תרגישי טוב מאמיי =)
וההמשך מדהים כמו תמיד!!
מחכה להשמךך נוסף 😛
QUOTE (_ליווש_ @ 06/01/2007) תרגישי טוב מאמיי =)
וההמשך מדהים כמו תמיד!!
מחכה להשמךך נוסף 😛
תודה בובי.
איזו חמודה ((:
ואאאאאי מוששששלםם:]]
מחכה להמשךךךךך
אווויייי לידורייי את בעמוד 40 תעשי המשך בשביל החגיגה שהגעת לעמוד 40
עמוד 40 😊 #$%@
מחר המשך בעזרת השם ((:
QUOTE (lidorushit @ 06/01/2007) QUOTE (smallgirl @ 06/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 06/01/2007) QUOTE (smallgirl @ 06/01/2007) גם יש קטע של התעלפויות איזה באסה זה רק אצלי זה לחץ דם נמוך כי אני צריכה המון שעות שינה
תמשיכיי יפה שלי
נוגי אם זה נובע מחוסר שינה אז תישני עדיף מלהתעלף וזה גם לא בריא...
קל לדבר אבל בואי ניראה אותך ישנה 9 שעות בלילה כשאת בכתה י"ב'
צודקת במאה אחוז.. 😕
בכל זאת תאמיני לי הבריאות הכי חשובה
אני יכולה למצא לך כמויות של דברים שחשובים מהבריאות.... לפחות לדעתי....
לא משנה עזבי זה קורה רק שאני ממש מחפפת
QUOTE (smallgirl @ 06/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 06/01/2007) QUOTE (smallgirl @ 06/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 06/01/2007) QUOTE (smallgirl @ 06/01/2007) גם יש קטע של התעלפויות איזה באסה זה רק אצלי זה לחץ דם נמוך כי אני צריכה המון שעות שינה
תמשיכיי יפה שלי
נוגי אם זה נובע מחוסר שינה אז תישני עדיף מלהתעלף וזה גם לא בריא...
קל לדבר אבל בואי ניראה אותך ישנה 9 שעות בלילה כשאת בכתה י"ב'
צודקת במאה אחוז.. 😕
בכל זאת תאמיני לי הבריאות הכי חשובה
אני יכולה למצא לך כמויות של דברים שחשובים מהבריאות.... לפחות לדעתי....
לא משנה עזבי זה קורה רק שאני ממש מחפפת
לכל אחד יש את זוית הראייה שלו וזה נורמלי.
גדלתי עם אבא נכה ואני לא אומרת את זה כדי שתרחמי עליי או משהו אבל שאת רואה את זה מזוית הראייה שלי אולי זה שונה.
אוהבת 3>3>3>
מאמייייייייייייייייייייייי
זה כ"כ מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי...
מ=י=ד...!!!
אני אוהבת אותך ותמיד פה לצידך....
-יסמיני:]-
לידוריייייי סורי שלא שמתי לב קודם.. וואי זה פרק עצוב.. קצת.. וזה שזה אמיתי ההתעלפויות קצת הפחיד אותי..דברים כאלה תמיד מפחידים אותי..
QUOTE (-יסווו- @ 07/01/2007) מאמייייייייייייייייייייייי
זה כ"כ מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי...
מ=י=ד...!!!
אני אוהבת אותך ותמיד פה לצידך....
-יסמיני:]-
יסמיני תודה 😁
גם אני תמיד פה לצידך ((: אוהבת המון 3>
QUOTE (שוקוהוליסטית @ 07/01/2007) לידוריייייי סורי שלא שמתי לב קודם.. וואי זה פרק עצוב.. קצת.. וזה שזה אמיתי ההתעלפויות קצת הפחיד אותי..דברים כאלה תמיד מפחידים אותי..
קאריני ((:
זה באמת טיפה מפחיד =// אבל מסתדרים..