אווייי קטנטונת שלי פרק כל כך מרגש ,כל פרק מרגש.
אוויי מסכנונת שלי ,אמא שלי גם אחת שסובלת בהתעלפויות במיוחד ב-4 שנים האחרונות היא מתעלפת הרבהההה.
בקיצר מאמי חולה עלייך כישרונית שלי
QUOTE (oshritsa @ 06/01/2007) אווייי קטנטונת שלי פרק כל כך מרגש ,כל פרק מרגש.
אוויי מסכנונת שלי ,אמא שלי גם אחת שסובלת בהתעלפויות במיוחד ב-4 שנים האחרונות היא מתעלפת הרבהההה.
בקיצר מאמי חולה עלייך כישרונית שלי
תודה 😁
מצטערת בשבילה יפה שלי =//
אוהבת 3>3>
גם יש קטע של התעלפויות איזה באסה זה רק אצלי זה לחץ דם נמוך כי אני צריכה המון שעות שינה
תמשיכיי יפה שלי
ייאו אני שמחה שאת לא צריכה עירו דם;]
כככככככככככככככככככככככככככככככככככככמה כישרות במישהי אחת2!?
ליידורי את הכי כישרונית בעוולם
המשך
QUOTE (שלך_תמיד @ 06/01/2007) מהמםםם
תמשיכייי
תודה בובי 😊
QUOTE (smallgirl @ 06/01/2007) גם יש קטע של התעלפויות איזה באסה זה רק אצלי זה לחץ דם נמוך כי אני צריכה המון שעות שינה
תמשיכיי יפה שלי
נוגי אם זה נובע מחוסר שינה אז תישני עדיף מלהתעלף וזה גם לא בריא...
QUOTE (chen-daskal @ 06/01/2007) ייאו אני שמחה שאת לא צריכה עירו דם;]
כככככככככככככככככככככככככככככככככככככמה כישרות במישהי אחת2!?
ליידורי את הכי כישרונית בעוולם
המשך
ברוך השם ((:
תודה רבה רבה רבה רבה 😊
אוהבת מ-ל-א-מ-ל-א-מ-ל-א-מ-ל-א-😛
איזה פרק מדהים [:
אני כ"כ אוהבת את סגנון הכתיבה שלך ,
את כ"כ מוכשרת ..
איזה מזל שאת לא צריכה עירוי [:
תמשיכי ..
QUOTE (sapiri2006 @ 06/01/2007) איזה פרק מדהים [:
אני כ"כ אוהבת את סגנון הכתיבה שלך ,
את כ"כ מוכשרת ..
איזה מזל שאת לא צריכה עירוי [:
תמשיכי ..
ספירי תודה רבה רבה רבה ((:
את לא מבינה איזה חיוך מרוח לי על הפנים 😁
באמת מזל :]] גם ככה אמא שלי השתגעה כשהיא שמעה מה הרופאה אמרה..
מדהיםםם=]
את כותבת ממש יפה!!
תמשיכי =]
QUOTE (lidorushit @ 06/01/2007) QUOTE (smallgirl @ 06/01/2007) גם יש קטע של התעלפויות איזה באסה זה רק אצלי זה לחץ דם נמוך כי אני צריכה המון שעות שינה
תמשיכיי יפה שלי
נוגי אם זה נובע מחוסר שינה אז תישני עדיף מלהתעלף וזה גם לא בריא...
קל לדבר אבל בואי ניראה אותך ישנה 9 שעות בלילה כשאת בכתה י"ב'
QUOTE (smallgirl @ 06/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 06/01/2007) QUOTE (smallgirl @ 06/01/2007) גם יש קטע של התעלפויות איזה באסה זה רק אצלי זה לחץ דם נמוך כי אני צריכה המון שעות שינה
תמשיכיי יפה שלי
נוגי אם זה נובע מחוסר שינה אז תישני עדיף מלהתעלף וזה גם לא בריא...
קל לדבר אבל בואי ניראה אותך ישנה 9 שעות בלילה כשאת בכתה י"ב'
צודקת במאה אחוז.. 😕
בכל זאת תאמיני לי הבריאות הכי חשובה
לווווש 3>,
כ"כככככ מרגששש 😢 😢 😢 שאין לי מיליםםם..!
זה אחד ה-פרקים.. רצינייי...!@#$
ובלללי קשרר- אני באאאמת פפפה בשבילללך 25 שעות ביממה יפה שללללי:]
הרגיזה אותי השיחה עם הרופאה הזאאאאאת.. חצופפפפה :||
ניפפגש מחר בעזרת השם..
שבוע מעולללה 😊
=-=אוהבת אותך מושללללמת שלללי=-=