QUOTE (sapiri2006 @ 05/01/2007) פרק מדהים [:
תודה 😁
QUOTE (רוווותמיXD @ 05/01/2007) יואאאאא 😢 את חייבת להמשיךךך!@#
חחח מזכיר לייי משוו השיחההה עםם עדן, אמא שלו, המחנכת והמזכירה..חעחע ;]
אוהבבבת מלללא (:
טושלך 3>
טושי אל תהיה עצובה גם אני אהיה )):
חח גם לי מזכיר משהו השיחה הזו 😉
בנות השיחה עם אמא של עדן,עדן והמזכירה אמיתית. היא הייתה ביום שלישי וזה מה שאמא שלי אמרה למחנכת שלי 😁
המזכירה היא אמא של רותם האמיתית שלי ((:
QUOTE (lidorushit @ 05/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 05/01/2007) יואאאאא 😢 את חייבת להמשיךךך!@#
חחח מזכיר לייי משוו השיחההה עםם עדן, אמא שלו, המחנכת והמזכירה..חעחע ;]
אוהבבבת מלללא (:
טושלך 3>
טושי אל תהיה עצובה גם אני אהיה )):
חח גם לי מזכיר משהו השיחה הזו 😉
בנות השיחה עם אמא של עדן,עדן והמזכירה אמיתית. היא הייתה ביום שלישי וזה מה שאמא שלי אמרה למחנכת שלי 😁
המזכירה היא אמא של רותם האמיתית שלי ((:
חחח סטלנייייית אמא שלללך 😂
QUOTE (רוווותמיXD @ 05/01/2007) QUOTE (lidorushit @ 05/01/2007) QUOTE (רוווותמיXD @ 05/01/2007) יואאאאא 😢 את חייבת להמשיךךך!@#
חחח מזכיר לייי משוו השיחההה עםם עדן, אמא שלו, המחנכת והמזכירה..חעחע ;]
אוהבבבת מלללא (:
טושלך 3>
טושי אל תהיה עצובה גם אני אהיה )):
חח גם לי מזכיר משהו השיחה הזו 😉
בנות השיחה עם אמא של עדן,עדן והמזכירה אמיתית. היא הייתה ביום שלישי וזה מה שאמא שלי אמרה למחנכת שלי 😁
המזכירה היא אמא של רותם האמיתית שלי ((:
חחח סטלנייייית אמא שלללך 😂
😁 שתהיה בריאה..
כמה שה יפה
וכמה שאת מוכשרת....
די לידורי את חייבת להמשיךך
וזאת לא בקשה זאת פקודה..
*-*אוהבת*-*
....מירב....
ייייייייווו דיי את חייבת להמשייייך
אהעאהאעאהעאהאעאהעאהאעא למה למתווח אותתי?! בכווונה האא?! 😠 😢
QUOTE (סופרמאמי @ 05/01/2007) כמה שה יפה
וכמה שאת מוכשרת....
די לידורי את חייבת להמשיךך
וזאת לא בקשה זאת פקודה..
*-*אוהבת*-*
....מירב....
😁
QUOTE (TooTi_13 @ 05/01/2007) ייייייייווו דיי את חייבת להמשייייך
המשך מחר ((:
QUOTE (מורי_הנסיכע @ 05/01/2007) אהעאהאעאהעאהאעאהעאהאעא למה למתווח אותתי?! בכווונה האא?! 😠 😢
מורי אל תכעסי עליי 😢 חח
תצטרכי לחכות למחר בובי...
יאאא מהמםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייי
QUOTE (סתם_ילדה @ 05/01/2007) יאאא מהמםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייי
😊
אוף זה מעצבן שיש ילדות שנכנסות ולא מגיבות 😢
😮 התעלפה..? מסכנה.. יואווו אני כ"כ מרחמת עליה... =[=[=[
מדהייםםם..
מאמי..מחכה המשךךךך